Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De slijtage is netjes!Wellicht was 1.49 nog mogelijk met wat beter rubber aan de rechterkant
Bekijk bijlage 1654359
En dat met een wegmotorZolder gisteren. Groep Snel. PR met 2 sec verbeterd naar 1.50,403.
Na sessie 4 gestopt, band was behoorlijk op. 3e trackday met de Michelin Power GP, rechts zit er nu een hele rand in lijkt wel een band met midden berm rechts van het midden. Dus dat reed niet meer zo lekker.
En de remschijven?Wellicht was 1.49 nog mogelijk met wat beter rubber aan de rechterkant
Bekijk bijlage 1654359
En de remschijven?
De slijtage is netjes!
Alleen wel echt op aan de rechterkant inderdaad.
Iets meer veervoorspanning voor kan ook helpen.Goed te merken! Paar x andere mooi uitgeremd. Moet wel anders remmen met achterrem erbij, want hij word snel licht achter
Wel echt een dik ding. Heb niet echt interesse maar ben nieuwsgierig naar wat zoiets nog ongeveer moet kosten?Mooi jammer dat je door een slechte band moest stoppen.
Volgende keer op een verse set starten en dan met een beetje geluk met het weer rijd je 1.49 makkelijk
Hier niemand geinteresseerd in zx10r voor circuit?
Ongeveer 10k afhankelijk van welke opties je wil zit aan onderdelen alleen al bijna 10 000 in als ik hem wat meer standaard zet kan ik hem voor +-8750 al laten gaan.Wel echt een dik ding. Heb niet echt interesse maar ben nieuwsgierig naar wat zoiets nog ongeveer moet kosten?
Mooi plaatje!Zou deze als nieuwe OP foto mogen van mij @topicstarter ?
Bekijk bijlage 1655053
Thanks!Mooi plaatje!
Een maand geleden heb ik twee sessie op Zandvoort gereden, volgende week waarschijnlijk mijn laatste circuitdag van dit jaar.Knip
Echter (de maar van het verhaal ), ik kon gisteren slechts een ronde of 3 werken aan het ritme, daarna begon de rem heel raar te doen. Het begon na de Tarzanbocht, remhendel voelt erg stroef, maar na wat doorknijpen voldoende remkracht. Hetzelfde daarna bij de Hugenholz. Rond het Scheivlak wordt er weinig geremd, bij het kort aanremmen en knikje naar rechts (Marlborobocht) voelt het allemaal weer normaal. Ook bij de Audi S meer dan genoeg remkracht. Dan rondje afmaken en bij de Tarzan weer hetzelfde verhaal. Remdruk leek soms even weg te zijn (kokende remvoeistof??), 1 keer zelfs helemaal geen rem meer bij de Kumhobocht .
Knip
Op het to-do lijstje staat nu:
- Remcups controleren (lopen ze goed vrij)
- Lagers voorwiel controleren (alles is toch los)
- Remvloeistof weer doorspoelen (de remvloeistof bij aankoop was echt heel vies en vervangen, gisteren dus weer vervangen)
- Rempomp checken
- Remschijven controleren (moeten deze ook wat los zitten op "de rondjes", weet de technische naam niet)
Als de plaatjes niet gebruikt worden om je bouten te borgen zoals bij de tokico's zou je het kunnen proberen.Even mezelf quoten:
Een maand geleden heb ik twee sessie op Zandvoort gereden, volgende week waarschijnlijk mijn laatste circuitdag van dit jaar.
Voor de twee sessies heb ik bovenstaande checklist uitgevoerd, op de rempomp na. Alles gemonteerd zoals het WPHB voorschrijft, cupjes lopen los, lagers voorwiel zijn goed, remvloeistof verschoond, op de openbare weg een prima remmende motor. Maar naar drie ronden Zandvoort begint het gelazer weer.
Voor de komende circuitdag heb ik een Brembo RCS 19 erop zitten, mijn eigen rempomp heb ik nagekeken (niets vreemd kunnen ontdekken). Andere remblokken zijn ook onderweg (Brembo SC). Vandaag nog wat zitten Googelen, vond ik dit topic op ons eigen forum. Wat is jullie mening? Is het rijden zonder deze spring pads aan te raden? Het liefst rijd ik met, gewoon omdat het zo hoort . Maar als het veilig remmen in de weg staat en verder geen kwaad kan om te verwijderden, waarom niet? Blijf het alleen vreemd vinden dat dit probleem kan ontstaan bij de Brembo M50 klauwen.
Topic: Iemand ervaring met Brembo M50 op het circuit?
Moet je niet op tijd naar bed.Even mezelf quoten:
Een maand geleden heb ik twee sessie op Zandvoort gereden, volgende week waarschijnlijk mijn laatste circuitdag van dit jaar.
Voor de twee sessies heb ik bovenstaande checklist uitgevoerd, op de rempomp na. Alles gemonteerd zoals het WPHB voorschrijft, cupjes lopen los, lagers voorwiel zijn goed, remvloeistof verschoond, op de openbare weg een prima remmende motor. Maar naar drie ronden Zandvoort begint het gelazer weer.
Voor de komende circuitdag heb ik een Brembo RCS 19 erop zitten, mijn eigen rempomp heb ik nagekeken (niets vreemd kunnen ontdekken). Andere remblokken zijn ook onderweg (Brembo SC). Vandaag nog wat zitten Googelen, vond ik dit topic op ons eigen forum. Wat is jullie mening? Is het rijden zonder deze spring pads aan te raden? Het liefst rijd ik met, gewoon omdat het zo hoort . Maar als het veilig remmen in de weg staat en verder geen kwaad kan om te verwijderden, waarom niet? Blijf het alleen vreemd vinden dat dit probleem kan ontstaan bij de Brembo M50 klauwen.
Topic: Iemand ervaring met Brembo M50 op het circuit?
Ik heb het idee van wel, maar dan zouden ze het niet schrijven.Als de plaatjes niet gebruikt worden om je bouten te borgen zoals bij de tokico's zou je het kunnen proberen.
Vakantie hè, alles kan een tempo rustiger, behalve komende maandag .Moet je niet op tijd naar bed.
Oh ja, heel clean.Voor het beeld, de klauw die op de 10 zit. Je kan hier ook zien dat er geen pen door de klauw en "spring pad" gaat om iets te borgen.
Bekijk bijlage 1656359