Zwart weekend 2005

Zwart weekend?

  • Helaas wel

    Stemmen: 1 20,0%
  • Zou weleens kunnen

    Stemmen: 3 60,0%
  • Neuh

    Stemmen: 1 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    5
Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.599
36.119
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
Ik ben er bang voor dat het aankomend weekend gaat worden...

Het eerste weekend met dikke 15+ graden. Ook ik ga rijden maar eerste ff parkeerplaatsje opzoeken en noodstops cirkeltjes enz oefenen en weer beetje omhoog halen. Ga niet direkt met hele club rijden. Zie dat helemaal niet zitten. Nu heb ik het "voordeel" mijn Gixxer nog niet klaar te hebben en dus van het weekend op de RS 125 ga rijden maar toch:

:] Jongens (en meiden) doe voorzichtig en veel plezier in het nieuwe motorjaar, dat we allemaal maandag hier weer kunnen posten! :]

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Het 1e mooie weekend van 2003 was ook een dieptepunt ;( Dacht iets van 7 in 1 weekend
 
Was net van plan te gaan posten in het andere topic; ergens weer een beetje oefenen met de remmen en bewust de bochten te nemen......

Veel plezier allemaal.........
 
Tja, ik heb nog geen moment winterstop gehad, dus ik zal het niet verleerd zijn. Maar goed, het zijn voornamelijk de idioten die na 6 maanden niet gereden te hebben weer opstappen en vol aan het gas gaan :(
Desalnietemin is het te hopen dat het meevalt, maar ik vrees alvast met vrezen...
Hopen dat iedereen die voor het eerst dit weekend weer opstappen met hun hoofd denken in plaats van met hun rechterhand...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan