Resultaten voor zoekopdracht: *

  • Users: Duckatti
  • Content: Onderwerpen
  • Sorteer op date
  1. Duckatti

    Crosshelm matzwart MT, maat M 57/58 zgan incl. bril €65,-

    Te koop wegens beëindiging hobby: Een zgan crosshelm van het merk MT. Matzwart van kleur in de maat M 57/58. Slechts 2x gedragen en als nieuw, zonder gebruik/draagsporen. Inclusief zgan bril van het merk Jopa met helder vizier. Mooie set voor slechts €65,- Groet...
  2. Duckatti

    [TK] Probiker PRX-4 mt 54 combi zwart/wit. ZGAN! €125,- [TK]

    Wegens beëindiging hobby: TK Probiker PRX-4 mt 54 combi zwart / wit, zgan. Ik ben zelf 1:88 en rond de 90 kilo en mij zit het pak als gegoten. Bijzonder mooi en comfortabel pak, zeker voor dit geld! 1 of 2x gedragen, uiteraard met onderkleding. Voor €125,- in het nieuw? Met dit pak kan het ;)...
  3. Duckatti

    Supermoto rijders omgeving Groningen

    Hallo, Ik ben nieuwsgierig of er ook supermoto/motard rijders zijn in de omgeving Groningen. Zelf ben ik nog niet zo bekend met het type motoren. Ik heb eerst gereden op Japanse racers, toen overgestapt op Italiaanse en zelfs een Harley geprobeerd :+ Ik had altijd al wel iets met supermoto's...
  4. Duckatti

    Bij de action, doe er je voordeel mee!

    http://www.action.nl/products/view/id/11129/-p/viewid/10/favoritelistid/1 Groet, jeffrey.
  5. Duckatti

    Motor exporteren België 2013 iets veranderd?

    Hallo, Ik kan met de zoekfunctie geen bevredigend en eenduidig antwoord vinden, vandaar deze vraag. Ik heb contact met een koper in België die mijn motor graag wil kopen. Daar we beiden geen ervaring hebben met het importeren/exporteren heb ik het een en ander opgezocht en tot het volgende...
  6. Duckatti

    Zweetbandjes voor om je schoenen?

    Kwam dit tegen op marktplaats. Zal wel weer een nieuwe hype worden in de discotheken _O- http://www.marktplaats.nl/a/motoren/onderdelen-suzuki/m680704805-gsxr-schoenbeschermer-gsx-r1000-gsx-r750-gsx-r600-hayabusa.html?c=5295d2fa43d5deb6de722080990f22a&previousPage=home
  7. Duckatti

    Custom chopperdag Appingedam

    Datum: zondag 30 juni 2013 Tijd: 10.00 – 18.00 uur Locatie: centrum Appingedam Kosten bezoek: geen Evenement: Bikes, babes and bands ….. Brullende motoren, in lange rijen opgestelde z.g. custom choppers (met natuurlijk veel Harley’s) en een enorm bezoekersaantal markeren ieder...
  8. Duckatti

    Wat is dat toch met die goedkope motoren op marktplaats?

    Ik kom regelmatig jonge motoren tegen op marktplaats met een vraagprijs waarvan je denkt: waarom zou iemand zo weinig voor z'n fiets vragen? Voorbeelden: http://link.marktplaats.nl/658967489 http://link.marktplaats.nl/658716511 Is dit weer een nieuwe vorm van...
  9. Duckatti

    Berik combi (ls2 5871) Maat 54, zwart-wit

    Hallo, Omdat ik graag een overall wil bied ik mijn combi te koop aan. Zoals de titel al zegt gaat het om een Berik combi in maat 54. Het pak is op 10-2-2009 gekocht voor 579,- euro. Het pak is onbeschadigd (op de sliders na) maar her en der zitten er een paar zwarte vegen op het witte...
  10. Duckatti

    Ducati 916 strada `94 (kenteken) ruilen circuit duc

    Hallo, Ik weet niet of dit mag in ZAC/KNMV Gezocht & Gevonden, maar ik zou graag hier ook even mijn motor onder de aandacht brengen omdat ik op zoek ben naar een circuit duc. Dus mocht iemand wat leuks in de aanbieding hebben dan hoor ik t graag :) Wat ik zoek: Ducati 748, 749, 916...
  11. Duckatti

    Gezocht: CRT Ducati day ME (minder ervaren)

    Zoals de titel al aangeeft ben ik op zoek naar een plekje in de minder ervaren groep bij de CRT Ducati day op 3 september. Reactie`s mogen hier of via PB Alvast vriendelijk bedankt :)
  12. Duckatti

    Ducati 916 strada monoposto `94. Bomvol extra`s!

    Hallo, Vanwege de wens (en noodzaak) om op het circuit te gaan rijden wil ik na lang wikken en wegen mijn Ducati 916 strada van 1994 te koop aanbieden. De duc ziet er keurig netjes uit (2 kleine plekjes op rechterspiegel i.v.m langs deurpost lopen) En verkeerd ook technisch in uitstekende...
  13. Duckatti

    Spanningsregelaar, dynamo, of accu? wie zal het zeggen..

