ZX10R Topic 16 = artikel 5 is nog maar de helft van de 10!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helemaal gratis!

Was achteraf geen kwaaie, nog ff staan lullen over de motorbeurs...

Tegenwoordig zijn ze niet zo moeilijk, ze lieten mij zelfs gaan voor Art.5, al wheelie makend zag ie me aankomen :') En dan gewoon met een waarschuwing wegkomen O-) :}
 
Tegenwoordig zijn ze niet zo moeilijk, ze lieten mij zelfs gaan voor Art.5, al wheelie makend zag ie me aankomen :') En dan gewoon met een waarschuwing wegkomen O-) :}

Ik had vlak daarvoor ook maar 1 wiel aan de grond terwijl ik een aantal auto's inhaalde... 8-)

Heb oom agent volgens mij niet gezien of hij was in een goede bui! :')
 
die blauwe zijn toch ook mooi hoor :9~~

dankje, vind ik zelf ook *D
alleen zit ik toch denken om even te sparen en misschien volgend jaar voor de 2009 zx10 zwart (monster energie) te gaan :9~ .
maar goed laten we nog maar even verder dromen -O-


:^ mooi hoor, check wel ff je keerringen ;)

:? :?



Ja, ik vertelde dat ik een "vent" kende met een glimbroek die ohnda rijdt, toen was 'ie gelijk m'n vriend! _O- _O- _O-

nieuw merk :?



:+
 
dankje, vind ik zelf ook *D
alleen zit ik toch denken om even te sparen en misschien volgend jaar voor de 2009 zx10 zwart (monster energie) te gaan :9~ .
maar goed laten we nog maar even verder dromen -O-:? :?nieuw merk :?



:+

Zag op de motorbeurs een parelmoer witte Monster ZX-10r staan: :} :} 8-)
 
dankje, vind ik zelf ook *D
alleen zit ik toch denken om even te sparen en misschien volgend jaar voor de 2009 zx10 zwart (monster energie) te gaan :9~ .
maar goed laten we nog maar even verder dromen -O-:? :?nieuw merk :?



:+

Zoepie zag de aanslag op je binnenste vorkpoten (waarschijnlijk door lichtinval).
Of je moet gewoon beter poetsen :P
 
Zoepie zag de aanslag op je binnenste vorkpoten (waarschijnlijk door lichtinval).
Of je moet gewoon beter poetsen :P

denk dat ik dan beter moet poetsen, als ik dat wel weg krijg :?
mijn schatje heeft meer bij de motorzaak gestaan dan dat ik haar thuis had en is echt helemaal nagekeken en weet zeker dat er geen kering lek is *D .
dat wat je ziet is denk gewoon door het inveren en word heet en brand in om het zo maar te zeggen.
iets anders kan ik me niet bedenken maar zal proberen het weg te poetsen :+

ik heb de motor pas 7 mnd ongeveer en heb er dus zelf maar 5000km mee gereden of zo, en de winder stond hij bij de motorzaak (kennis van mij) en heeft alles na gelopen, stalen rem leidingen, ander rem potje, nieuwe banden, anderen demper, verse olie en bougie's, luchtfiler schoongemaakt, pazzo er op gezet, rappid bike er opgezet en aflaten stellen bij de beste man van NL *D dus was echt de moeite waard :Y
 
denk dat ik dan beter moet poetsen, als ik dat wel weg krijg :?
mijn schatje heeft meer bij de motorzaak gestaan dan dat ik haar thuis had en is echt helemaal nagekeken en weet zeker dat er geen kering lek is *D .
dat wat je ziet is denk gewoon door het inveren en word heet en brand in om het zo maar te zeggen.
iets anders kan ik me niet bedenken maar zal proberen het weg te poetsen :+

ik heb de motor pas 7 mnd ongeveer en heb er dus zelf maar 5000km mee gereden of zo, en de winder stond hij bij de motorzaak (kennis van mij) en heeft alles na gelopen, stalen rem leidingen, ander rem potje, nieuwe banden, anderen demper, verse olie en bougie's, luchtfiler schoongemaakt, pazzo er op gezet, rappid bike er opgezet en aflaten stellen bij de beste man van NL *D dus was echt de moeite waard :Y

Je voorvork wordt niet heet en de eerste moet nog komen die er zijn vingers aan brand :+

Is gewoon viezigheid waarschijnlijk, als het daadwerkelijk aanslag of een ruw oppervlak betreft moet je er echt naar kijken, want dat gaat niet goed komen bij het fanatiekere werk. De biinnenpoten moeten helemaal glad en schoon zijn.

Succes
 
Laatst bewerkt:
Je voorvork wordt niet heet en de eerste moet nog komen die er zijn vingers aan brand :+

Is gewoon viezigheid waarschijnlijk, als het daadwerkelijk aanslag of een ruw oppervlak betreft moet je er echt naar kijken, want dat gaat niet goed komen bij het fanatiekere werk. De biinnenpoten moeten helemaal glad en schoon zijn.

Succes

binnenpoten zijn glad en schoon, het is gewoon dat deeltje waar je veering stopt.
en ja misschien maar eens kijken of ik dat schoon kan krijgen.
zoals ik al had gezegd heeft de motor een heletijd bij de motorzaak gestaan en is die echt wel goed na gekeken :Y .
ik zal van de week eens kijken of ik dat kan weg poetsen al twijfel ik dan maar goed kan het altijd proberen.
 
Laatst bewerkt:

Ik had er nog een plaatje van:

full


:W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan