Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou dan sowieso even contact opnemen met Healtech. Tot nu toe hebben ze mij erg netjes (en snel) geholpen bij vragen, service etc.Bij mij hapert hij in z'n 6 boven de 230kmph. Hij schakelt ongeveer om de 3 seconden even een 'killtime' in... niet heel lekker op die snelheid
Had hem tijdens het afstellen van de PCIII al afgekoppeld omdat het met qs niet lukte in hogere toeren.
Ik heb de shifter alleen al bijna 3 jaar.. dus ik denk dat martijn's webshop niet zo makkelijk zal zijn met retour
Even de topic bumpen omdat ik een probleem heb met m'n R6 2004 circuitmoto.
Ik heb de quickshifter zelf geplaatst, maar na het spelen met alle settings krijg ik het niet goed.
Van 2 naar 3 durft hij terug uit vitesse springen.
Hij verlegt mooi, het vermogen komt erop en dan schiet hij er terug uit naar z'n 2.
Vooral bij hoge toeren (>10k) en volgas. Bij lagere toeren of minder gas gaat het steeds perfect.
Heb dan uiteindelijk de rest van de circuitdag zonder QS gereden.
De technische dienst op circuit zei dat het normaal gezien de koppeling is. (blok heeft 35.000km)
Bij schakelvorken zou hij het hebben in andere vitessen ook en vooral van 1 naar 2.
De tandwielen zelf kunnen nog niet afgesleten zijn met die kilometerstand.
Verhaal kan misschien wel kloppen, want de vorige eigenaar zei dat bij heel warm weer in Almeria de koppeling durfde slippen. Ik heb het zelf nog niet echt ondervonden.
Aan de andere kant is het wel aannemelijk, er komt heel wat vermogen héél snel terug op die koppeling natuurlijk.
Wat denken jullie?
Zijn er ook motorrijders hier die hem op een ducati diavel hebben gemonteerd? Ben namelijk wel geïnteresseerd. Is het echt plug and play?
Even de topic bumpen omdat ik een probleem heb met m'n R6 2004 circuitmoto.
Ik heb de quickshifter zelf geplaatst, maar na het spelen met alle settings krijg ik het niet goed.
Van 2 naar 3 durft hij terug uit vitesse springen.
Hij verlegt mooi, het vermogen komt erop en dan schiet hij er terug uit naar z'n 2.
Vooral bij hoge toeren (>10k) en volgas. Bij lagere toeren of minder gas gaat het steeds perfect.
Heb dan uiteindelijk de rest van de circuitdag zonder QS gereden.
De technische dienst op circuit zei dat het normaal gezien de koppeling is. (blok heeft 35.000km)
Bij schakelvorken zou hij het hebben in andere vitessen ook en vooral van 1 naar 2.
De tandwielen zelf kunnen nog niet afgesleten zijn met die kilometerstand.
Verhaal kan misschien wel kloppen, want de vorige eigenaar zei dat bij heel warm weer in Almeria de koppeling durfde slippen. Ik heb het zelf nog niet echt ondervonden.
Aan de andere kant is het wel aannemelijk, er komt heel wat vermogen héél snel terug op die koppeling natuurlijk.
Wat denken jullie?
Zit er bij mij nu ook een tijdje onder en moest de druk op de schakelaar wat aanpassen maar veder prima QC, schakeld vlot en soepen bij lage toeren en hoge toeren nog wel een beetje spelen met de afstelling, maar voor dat geld niet verkeerd.
Dat kan ik na 2km rijden al voor je bewerkstellingen.. (en eigenlijk ook al binnen 100 meter)
Ik heb de Healtech Quickshifter Easy op mijn gixxer k5 1000 zitten. Makkelijk te installeren en kan zonder problemen icm powercommander. Zelf afstellen van de quickshifter is ideaal. Het kost een paar ritjes om te perfectioneren maar dan heb je wel wat. Zit nu op killtimes van 70 tot 60ms afhankelijk van toeren met een cut-off delay van 10ms. Dit was echt veel vloeiender dan een cut-off delay van 15ms. Voor vragen hierover kan je altijd contact met mij opnemen.
Feest
Ben dan maar een gelukkig mens ik heb deze dame elke dag naast mij zitten/liggen
Ik heb nu de iQSE, zit een soort setup wizard bij, dat werkt wel prima. Bij de oude QSE misschien gewoon vanuit de basisinstelling werken?Iemand toevallig hier ervaring met een Healtech quickshifter icm met Blackbird uit 1999?
Zo ja welke cut off time, cut off delay en threshold gebruik je?
Heb je de manual goed gevolgd?Ik heb de iQSE van het weekend op mijn r6 gemonteerd, maar bij de setup wizard op de app gaat het mis. Ik krijg bij sensor value hele lage waardes van rond de 10% met upshiften. Downshift krijg ik wel voldoende sensor value... Heb inmiddels al verschillende manieren geprobeerd maar krijg het niet goed helaas.