Je kan de demper er eens af halen en contact aan/uit zetten, je kan de klep dan zien bewegen (of niet)
Gaat lekker zo.
Kan die servo motor niet uit elkaar? En dan alles smeren en weer terug in elkaar.Wil dat ding over de 100.000 heen krijgen, maar laatste tijd stribbelt ze wel een beetje tegen
Kan die servo motor niet uit elkaar? En dan alles smeren en weer terug in elkaar.
Weet je wat mooi is en je zou moeten doen , als hij de ton heeft aangetikt .Wil dat ding over de 100.000 heen krijgen, maar laatste tijd stribbelt ze wel een beetje tegen
Weet je wat mooi is en je zou moeten doen , als hij de ton heeft aangetikt .
Je opgeven bij marathon motor in de moto73 ( motorblad) Dan wordt hij door van sneeuwen motoren in volkel weer helemaal na gekeken plus je komt met foto 's met historie in het blad te staan .
Ze zoeken marathon motoren en die van jou komt daar zeker voor in aanmerking
Das prachtig om zoon zx10r bij marathon motor te hebben ipv de zoveelste BMW GS.
Eerst ff probleem oplossen
Allemaal tuig, die ZX10R-rijdersMijn dealer maakte ook een foto bij aflevering.
En dat bleef niet onopgemerkt bij de verkeerde.
Alleen had onderstaande ZX-10R eigenaar een ander verleden.
Bankovervaller koopt van buit nieuwe Kawasaki, post foto's en wordt gearresteerd
Nadat hij foto's had gepost van zijn nieuwe Kawasaki ZX-10R, gekocht met gestolen geld van een bankoverval, is een Vietnamese man gearresteerdwww.motor.nl
De storing kunnen verhelpen?Iemand ervaring met voorvorkpoten doorsteken op de zx10r 04 05? Heb ze vorige week 5mm doorgestoken om te proberen. Rotondes gaan makkelijker bijvoorbeeld, maar heb het idee dat in lange bochten die wat wijder loopt. Maatje van me vond zijn zx10r veel beter sturen, ik merk er persoonlijk niet veel van nog.
Vraag me ook af wat beter is.
Overigens heb ik er al jarenlang Hyperpro vering onderzitten, goed spul opzich en op straat super, maar mis op het circuit wel wat stabiliteit.
Zou iets van Ohlins of K-tech een verbetering zijn?
Overigens net bij Druijf racing vandaan om de quickshifter even na te laten kijken just in case(bak in Juni gereviseerd bij 72.000km wil deze alleen niet weer verzieken)maar deze is verder goed. Wel laat ik deze nu op straat losgekoppeld, dus dat deze alleen op het circuit gebruikt wordt.
En met de testbankrun 2pk meer op het achterwiel dan 2 jaar terug161,65 pk op het achterwiel.
Ik had op mijn ZX10R (2016) vóór cartridges van K-Tech, en achter een shock van K-Tech. Dat was op de weg een hele verbetering tov de standaard componenten; ik heb er zelf geen circuitervaring mee, maar volgens Robin (FrontRowComponents) is het verschil daar ook duidelijk merkbaar.Iemand ervaring met voorvorkpoten doorsteken op de zx10r 04 05? Heb ze vorige week 5mm doorgestoken om te proberen. Rotondes gaan makkelijker bijvoorbeeld, maar heb het idee dat in lange bochten die wat wijder loopt. Maatje van me vond zijn zx10r veel beter sturen, ik merk er persoonlijk niet veel van nog.
Vraag me ook af wat beter is.
Overigens heb ik er al jarenlang Hyperpro vering onderzitten, goed spul opzich en op straat super, maar mis op het circuit wel wat stabiliteit.
Zou iets van Ohlins of K-tech een verbetering zijn?
Overigens net bij Druijf racing vandaan om de quickshifter even na te laten kijken just in case(bak in Juni gereviseerd bij 72.000km wil deze alleen niet weer verzieken)maar deze is verder goed. Wel laat ik deze nu op straat losgekoppeld, dus dat deze alleen op het circuit gebruikt wordt.
En met de testbankrun 2pk meer op het achterwiel dan 2 jaar terug161,65 pk op het achterwiel.
ik rij met K tech op het circuit, hiervoor met de K9 gsxr 1000 en nu met de Kawa, denk dat dat op de weg beetje overkill is maar dat is een aanname met enkel sterkere veren verbeterd het ook al behoorlijkIk had op mijn ZX10R (2016) vóór cartridges van K-Tech, en achter een shock van K-Tech. Dat was op de weg een hele verbetering tov de standaard componenten; ik heb er zelf geen circuitervaring mee, maar volgens Robin (FrontRowComponents) is het verschil daar ook duidelijk merkbaar.
Op mijn oude 10 had ik de achterkant wat hoger gezet. Dat hielp wel om de bocht minder wijdt uit te komen, maar de grootste verbetering was het laten monteren van Hyperpro veren en de olie te verversen. De olie was in geen jaren ververst, zag er niet uit toen dit eruit kwam. Na montage nog naar een maat van me gegaan die wel verstand van vering heeft (ik dus niet), daarna liep die veel mooier, zowel in het aanremmen van de bocht als bocht uit.Iemand ervaring met voorvorkpoten doorsteken op de zx10r 04 05? Heb ze vorige week 5mm doorgestoken om te proberen. Rotondes gaan makkelijker bijvoorbeeld, maar heb het idee dat in lange bochten die wat wijder loopt. Maatje van me vond zijn zx10r veel beter sturen, ik merk er persoonlijk niet veel van nog.
Vraag me ook af wat beter is.
Overigens heb ik er al jarenlang Hyperpro vering onderzitten, goed spul opzich en op straat super, maar mis op het circuit wel wat stabiliteit.
Zou iets van Ohlins of K-tech een verbetering zijn?
KNIP
De storing kunnen verhelpen?
Dit kan ook als het balhoofd te los staat..Rotondes gaan makkelijker bijvoorbeeld, maar heb het idee dat in lange bochten die wat wijder loopt. .
PBMannen,
Ik ben een grote schoonmaak aan het houden thuis. En heb daardoor heel veel (org.) onderdelen van mijn zx10r 2008 in de verkoop. Van tank tot komplete kuip, ook wat race spul. En blok delen.
Als iemand nog wat zoekt, let me know