    Hallo, Sinds een maandje ben ik de trotse eigenaar van een prachtige (al zeg ik het zelf) Ducati 916. Alleen ben ik in dat maandje ook al 2x op de aanhanger thuis gekomen -O- De eerste keer is mijn spanningsregelaar doorgebrand waarna ik met een lege accu kwam te staan. Deze spanningsregelaar...
  14. Duckatti

    Ducati 750 supersport 92. Scherpe prijs!

    Merk: Ducati. Type: Supersport (ss) 750cc. Bouwjaar: 1992. Kilometerstand: +/- 68.000 Luchtgekoelde 2-klepper. Motor is voorzien van: * Nieuwe achterband (ongeveer 1000 km oud) * Nieuwe accu. * Nieuwe olie+olie filter. * Riemen en kleppen ongv. 3000 geleden door vorige eigenaar...
  15. Duckatti

    Iemand ervaring met Airpress handgereedschap?

    Ik zag op marktplaats een mooie gevulde gereedschapwagen van het merk Airpress staan. 217 delig voor 470 euro. Is dit kwalitatief goed gereedschap voor een hobbyist? Ik weet dat de compressoren en het lucht gereedschap van Airpress van goede kwaliteit is. Maar hoe zit dat met het...
  16. Duckatti

    Hoe Showa stuurdemper testen??

    Sinds 2 weken ben ik de trotse eigenaar van een ducati 916 van `94 :) Hierop is een standaard Showa stuurdemper gemonteerd, ik heb alleen het idee dat deze niet veel doet... Het sturen gaat erg licht en zonder schokken of dergelijke. Bij het snel heen en weer bewegen van het stuur (in...
  17. Duckatti

    Alpinestars GP pro. Nieuw en ongedragen (maat M)

    Hallo, Ik bied te koop aan mijn Alpinestars GP pro handschoenen. Ik heb ze alleen gedragen om even te passen dus de kaartjes en het plastic zitten er nog aan. De maat is M/9. Ik heb deze handschoenen overgenomen van iemand van het forum voor 135 euro en ik wil ze voor 130 euro opsturen...
  18. Duckatti

    Te koop: KTM 250 SX 2001 (2 takt crosser)

    Hallo, Hierbij wil ik graag mijn KTM 250 SX uit 2001 verkopen. Ik heb de crosser vorig najaar in een opwelling gekocht maar achteraf bleek het crossen niet zo leuk meer als toen ik nog 16 was :P Dus eigenlijk meer gekocht om wat te sleutelen :+ Specs crosser: Type: KTM 250 SX...
  19. Duckatti

    Kawasaki ZXR750 1992 1750,- of goed bod

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZXR750 J1 uit 1992 te koop aan wegens aanschaf andere motor. Km stand: Ongv 68.000 Bij Km stand 66.949 heeft de de motor een beurt gehad met olie wissel nieuwe olie en benzine filters 4 nieuwe bougie's en zijn de carburateurs ultrasoon gereinigd. De...
  20. Duckatti

    Te koop: Kawasaki ZXR750 '92 J1 model. TEAB

    Hallo, Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZXR750 J1 uit 1992 te koop aan wegens aanschaf andere motor. Km stand: Ongv 68.000 Bij Km stand 66.949 heeft de de motor een beurt gehad met olie wissel nieuwe olie en benzine filters 4 nieuwe bougie's en zijn de carburateurs ultrasoon gereinigd. De...
  21. Duckatti

    Te koop: Bridgestone Battlax BT-020 120/70ZR17 (voorband)

    Te koop: Goede Bridgestone Battlax BT-020 120/70ZR17 M/K (58W) voorband. Nog minimaal 4-5 mm profiel. Is ongv 1500 km mee gereden. Zat onder mn motor toen ik hem kocht maar heb mpp's laten monteren toen ik aan nieuwe achterband toe was. Roep maar wat.
  22. Duckatti

    Te koop: Helm rocc rs500 shadow zgan mt XL 61/62

    Hallo, Hierbij bied ik mijn helm te koop aan. Merk: Rocc (büse). Type: RS500 shadow. Maat: XL (61/62 cm) Vizier: Helder. Type goedkeuring:E1 Reden van verkoop is dat ik hem niet meer helemaal lekker pas en op zoek ben naar een andere helm. Helm is zo goed als nieuw en heeft geen...
  23. Duckatti

    Winter startprobleem

    Hallo, Ik zit met een probleem, mijn ZXR van `92 wil na de koude periode niet meer starten. Ik heb hem in oktober weggezet met een volle tank shell V-power en de accu aan de lader gehad. De motor slaat wel over maar hij wil niet starten. Wel ruik ik een sterke benzine geur bij het...
  24. Duckatti

    Kawa groen/zwart lederen combipak MT 58.merk GC

    Te koop aangeboden: Mooi leren combi-pak maat 58 van het merk GC (gemaakt onder het merk Richa). Motorpak is als losse broek en jas te dragen maar ook aan elkaar te ritsen en dan als overall te gebruiken. Voorzien van protectie op: Schouders. Ellebogen. Rug. Heupen. Knieen...
Terug
Bovenaan Onderaan