De laatste tijd ben ik niet bepaald actief geweest in dit topic
..
Ik speel met de gedachte om mijn ZX10R uit 2005 te koop te zetten. Ik heb de motor in 2014 overgenomen van Peter. Sinds mei 2017 wordt de ZX10R alleen op het circuit gebruikt. Volgens mij heb ik sindsdien 11 circuitdagen achter de rug (op Assen). Dit jaar heb ik mijn PR aangescherpt naar 1:52.414 (iets met op je hoogtepunt stoppen
). De laatste circuitdag van dit jaar heeft me aan het denken gezet. De laatste jaren heb ik veel geld uitgegeven aan de Kawasaki en het circuitrijden. De running costs zijn behoorlijk hoog (slijtagedelen, banden, accessoires, boekingen). Onderhoud daarentegen heeft nooit voor onaangename verrassingen gezorgd. De ZX10R is extreem betrouwbaar gebleken. Voor de meeste mensen zal dit geen verrassing zijn. Het neemt niet weg dat ik ontzettend heb genoten van het circuitrijden, maar op dit moment in mijn leven is dit niet de juiste hobby.
Zo staat de Kawasaki er nu bij:
De grootste pluspunten:
- Met kenteken
- Alle facturen zijn aanwezig
- de ZX10R staat er netjes bij
- Brembo RCS rempomp
- Brembo HPK remschijven
- Brembo P4 CNC remklauwen (met vrijwel nieuwe blokjes)
- Marchesini velgen (ze zijn in februari van dit jaar gespoten)
- Het blok is door Pajic geblueprint, tegelijkertijd is de motor voorzien van een op maat gemaakt uitlaatsysteem
- Akrapovic hexagonal demper
- Het kuipwerk + de velgen zijn professioneel gespoten
- Translogic quickshifter (gemonteerd in 2018)
- PP-Tuning clip-ons (verstelbaar)
- Gilles rem- en schakelset
- Gilles kettingspanners
- + veel kleine dingen/aanpassingen
Ik kan eerlijk zeggen dat er nooit bezuinigd is op deze motor.
Wat kan ik voor dit pakket vragen?