4e Achterhoekse Slakkerwegtreffen *)

Hier geen leuk bericht bij thuiskomst. Een vriend van ons blijkt prostaat kanker te hebben.
Zijn er helemaal kapot van...
 
kl@ten...

Oud collega heeft het ook. Van hem begreep ik dat er nog wel redelijke hoop is om het weg te krijgen. Maar is hoe dan ook een hoop ellende. '(
 
JFJ,das geen leuk nieuws nee..

Ik heb een mooie terugreis gehad,ook met een pontje.
Het eerste stukkie snelweg tot Arnhem en daar stond Zeepok zonder koelvloeistof op de vluchtstrook.
Ben benieuwd of hij goed thuis is gekomen.
 
JFJ,das geen leuk nieuws nee..

Ik heb een mooie terugreis gehad,ook met een pontje.
Het eerste stukkie snelweg tot Arnhem en daar stond Zeepok zonder koelvloeistof op de vluchtstrook.
Ben benieuwd of hij goed thuis is gekomen.
@JFJ, da's niet best. Dat soort berichten plaats alle andere tegenvallertjes weer in perspectief.

Zeepok is inderdaad nog goed (rijdend) thuisgekomen, maar wel met een vertraging van 3 uur.
Het koelvloeistofprobleem bleek lastiger op te lossen dan het in eerste instantie leek. Er bleek een scheurtje te zitten in de koelvloeistofslang op de aansluiting naar de waterpomp. In eerste instantie hebben we (de wegenwachter en ik) deze slang iets ingekort en met een wat bredere slangklem weer gemonteerd. Helaas scheurde er toen weer een stukje in. Nogmaals hetzelfde truckje uitgehaald en de slang gemonteerd. Alles leek toen prima dicht. Motor gestart, warm laten worden en kijken wat er gebeurt: Zodra de thermostaat open ging en het water ging circuleren klapte de slang.........
Deze wegenwachter was echter niet van plan deze storing te laten winnen. Hij belde autoberging Rutjes uit Didam om het span op te laten halen en daar op de brug verder te werken. (Zijn commentaar: Rutjes vindt dat wel leuk, da's een hobbyist) Rutjes was binnen enkele minuten ter plaatse. Op de brug was het een stuk makkelijker werken. Er is een soort omleiding gemaakt van een koelvloeistofslang van een auto en een stukje pijp. Samen met wat nieuwe slangklemmen is het hele spul uiteindelijk (in 3e instantie) toch goed dicht geraakt en kon ik naar huis rijden.

Ondanks de storing was dit een toch wel een prettige ervaring. Een prettige wegenwachter die niet opgeeft, garage Rutjes uit Didam die voortvarend te werk ging en ook nog prettig gezelschap was. En rijdend thuis gekomen.

Al met al was het een prima SlakkeRweg weekend. Allen bedankt

(PS, ik heb er wel foto's van maar op e.o.a. manier krijg ik deze momenteel niet op het forum geplaatst)
 
Laatst bewerkt:
Is dat de slang die door de krukas deksel loopt of de lange slang met 2 haakse bochten van de kop naar de radiator? Ik heb ze alletwee liggen. Kom maar halen.
 
full


Lekker sleutelen op de vluchtstrook. Dit was poging 1.

full


Uiteindelijk is dit de noodoplossing geworden. Omdat de aansluiting op de pomp door het carterdeksel gaat en er ook nog een buis van het hulpframe voor loopt was reparatie toch een stuk lastiger dan het eerst leek.
 
Mooi dat het toch gelukt is om rijdend met de motor thuis te komen.
 
[afbeelding]

Lekker sleutelen op de vluchtstrook. Dit was poging 1.

[afbeelding]

Uiteindelijk is dit de noodoplossing geworden. Omdat de aansluiting op de pomp door het carterdeksel gaat en er ook nog een buis van het hulpframe voor loopt was reparatie toch een stuk lastiger dan het eerst leek.
Je hebt een wegenwachter aangereden!!!

Maar ik vind dat je het spul voor die arme man wel even op twee wielen had kunnen zetten.
 
jeb . vandaag even bijkomen [ relexen ]. het was weer super gezelig daar ik de achterhoek.
 
Kijk en huiver ;)

De MF (gedeeltelijke) zijspanclan op de Varsselring!!

 
Zo even melden dat ik gisteren ook weer thuis gearriveerd was.

Was weer een leuk weekend, een ieder weer bedankt
 
Van mijn kant ook nog een late reactie. Gisteren ook nog een bbq van een andere klup, en redelijk laat thuis.

Bedankt iedereen voor de gezelligheid en niet in de laatste plaats Slijptol die me een poosje met zijn span heeft laten spelen, zeker voor herhaling vatbaar. Zowel het treffen als het spelen, Ad, je hebt een fantastisch stuk speelgoed gebouwd :} :} :} .



JFJ en Truus, sterkte.
 
Laatst bewerkt:
tijd voor foto's dan maar. :Y op de heen weg even wat gedronken bij max middelbosch,
full
 
hij heeft nu dus ook een mooi hoteletje bij zijn american motorcycle museum staan waar we wat hebben gedronken op het teras.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan