zwaaien zonder nadenken

het wordt ook echt heeeel vervelend als je denkt dat je met je koekblik vooraan kan staan voor een stoplicht als je van achter af komt :?

heb ook alle zwaai gewoontes van hierboven *D
 
Hee een zwaaitopic... :W

Dus die zwaaiers in auto's zijn ook motorrijders? :?

Wat doen die dan in een auto?

Ik heb geeneens m'n B, laat staan een auto... :N

En als ik als passagiers in een auto zit dan ga ik niet zwaaien - dan lig ik meestal een beetje te dutten - auto's zijn saai... :Y

:W
 
Had ik laatst ook zat ik als bijrijder in zon patserauto van een vriend van me en ik maar iedere keer zwaaien zwaaide alleen niemand terug '(
 
Ik heb niet alleen de reflex om te zwaaien (wat ik trouwens op de motor ook altijd doe en dus soms ook als ik niet op de motor zit!), maar als ik na een aantal dagen touren weer op m'n fiets (die met trappers) zit, betrap ik me er nog wel eens op dat m'n linkerduim uitschiet om de richtingsaanwijzers op te zetten of durf ik wel eens kijken naar net boven m'n linkerhand om te zien wat achter me gebeurt! :z
 
Ik heb niet alleen de reflex om te zwaaien (wat ik trouwens op de motor ook altijd doe en dus soms ook als ik niet op de motor zit!), maar als ik na een aantal dagen touren weer op m'n fiets (die met trappers) zit, betrap ik me er nog wel eens op dat m'n linkerduim uitschiet om de richtingsaanwijzers op te zetten of durf ik wel eens kijken naar net boven m'n linkerhand om te zien wat achter me gebeurt! :z


jaaaaaaaaaaaa man dat ken ik ik kijk soms ook op de gewone fiets op de plek van de spiegels heeeeel raar |(
 
Ik ben dus niet alleen met dat soort traumatische problemen... :+

Zullen we een clubje oprichten?? ;)
 
Ook zo'n automatisme: na veel motorkilometers weer eens in de auto stappen, en dan bij het inparkeren even omlaag denken te kijken... Kloenk tegen de ruit. Doh!
 
hahahahaha

same here

alles is herkenbaar

gelukkig hebben de meeste er last van

zit er gewoon ingebakken, kom je niet meer vanaf

maar gelukkig is het gezond *D

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

grtz. susanne :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan