Moto guzzi project "last dime"

Klopt dat zijschildje ?. Daar staat CX500c en dan zou het een custom zijn en die had volgens mij spaakwielen.
Ja hoor dit klopt volledig. De cx custom heeft standaard 'gewoon' de comstar wielen evenals alle andere cx modellen.
 
Vandaag een flinke rit gemaakt voor mijn doen, 124km!

Het schakelen gaat al iets beter, zeker nu de slag kleiner is gemaakt.

Het remmen is met de nieuwe blokken ook sterk verbeterd. Moet ze nog even wat meer 'in remmen'

Ik merk wel dat de zit voor het mooie wat verder naar achteren zou moeten, maar dat gaat niet zonder het zadel te laten aanpassen. Voor nu het stuur iets rechterop gezet.
Langzaam maar zeker gaat het de goede kant op :t
 
Vanmiddag een leuke rit van ruim 100 km op de california gemaakt samen met mijn jongste dochter.

De versnellingspook maakt nu een flink kleinere slag doordat 1 van de 'hevels' in het voorste gaatje is geplaatst. Grotere hefboom, kortere slag 👍

Het stuur is iets verder voorover gekanteld. Ik begin er aan te wennen 🥳
20240204_131540~2.jpg
 
De Cali zou gisteren opgehaald worden, maar dat is uitgesteld, en hij/zij word vandaag opgehaald.
Het was een erg leuk project, veel plezier aan beleefd.
Hij is helaas toch te groot en te zwaar voor mij gebleken, en dus komt er vandaag een Breva 1100 voor in de plaats.
Ik hoop dat de nieuwe eigenaar er veel plezier aan beleefd, hij is straks te bewonderen bij Jager motoren in Hoogeveen.
 
Het kan snel gaan! Hij is alweer verkocht lijkt het. Bij de rdw gekeken en vandaag weer een nieuwe eigenaar gekregen.

Benieuwd of we hem hier, of bij de MGCN terug zien, zou wel leuk zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan