Motor-Forum

Select Forum

Ervaringen Healtech Quickshifter Easy?

KTM 1290 Superduke SE

Reg. datum:
23 jan. 2010
Zulke hoge toeren haalt mijn 1300cc 2 cilinder niet eens haha.
Snel contant geld voor uw motor,boot,auto etc? Stuur mij dan een PB.

Yamaha Tracer 900

Reg. datum:
07 aug. 2010
ergens in FRL (in de buurt van Leeuwarden)
quote:
srad-rob schreef op 12 mei 2017 @ 17:02:

[...]

Bij mij hapert hij in z'n 6 boven de 230kmph. Hij schakelt ongeveer om de 3 seconden even een 'killtime' in... niet heel lekker op die snelheid
Had hem tijdens het afstellen van de PCIII al afgekoppeld omdat het met qs niet lukte in hogere toeren.
Ik heb de shifter alleen al bijna 3 jaar.. dus ik denk dat martijn's webshop niet zo makkelijk zal zijn met retour :9

Ik zou dan sowieso even contact opnemen met Healtech. Tot nu toe hebben ze mij erg netjes (en snel) geholpen bij vragen, service etc.

Reg. datum:
09 jun. 2011
heeft iemand toevallig een Suzuki kabelset over?
mijn kabelset heeft er geen kastje tussen zitten :(

beetje jammer van de verkoper.

gr Pieter

Boem is HO! Plons is Water!

Reg. datum:
07 feb. 2004
De healtech qc tussen de schakel stang van de sv geknutseld ging allemaal vrij makkelijk.

Iemand een goede instelling om mee te beginnen hoop op een mooie dag om de boel af te stellen.

Eind feb gaat de motor naar tovami wellicht dat ze de qc dan nog iets fijn kunnen afstellen.
Hyperpro springs Martijns Motorkleding & Accessoires

Monster 1200 / Yamaha R6

Reg. datum:
01 dec. 2016
quote:
Caracalla schreef op 02 mei 2017 @ 09:01:
Even de topic bumpen omdat ik een probleem heb met m'n R6 2004 circuitmoto.

Ik heb de quickshifter zelf geplaatst, maar na het spelen met alle settings krijg ik het niet goed.
Van 2 naar 3 durft hij terug uit vitesse springen.

Hij verlegt mooi, het vermogen komt erop en dan schiet hij er terug uit naar z'n 2.
Vooral bij hoge toeren (>10k) en volgas. Bij lagere toeren of minder gas gaat het steeds perfect.
Heb dan uiteindelijk de rest van de circuitdag zonder QS gereden.

De technische dienst op circuit zei dat het normaal gezien de koppeling is. (blok heeft 35.000km)
Bij schakelvorken zou hij het hebben in andere vitessen ook en vooral van 1 naar 2.
De tandwielen zelf kunnen nog niet afgesleten zijn met die kilometerstand.

Verhaal kan misschien wel kloppen, want de vorige eigenaar zei dat bij heel warm weer in Almeria de koppeling durfde slippen. Ik heb het zelf nog niet echt ondervonden.
Aan de andere kant is het wel aannemelijk, er komt heel wat vermogen héél snel terug op die koppeling natuurlijk.

Wat denken jullie?

Ook ff updaten. Uiteindelijk alles toch goed gekregen hoor.
Had toch te maken met de gevoeligheid en ikzelf die niet hard genoeg doorduwde.

Select Forum

© 2001-2018 Motor-Forum - Served by Webserver 2

Cookies?

Motor-Forum maakt gebruik van cookies om de website correct te laten functioneren, voor analyse en verbetering en om relevante advertenties te tonen.
Door gebruik te maken van Motor-Forum geef je aan hiermee akkoord te zijn. Klik hier voor meer informatie of om je instellingen aan te passen.