ZX9R 1998 Blauw of Groen?

Blauw, of rood... Deze groene lijkt me niet echt mooi, ziet er nogal 'oud' uit. Een Kwaak hoort groen te zijn, maar ik vind 'm in andere kleuren meestal mooier :P Vandaar dat ik een rood/zwarte heb...
 
Als ik die 2 motoren vergelijk ziet die blauwe er veel beter uit dan die groene. Lijkt wel of die groene beetje bejaard is met die vale groene kleur. Verder is er al eerder aangegeven dat er wat gespoten is onderaan de kuip en nog niet eens in de juiste kleur groen. Kortom, die blauwe ziet er veel beter uit op het plaatje dus ik zou daar als eerste goed naar kijken en een proefritje maken.

Verder, kawa en groen zijn aan elkaar verbonden maar dit is bij deze zx9r niet zo geslaagd gelukt. :X

Succes met je keuze!
 
Laatst bewerkt:
Doe de groene maar. Dan blijf ik 'origineel' met mn blauwe :X

Volgens mij is de blauw/paarse-kawa in deze kleurstelling pas in '99 gekomen.
 
Heb zelf twee groene gehad en nu een blauwe.
Als ik weer mocht kiezen dan toch weer een blauwe, is echt heel mooi fris blauw vind ik zelf.
Maar smaken verschillen gelukkig, dus kies wat je zelf het mooiste vindt.

succes met je keus.
 
"hoort" misschien groen te zijn, maar vind dat een lelijk hok vergleken bij die blauwe!!
En, je geeft zelf aan daar "verliefd op te zijn", lijkt me ook nieuw pak kopen dus!! :+
 
De groene is absoluut niet mooi, die van de foto dan he... de blauwe is inderdaad een 99-er....
Als je dan toch naar de 99-er kijkt, kijk eens naar de rode, die is alleen in 99 gemaakt, in 98 was het blauw groen zwart, in 99 rood groen blauw..., en met die paarse kameleon bestickering......
 
Ik zeg GROEN!

Maar type < '98 t/m '02 horen groen vanaf 2002 kan zwart ook erg mooi zijn :Y O-) maar blauw op een Kawa :N
 
Laatst bewerkt:
ROOOOD *O*
full
 
Ben wel benieuwd nu wat het geworden is... Of is die oude nog steeds niet verkocht?
 
Laatst bewerkt:
Groen natuurlijk duh :9
Maar uiteindelijk moet je kopen wat jij 't mooiste vindt. :Y
Ik zou zelf wel die lelijke 'ninja' sticker van de kont halen...
 
ik vind deze kleur groen ook niet echt mooi..

als je kawa dan per se groen wilt doen (kawa moet helemaal niet groen!) dan zou ik em over laten spuiten naar de nieuwe kawa groen, die felle.

bij deze zou ik voor blauw gaan.. dat groene is idd een beetje ouwerwets...

Ik heb zwart :+
 
Groene, je hebt nu ook een plaatje van de saaiste groene ZX-9R ooit geplaats.

Een groene met dezelfde striping als de blauwe is ook te krijgen, of met andere paarse details vind ik persoonlijk de mooiste kleurstelling.

en zelf rijd ik een zwarte :P, maar m'n vorige was wel groen ook van 1998
 
Terug
Bovenaan Onderaan