ZX9-R topic Het magische deel 9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had nog even een vraag aan de circuit rijders onder ons. In Juli ga ik ook circuit rijden en ik lees regelmatig dat de vering van een zx9r niet bijzonder goed is, zijn er mensen die er hier ervaring mee hebben en wat je er aan kan doen?

Eventuele andere ervaring zijn ook welkom!
 
Ik had nog even een vraag aan de circuit rijders onder ons. In Juli ga ik ook circuit rijden en ik lees regelmatig dat de vering van een zx9r niet bijzonder goed is, zijn er mensen die er hier ervaring mee hebben en wat je er aan kan doen?

Eventuele andere ervaring zijn ook welkom!


Hier hebben ze het al vaker over gehad en ieder heeft een eigen mening hierover. Volgens mij is vering aanpassing iets persoonlijks.

Op welk circuit ga je rijden dan?
 
Ben net ff langs Lemstra geweest.

Plaatjes!

full


*D
 
Remleiding achter, andere voetsteunen, groen gespoten hugger (ipv zwart wat ik eigenlijk wilde :X , zijn hier nog meningen over, ik lees ze graag), vind 't groen eigenlijk toch wel mooi, wilde eerst zwart omdat ik 'm anders tè groen zou gaan vinden.

full
 
Nieuw Dunlop rubber en geïntegreerd achterlicht *D :

full


Wil nog ff een klein reflectortje net boven die kentekenplaat plaatsen, vind die twee gaten daar niet zo :N

Kentekenplaat vol in beeld ik weet 't :o :+ , maar ik ga niet lopen painten of kwasten bla. Tja, nu alleen de andere brulpijp er nog op. })
 
Laatst bewerkt:
Laatste foto, van de voorkant, wil alleen nog andere stuurgewichtjes, zit nog een beetje te dubben welke kleur (ik denk zilver, maar ben er nog niet helemaal uit)

full


Dussss, sandberg kan er weer eventjes tegen, ben echt heel blij *O* *D 8-) *O* , volgende week ga ik het beest weer berijden :]

Wat is het toch een mooie stoere heftige fiets, de ZX-9R :Y :Y :Y

:W
 
Laatste foto, van de voorkant, wil alleen nog andere stuurgewichtjes, zit nog een beetje te dubben welke kleur (ik denk zilver, maar ben er nog niet helemaal uit)

[afbeelding]

Dussss, sandberg kan er weer eventjes tegen, ben echt heel blij *O* *D 8-) *O* , volgende week ga ik het beest weer berijden :]

Wat is het toch een mooie stoere heftige fiets, de ZX-9R :Y :Y :Y

:W

erg mooi man...brommert ziet er supermooi uit.
die hugger in het groen bevalt mij persoonlijk wel. :Y
....en als je nu die kentekenplaat gewoon omhoog brengt naar die gaatjes ben je toch ook klaar?
vind de uitlaat ook mooi...past er wel bij maar je gaat waarschijnlijk voor de sound })

feli met de bike man *O* *O* *O*
is ie van een bekend iemand hier geweest...die motor-forum stickert voorop komt me zo bekend voor... ;)
:W
 
Laatst bewerkt:
erg mooi man...brommert ziet er supermooi uit.
die hugger in het groen bevalt mij persoonlijk wel. :Y
....en als je nu die kentekenplaat gewoon omhoog brengt naar die gaatjes ben je toch ook klaar?
vind de uitlaat ook mooi...past er wel bij maar je gaat waarschijnlijk voor de sound })

feli met de bike man *O* *O* *O*
is ie van een bekend iemand hier geweest...die motor-forum stickert voorop komt me zo bekend voor... ;)
:W

Rein bedankt!!! :)
 
Hier hebben ze het al vaker over gehad en ieder heeft een eigen mening hierover. Volgens mij is vering aanpassing iets persoonlijks.

Op welk circuit ga je rijden dan?

Ja dat is waar. Maar er is niet iets bekend dat ze heel erg slecht zijn?
Ik ga rijden op Assen bij Msl!


@ Sandberg, ik vind het echt een mooie bike en die hugger in het groen vind ik persoonlijk wel mooi :9~
 
Ja dat is waar. Maar er is niet iets bekend dat ze heel erg slecht zijn?
Ik ga rijden op Assen bij Msl!


:9~~

Wat is slecht????Ligt toch het meeste aan je eigen wat je wil en hoe je rijstijl is ,heb zelf Hyperpro voorvorkveren maar die gaan er mooi weer uit en de originele weer terug,kan er niet aan wennen en vind het niets,het enigste wat ik echt merk is dat die niet zover duikt als je in de remmen gaat maar voor de rest :N :N :N :N :N
 
Laatst bewerkt:
Sandberg :} :} Mooie bike man. En die hugger in het groen is perfect. Ik denk dat zwart een stuk minder mooi was geweest. En idd je kentekenplaat gewoon erboven zetten zodat ie gaten weg zijn. Veel rijplezier en hou de tank boven :W
 
Nieuw Dunlop rubber en geïntegreerd achterlicht *D :

[afbeelding]

Wil nog ff een klein reflectortje net boven die kentekenplaat plaatsen, vind die twee gaten daar niet zo :N

Kentekenplaat vol in beeld ik weet 't :o :+ , maar ik ga niet lopen painten of kwasten bla. Tja, nu alleen de andere brulpijp er nog op. })
Hé Sandberg, ik heb hem al in het echie gezien en hij ziet er goed uit hoor :} !! Alleen had ik liever wel een zwarte hugger willen zien, maar deze misstaat niet.
En inderdaad, monteer je kentekenplaat gewoon wat hoger. Dat had ik ook op mijn oude 7 en daardoor heb je nog een veel beter zicht op je achterband (die er behoorlijk breed uit ziet :9~ ).

Over twee weken maar weer een stukje rijden? Ik ga nu nog even :]
 
Laatst bewerkt:
Leuk! :) Allemaal positieve reacties, bedankt allemaal. :Y *O*

Over de positie van die kentekenplaat, op de plek waar nu die gaatjes zaten, zat voorheen dus m'n kentekenplaat :+ .

Ik kon echter niet zo goed verzinnen hoe ik 'm op die plek nu stevig kon verankeren ivm het scheuren van de undertail.
Ik had toen van Joop een rvs houder overgenomen, maar die kwam niet goed uit qua positie van die geboorde gaten die erin zaten (had toen zelf geen goeie boor om een paar nieuwe gaten te boren). Ik heb toen dit plaatje gebruikt ter versteviging aan de binnenkant, zodat de hugger niet kan scheuren.
Heb daarna zo'n standaard kentekenplaathouder gekocht, en die dus gemonteerd zoals op de foto.

Laat 't maar zo zitten denk ik, als komt die undertail zometeen onder de gaten te zitten. Moet dus alleen nog een leuk klein rechthoekig reflectorplaatje (een witte dan ofzo, anders is 't geen gezicht met dat witte achterlicht) zien te vinden bij 1 of andere autoshop ofzo.
 
Uitlaat zal niet zo 1,2,3 gebeurt zijn als ik het zo bekijk zit geen flens op de linkpijp

Klopt, zit er niet bij.

Maar Lemstra had er nog eentje liggen *D , precies de goeie. *O*

Ben benieuwd of 't allemaal lukt met die ophanging, moet eigenlijk een koud kunstje zijn, of niet?
 
Strakke fiets Sandberg!! :Y Als je die kentekenplaat omhoog gaat zetten zou ik de binnenkant verstevigen. Anders heb je kans dat de tailguard gaat scheuren.

full


Ik had zo iets verzonnen bij mijn 2002.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan