ZRX trefpunt deel 15, ze kunnen altijd beter!

Ja ik ben bang dat dat zo is. Je ziet wel vaker fabricage/dot nummers op motoren die ruim voor de daadwerkelijke verkoop datum liggen.
De remleidingen als ze zo oud zijn kan waarschijnlijk geen kwaad.
 
Hallo allen,

Heeft er iemand nog een knappe ovale uitlaatdemper voor een ZRX1100 te koop?
Aanbiedingen graag met foto.
greetZ, Rob
Ik heb deze Bos demper over, met E-keur
PXL_20230414_160203846.PORTRAIT.jpg
 
Nou mannen t is hier maar een treurige bende geworden :+ waar is de tijd van t grote poetsen of verbouwen van t ouwe hok gebleven ?ik dacht dat ik een spectaculair meelees topic zou krijgen ,maar niets ,zelfs geen mooie upgrade oid.
T valt me een beetje tegen ,misschien wordt t beter als t meetseizoen weer begint :t
 
Hier hebben we de originele remleidingen vervangen door goud/brons kleurige HEL producten, passend bij de wielen. Verder wat regulier onderhoud en een vervelend dingetje: De uitlaat is langzaam gaan lekken bij de samenvoeging van de 4 pijpen, ws precies in het midden. Nou kan ik lassen, maar het wordt wel even een klusje...
Mocht iemand een originele uitlaat hebben slingeren in de schuur en die kwijt willen... :)
 
Hier hebben we de originele remleidingen vervangen door goud/brons kleurige HEL producten, passend bij de wielen. Verder wat regulier onderhoud en een vervelend dingetje: De uitlaat is langzaam gaan lekken bij de samenvoeging van de 4 pijpen, ws precies in het midden. Nou kan ik lassen, maar het wordt wel even een klusje...
Mocht iemand een originele uitlaat hebben slingeren in de schuur en die kwijt willen... :)
Staat er volgens mijn 1 op MP maar voor een 1200 Advertentie m2009129351
 
Thnx. Ik had eigenlijk het idee dat de uitlaat en demper één geheel zijn. Die ring zit er bij mijn zoon niet op. Het is een 1200 iig.
Zit er op die van je zoon dan een slip-on uitlaatdemper op? Als dat zo is, zou die van MP wel kunnen passen denk ik zo.
 
Goedemiddag,
Even een berichtje van een meelezer (en af en toe schrijver.....). Eerste koudeklauwenrit van het jaar zit er weer op! Prima te doen, maar ma 100 km zat de kou goed in de handen!

Wat rijdt hij toch lekker! Ook gewoon weer starten en lopen na paar maanden stilstand!

Is er misschien iemand die zijn S omgebouwd heeft en nog een cockpit cover heeft liggen? Betreft zwarte kapje boven de tellers. De Kawa dealer gaf aan dat deze helaas niet meer te leveren is...... Heb je er een liggen, dan hoor ik het graag!
 

Bijlagen

  • 20240217_144055_compress77.jpg
    20240217_144055_compress77.jpg
    662,1 KB · Weergaven: 0
De uitlaat van de ZRX begon steeds meer geluid te produceren. En niet van de goede soort. Na wat zoeken voelde ik gas bij de samenvoeging van de vier pijpen onder het blok. Tja... Zie daar maar eens met een lastoorts tussen te komen. Niet dus. Dus de boel doorgezaagd en daar was het probleem zichtbaar. Je ziet de plaat iets wijken. Eerdaags proberen om de boel te lassen. Plus de twee tapeinden die afbraken tijdens demontage. '( 🤬

Ook bleek dat de ophanging van de demper (duo voetsteun) gescheurd was. Goede kans dat dit verkeerde krachten op de uitlaat heeft gezet waardoor het probleem op de foto's is ontstaan.
Mocht iemand een rechter duo voetsteun hebben liggen, dan houd ik me aanbevolen. Uiteraard tegen vergoeding.


 
Laatst bewerkt:
De uitlaat van de ZRX begon steeds meer geluid te produceren. En niet van de goede soort. Na wat zoeken voelde ik gas bij de samenvoeging van de vier pijpen onder het blok. Tja... Zie daar maar eens met een lastoorts tussen te komen. Niet dus. Dus de boel doorgezaagd en daar was het probleem zichtbaar. Je ziet de plaat iets wijken. Eerdaags proberen om de boel te lassen. Plus de twee tapeinden die afbraken tijdens demontage. '( 🤬

Ook bleek dat de ophanging van de demper (duo voetsteun) gescheurd was. Goede kans dat dit verkeerde krachten op de uitlaat heeft gezet waardoor het probleem op de foto's is ontstaan.
Mocht iemand een rechter duo voetsteun hebben liggen, dan houd ik me aanbevolen. Uiteraard tegen vergoeding.


≥ Onderdelen kawasaki zrx — Onderdelen | Kawasaki — Marktplaats
Hier staan ook een aantal voetsteunen voor de ZRX te koop.
 
Terug
Bovenaan Onderaan