RVS moeren en ringen adresje

P.H.C. Ritzen

MF veteraan
Donateur
12 dec 2001
8.179
112
Weert
Ik heb gisteravond een tijdje op google gezocht naar Roestvast stalen metrish fijne M14 X 1.5 zelfborgende moeren met nylon zelfborgend randje (M14 met een spoed van 1.5) , maar denk je dat ik die ergens vind :? , :N , tis bijna ongelooflijk, zo'n simpele moertjes lijken alleen maar leverbaar te zijn in gegalvaniseerd staal..
Ook roestvast stalen ringen in de maat 16X28X2.5 , 14X40X3 , en 12X35X5 zijn gewoon onvindbaar.., nouja die ringen kan ik me nog wel wat bij voorstellen omdat dit wel een beetje afwijkende maten zijn, en die maak ik anders zelf nog wel op de draaibank.
Wie weet een adresje :?
 
Laatst bewerkt:
http://www.ebay.co.uk/itm/M14-STAIN..._Material_Nails_Fixing_MJ&hash=item5d379845ab
Ik heb gisteravond een tijdje op google gezocht naar Roestvast stalen metrish fijne M14 X 1.5 zelfborgende moeren met nylon zelfborgend randje (M14 met een spoed van 1.5) , maar denk je dat ik die ergens vind :? , :N , tis bijna ongelooflijk, zo'n simpele moertjes lijken alleen maar leverbaar te zijn in gegalvaniseerd staal..
Ook roestvast stalen ringen in de maat 16X28X2.5 , 14X40X3 , en 12X35X5 zijn gewoon onvindbaar.., nouja die ringen kan ik me nog wel wat bij voorstellen omdat dit wel een beetje afwijkende maten zijn, en die maak ik anders zelf nog wel op de draaibank.
Wie weet een adresje :?
 
Hoi Paul.
Wewo in Straelen heeft ze zeker. Heb effe gekeken in het leveringsprogramma.
Het Dinnr. is: Din 985 iso 10511. Ze hebben rvs a2 , a4 , en gvz 10.8...Succes. Als je ze niet kan bemachtigen dan contact mij maar via pm. heb er goede connecties mee. ( kan ze dan eventueel wel bestellen voor je ). Greetz, Cardanfreak. :W
 
:$ :$ :$ :$ :$ , ik schaam me een beetje (veel) dat ik dit allemaal niet op het internet heb kunnen vinden..., heb er écht wel even naar gezocht -O-
Máár, ben blij dat er mensen zijn die me hiermee prima geholpen hebben!
Het gaat nu (als het goed is) helemaal goedkomen :+
Bedankt voor de hulp!!
 
Heb een voicemailtje ingesproken bij Wilbert Aben, vrijdag om 16:30 nam hij de telefoon al niet meer op ... :X
In roermond vragen ze 6.50 voor 1 moertje, ben ik nou gek of betaal ik er dan 20 voor de prijs van 1 :?
 
In Limburg zijn het nou eenmaal allemaal oplichters.
;)

Ik heb net een bestelling van www.rvspaleis.nl binnen gekregen. Eerste keer, maar allemaal prima verlopen. Uit Geleen, dat dan weer wel. Da's Brabant zeker he?
 
Dat is goed mogelijk Paul. Goede vrijdag is in Duitsland een hoge feestdag en is alles gesloten...Ligt dus niet aan Wilbert. Gr. Cardanfreak :W
Heb een voicemailtje ingesproken bij Wilbert Aben, vrijdag om 16:30 nam hij de telefoon al niet meer op ... :X
In roermond vragen ze 6.50 voor 1 moertje, ben ik nou gek of betaal ik er dan 20 voor de prijs van 1 :?
 
Ik heb gisteravond een tijdje op google gezocht naar Roestvast stalen metrish fijne M14 X 1.5 zelfborgende moeren met nylon zelfborgend randje (M14 met een spoed van 1.5) , maar denk je dat ik die ergens vind :? , :N , tis bijna ongelooflijk, zo'n simpele moertjes lijken alleen maar leverbaar te zijn in gegalvaniseerd staal..
Ook roestvast stalen ringen in de maat 16X28X2.5 , 14X40X3 , en 12X35X5 zijn gewoon onvindbaar.., nouja die ringen kan ik me nog wel wat bij voorstellen omdat dit wel een beetje afwijkende maten zijn, en die maak ik anders zelf nog wel op de draaibank.
Wie weet een adresje :?
ga je een windmolen plaatsen oid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan