Abarth
Die hard MF'er
- 29 okt 2007
- 352
- 0
Klopt.Dat pipercross filter was een schuimen variant van de originele papieren neem ik aan ?
Met behoud van de airbox dus
Vandaag na lange tijd weer gereden op de Hyper. Blijft een machtige machine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt.Dat pipercross filter was een schuimen variant van de originele papieren neem ik aan ?
Met behoud van de airbox dus
Mannen, ff spammen. Heb nog een grijs subframe voor een Hyper 796 en een achterbok.
Subframe gaat anders naar de oud ijzer boer, achterbok nog wel wat waard. Bij interesse ff PM'en.
loopt hij niet te zacht stationair of onregelmatig?Kent iemand ook het probleem dat de motor soms uitvalt tijdens het rijden met de koppeling in (warm blok dus)?
Zondag rondje Spa gedaan, circa 250km, en ongeveer 3-4x uitgevallen.. Heb het idee dat dit MET dB-killer niet gebeurd. Dus deze maar eens erin zetten.
Bougie kleur is goed. Wellicht afstellen op open demper?
Check de airbox eens op viezigheid. De motor haalt daar via een apart slangetje onderin lucht uit bij stationair draaien. Wellicht zit er troep onderin de airbox (of in het slangetje naar het blok toe) wat de lucht tegenhoud.Kent iemand ook het probleem dat de motor soms uitvalt tijdens het rijden met de koppeling in (warm blok dus)?
Zondag rondje Spa gedaan, circa 250km, en ongeveer 3-4x uitgevallen.. Heb het idee dat dit MET dB-killer niet gebeurd. Dus deze maar eens erin zetten.
Bougie kleur is goed. Wellicht afstellen op open demper?
Hallo iedereen,
ik ben een 31-jarige beginner motor rijder die helemaal verliefd is op de Hypermotard.
Nu is mijn oog gevallen op een hypermotard 821 van 2013 met iets meer als 20.000 op de teller.
Aangezien ik een complete leek ben op het gebied van motors of onderhoud heb ik jullie advies nodig.
Kent er iemand een betrouwbare motorzaak in de omgeving van Den Haag (woonplaats koper) waar ik de motor eventueel naar toe kan brengen om te laten controleren op gebreken/defecten
Zijn er speciale dingen waar ik op moet letten bij deze types van bouwjaar 2013
Edit: deze dus Motorcycle Sticker Decal for Ducati 996 1098 Monster Diavel Street Fighter #33 | eBay
Ik zie regelmatig witte stickers van Ducati performance op het frame van hypers 1100/769, iemand een idee waar ik deze kan bestellen?
Thanks!
Welke Michelin banden heb je erop liggen? En hoe bevallen ze?(...)
Verder is de motor bijna volledig in carbon uitgevoerd. Net nieuwe riemen, nieuwe bougies, nieuwe Michelin banden, nieuwe olie en filter. Alleen de Wilbers veer en de Hyperpro stuurdemper haal ik er af. De originele handkappen/spiegels heb ik er ook weer op gezet.
Mij lijkt 6750 wel een knappe prijs voor deze motor, wat vinden jullie?
Welke Michelin banden heb je erop liggen? En hoe bevallen ze?
Wat je vraagprijs betreft, ikzelf heb vorig jaar een 1100S uit 2007 gekocht met een km-stand van 13500. Dubbele (carbon) Termignoni uitlaat, Ducati Performance zadel en meer carbon erop dan op een MotoGP-fiets. Standaard heeft de S-versie carbon vorkpootbeschermers, voorspatbord, distributieriemcovers en achterpanelen. Op de mijne is ook nog van carbon het bovenstukje van de koplampunit, ignition switch cover, fuel tank cover, clutch cover (open koppeling), schetsplaten bij de voetsteunen, uitlaatcover, achterspatbord, voortandwielcover en kettingbeschermer (zowel onder de swingarm als bij het achtertandwiel).
Deze stond voor €7000 bij een motorzaak. Kreeg bij de afleverbeurt ook nieuwe riemen, olie en filter. Ik weet niet wat het bouwjaar van de jouwe is en of het een Evo-model betreft (volgens mij niet zo te zien), maar ofwel heb ik enorm gemazzeld met mijn aanschaf, ofwel is je vraagprijs niet helemaal marktconform.
Heel veel succes met de verkoop in ieder geval. Zonde dat je 'm weg doet.
De gewone Pilot Power of de 2CT? Heb je de PR4 achter vanwege de levensduur genomen? Heb je ook wel eens met PP voor én achter gereden op de Hyper en wat was de levensduur daar dan van?
Het liefste rijd ik met de eerste generatie PP. Die worden niet voor niets nog steeds gemaakt. Zijn gewoon goede banden met veel grip. Ook in het nat.
De PR had ik nog liggen en was splinternieuw. Die heb ik alleen gemonteerd omdat ik de achterband nog niet had liggen. Ondertussen heb ik een gesmeed achterwiel gescoord en daar komt het PP bandje omheen. Dan ben ik weer compleet.
Ik gok met een PP achterband ongeveer 8000km te doen met mijn rijstijl.
het nadeel van de 2CT vond ik dat ze snel gingen vulcaniseren. De zijkanten werden erg warm en dan worden ze harder en gaven minder grip. Dus voor mij eigenlijk alleen maar standaard pilot powers. Voordeel is ook dat ik voor onder de 150 euro een nieuw setje gemonteerd heb dus mogen ze wel wat sneller slijten van mij. Better safe than sorry...
De pp is oud er zijn veel betere optie's die veel meer grip geven,langer mee gaan en etc etc .Reed er vroeger ook mee maar nu ik beter weet nooit meer pp . de bt45 word ook nog gemaakt en is echt troep dat iets nog gemaakt word zegt niet veel dus