ZX10R Topic 16 = artikel 5 is nog maar de helft van de 10!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je hebt dat goed gezien. Ik heb een RC8 en de ZX10R heb ik enkele weken geleden bij gekocht om nu en dan eens het circuit op te gaan. Alhoewel ik hem veel te mooi vind voor op het circuit. Wat Japanese motoren betreft gaat mijn hart al altijd uit naar Kawa.
Alhoewel de witte RC8 op de foto deze van een vriend van me is ;) .
Ik heb de oranje versie waar ik nu bezig ben met een paint projectje.
grt Puppekop.

dus toch :P

Vrouwlief had nog ergens een kleintje verstopt (moeten jullie alleen wel tegen mijn waffel aankijken...)[afbeelding]

jij komt mij bekend voor
volgens mij had je ook al dezelfde ZX-9R als ik, en nu dezelfde ZX-10R


Ha Ron vond deze nog ,Lekkere Friet heej in Zeeland ;) ;) ;) [afbeelding]

ik zie nog wel meer bekends op die foto :X
 
Hallo 10ers,

Ik ben sinds 2 maanden ook de trotse eigenaar van een ZX10R, eentje uit 2006 in titaniumkleur.
Nu ben ik een beetje aan het speuren naar een mooie hugger en het lijkt me dat jullie vast wel tips voor me hebben... O-)
Ik ga iig dit topic in de gaten houden...


Mooi machine *O*

Ik heb nog een mooie set Carbon BOS uitlaten er liggen,misschien wat voor jou.

dsc00134ql3.jpg
 
jij komt mij bekend voor
volgens mij had je ook al dezelfde ZX-9R als ik, en nu dezelfde ZX-10R



[...]


ik zie nog wel meer bekends op die foto :X~[/quote]

Dat kan wel kloppen ja, had alleen al een tijdje niks meer gepost in het ZX9 topic...
 
Wil je het echt weten :+

\[edit]

RijNooit in "Tips bij voorkomen (teruggave RBW)"

En dit is met een bak JOZO zout genomen })


Ik heb in september 2006 een wheely gemaakt toen kreeg ik een PV en later een acceptgiro van 180 euro.

Binnen het jaar ik geloof in juli 2007 maakte ik weer een wheely. Stond er een agent op het viaduct. Weer een PV'tje. Kreeg ik een paar weken later een acceptgiro voor 150 euro... _O-

Dus binnen 1 jaar 2 wheelies dan krijg je de 2e keer 30 euro korting. :)

Ik zou dus in beroep gaan en vragen wat er anders is aan jouw wheely t.o.v. de mijne... :]
 
Laatst bewerkt:
Ik heb in september 2006 een wheely gemaakt toen kreeg ik een PV en later een acceptgiro van 180 euro.

Binnen het jaar ik geloof in juli 2007 maakte ik weer een wheely. Stond er een agent op het viaduct. Weer een PV'tje. Kreeg ik een paar weken later een acceptgiro voor 150 euro... _O-

Dus binnen 1 jaar 2 wheelies dan krijg je de 2e keer 30 euro korting. :)

Ik zou dus in beroep gaan en vragen wat er anders is aan jouw wheely t.o.v. de mijne... :]

Wheely was 1 van de zoveel dingen :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan