4e Achterhoekse Slakkerwegtreffen *)

Nog paar uurtjes en dan zooitje inpakken en wegwezen. Wel apart om voor het eerst met zijn drieen te gaan. Heb er zin in! Tot straks.
 
Ik zou zeggen,geniet ervan.

ben er zeker bij volgend bij volgend jaar of ik moet weer een beetje dom zijn.
 
Wij nemen een
Grolsch_Logo.jpg
op jou!

Zorg eerst maar dat je er in april weer bij bent ;)
 
Ik heb ook vanmiddag vrij dus kan mooi op tijd weg, Zooi inpakken en een mooi toerke uitstippelen.
Proberen om de snelweg te mijden!
 
wij ook mooi rustig tuffen. Zwolle raalte holten lochem vorden enzo..
 
jaja, het is weer eerlijk verdeeld...

ik werk vanmiddag nog gewoon even door en hoop dat vrouwlief morgenmiddag een beetje op tijd terug is van haar werk.... arriveren voor 19:00 moet wel lukken, maar ik ga hoe laat het ook word absoluut de kruipdoorsluipdoorroute nemen
 
wij vertreken met ons drietjes over een half uurtje. [ ook lekker binnen door].
 
Ik lees net in mijn mail dat Leluk2000 en ikkes om 8 uur morgenochtend die kant op vertrekken.

Ik pak lekker nog niks. :P
O wacht, ik pak een paar flesjes Bavaria om alvast in te drinken. O-)
Gooi morgenochtend om half 8 wel wat spul in de bak. :W
 
Zo, de hond is uitgelaten, het ontbijt naar binnen gewerkt, vrouw en kinderen "tot morgen" gekust. De route is bepaald. Even mijn spullen in de bak mikken en dan ga ik onderweg. Tot straks.
 
Was weer gezellig.. Nu lekker met de pootjes op de bank. Zal zo us effe kijken wat voor een foto's ik nog op het toestel heb staan, zal ik JFJ wel effe opdracht geven om ze te plaatsen straks.
Mini-Truus heeft heerlijk geslapen onderweg terwijl wij lekker binnen door naar huis zijn gereden!

Kwastert en Hofshoeve, bedankt! :W
 
Ben ook weer thuis!
Ook nog een mooi toerke gereden, inclusief pontje varen voor het vakantiegevoel.

Het was weer heel gezellig
Allemaal bedankt.

Kwastert ,
Nog bedankt voor het vuurwerk. Daar kan het EGT nog een puntje aan zuigen.
 
Ook bedankt allemaal voor't bedanken. :}

En dat met het vuurwerk krijgt nog een staartje! We hadden met die gast om 23.00 uur stipt afgesproken, niet 23.05............... :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan