GSX 750 E/ES/EF

full


Meeste mat zwart verwijderd, zitten wel de nodige gebruikers sporen op, maar vind het zelf een stuk beter zo. Wil er nog een stuurkuipje op en de achterkant inkorten, of een orginele kuip en dan de achterkant zo laten ben ik nog niet over uit.
 
bedank voor het antwoord alfa
heb het boek besteld ,maar nog niet in bezit
kan je me ook even zeggen hoeveel druk er op de voorvork mag aub

alvast bedankt
mvg

Ik heb nu even geen tijd, ik laat het vanavond wel even weten, maar weet je zeker dat er in dit topic geen link staat naar een WPH? Dan heb je hem gratis.
 
bedank voor het antwoord alfa
heb het boek besteld ,maar nog niet in bezit
kan je me ook even zeggen hoeveel druk er op de voorvork mag aub

alvast bedankt
mvg

Standaard druk voorvork is2,84 PSI er mag maximaal 35 PSI in (volgens WPH)
 
[afbeelding]

Meeste mat zwart verwijderd, zitten wel de nodige gebruikers sporen op, maar vind het zelf een stuk beter zo. Wil er nog een stuurkuipje op en de achterkant inkorten, of een orginele kuip en dan de achterkant zo laten ben ik nog niet over uit.

Hey Funteams,

Dat wordt wel wat. Als je een topkuip nodig hebt moet je het even laten weten. Ik heb alles compleet liggen. Kuip, subframe, koplamp en tellerset.

Maar dat in korten is ook een goed idee.

MAzzels,
Zurp
 
Zal ook even en up date plaatsen.
Ik heb eindelijk mijn dynamo binnen. Morgen dus maar monteren en proberen.
Ondertussen is mijn brix gespoten en best wel knap geworden.

full


Weet ook iemand wat er voor een voor en nadelen zitten aan Heatwrap voor om de uitlaten?
 
Voor een kennis ben ik op zoek naar een gebruikte achter remklauw voor een gsx750es uit 86. Heeft iemand er 1 over voor een redelijk prijsje? Revisiesetje heb ik hier liggen dus hoeft niet 100% te werken.
 
Zelf kan ik je er niet aan helpen.

Maar misschien heeft alva gtv nog ergens wat slingeren :9
Die heeft zo veel van deze fietsen dat hij volgens mij wel officieel onderdelen dealer kan worden. 8-)
 
Zelf kan ik je er niet aan helpen.

Maar misschien heeft alva gtv nog ergens wat slingeren :9
Die heeft zo veel van deze fietsen dat hij volgens mij wel officieel onderdelen dealer kan worden. 8-)

O-) :Y

@ papa van Anne; Ik zal eens kijken of ik wat bruikbaars heb.

Maar wat, deze motor moet over 30 jaar nog rijden :] , dan heb je wat onderdelen nodig :z
 
Zal ook even en up date plaatsen.
Ik heb eindelijk mijn dynamo binnen. Morgen dus maar monteren en proberen.
Ondertussen is mijn brix gespoten en best wel knap geworden.

[afbeelding]

Weet ook iemand wat er voor een voor en nadelen zitten aan Heatwrap voor om de uitlaten?

Ik had het je geloof ik al laten weten, ziet er stoer uit :}
 
even een algemeen vraagje ik ben bezig om wat te verspuiten (=vernaggelen en spuiten tegelijk) en nu wilde ik ook mijn blok proberen te verven want die ziet er niet echt fraai meer uit. wat voor verf moet ik dan gebruiken, heb er geen ervaribng mee maar kan me bedenken dat het een hitte bestendige coating moet zijn.
 
heatwrap: eigenlijk bedoelt om iets meer vermogen te krijgen ,maar het is meer voor de looks.

Evert
 
heatwrap: eigenlijk bedoelt om iets meer vermogen te krijgen ,maar het is meer voor de looks.

Evert

Wat!!! Nog meer power uit mijn GSX Brix!!! Mij benieuwen of ik dat aan kan. :X

Maar is het niet roest gevoeliger om dat het toch een poreuse band is en daar het vocht meer in blijft hangen?
 
Zal ook even en up date plaatsen.
Ik heb eindelijk mijn dynamo binnen. Morgen dus maar monteren en proberen.
Ondertussen is mijn brix gespoten en best wel knap geworden.

[afbeelding]

Weet ook iemand wat er voor een voor en nadelen zitten aan Heatwrap voor om de uitlaten?

Ziet er zeker cool uit Zurp!
 
Voor een kennis ben ik op zoek naar een gebruikte achter remklauw voor een gsx750es uit 86. Heeft iemand er 1 over voor een redelijk prijsje? Revisiesetje heb ik hier liggen dus hoeft niet 100% te werken.
Gloeiende gloeiende gloeiende....
Ik heb hier in Broek op Langedijk een klauw voor je. Mag je zó hebben
En ik ben net thuis van een weekendje Hooghalen
 
Strikkie in Broek??

Nou als nog een keer wat nodig heb vraag ik jou wel even. Heiloo ligt er bijna naast.
 
was ik vanavond mijn zadel aan het slopen zodat ik de boel kan laten vervangen kom ik aan 1 kant een stukje plastic tegen:

Afb046.jpg


en de andere kant:

Afb047.jpg


nu zit er aan de andere kant van het zadel wel een paar gaatjes van waar ooit eens schroeven gezeten zouden kunnen hebben.
Mijn vraag wat zijn het voor een "flappies" en hebben ze nog een nut (maw is het nuttig om de andere kant er ook bij te zoekenof kan ik zo door rijden)?
 
was ik vanavond mijn zadel aan het slopen zodat ik de boel kan laten vervangen kom ik aan 1 kant een stukje plastic tegen:

[afbeelding]

en de andere kant:

[afbeelding]

nu zit er aan de andere kant van het zadel wel een paar gaatjes van waar ooit eens schroeven gezeten zouden kunnen hebben.
Mijn vraag wat zijn het voor een "flappies" en hebben ze nog een nut (maw is het nuttig om de andere kant er ook bij te zoekenof kan ik zo door rijden)?

Hey!!! Jij ook hier?? Hahaha.

Dat stuk zit onder de eigenlijke zadel pan en vult het "gat" tussen het kontje en de zijkap van je motor. Tenminste... daar lijkt het op.

Als je die weg laat word het zadel optisch minder dik en is het subframe zichtbaar. Voor het mooie zou ik ze er aan beide kanten oplaten zitten.
Ik kan je niet helpen aan zo een deel. Ik weet wat het is omdat ik zelf mijn zadel ook wat aanmoest passen en toen kwam ik ze ook tegen. Maar de er bij mij opzaten waren flink kapot en hebben hun laatste rust plaats in de grijze bak gevonden.
 
Wat bij mijn motor nu een klein leeg driekhoekje is onder het zadel waordt dan een stukkie langer.
full
 
heb ik weer ben ik vanmiddag op me werk een beetje aan het hobbyen, was een plastiek zijpaneeltje aan het spuiten (ff leuk mengsel bedenken enzo wat ik er op wilde spuiten, vervolgens het paneeltje met amoniak en hepthaan gereinigd. primer spuiten, vervolgens het bedachte lak mengsel gespoten zag er redelijk uit voor een amateur al zeg ik hem zelf. Maar vervolgens de oven in om de verharders te laten reageren, 80 graden, prima en dan 120 graden....2 minuten ok maar na 4 minuten wassie toch slap geworden. Heb em zoveel mogelijk terug proberen te buigen en daarna thuis gepast en hij past nog net maar zijn orginele vorm isdie kwijt en weet ook niet of die tegen de cilinder aan gaat plakken.
Goede nieuws is wel dat ik nu weet hoe ik de lak en de rest van de panelen gaan behandelen (zonder ze te vervormen).







Zondag worden stalen remleidingen op mijn gsx gezet... hopelijk wat verschil :D

wat hoop je met de stalen remleidingen te bewerkstelligen? performance of looks? mijn remmen zijn volgens mij van plastic en er loopt ollie door maar belangrijkse wat ik met rmmen heb is dat zodra ik dat hendeltje inknijp hij af moet gaan remmen (en het liefst natuurlijk zo snel mogelijk)
 
Terug
Bovenaan Onderaan