Jerryt's eigenbouw deel 9

De Hypermotard staat te koop,gaat me aan het hart maar dit ding gaat me mijn rijbewijs kosten straks en word misschien toch te oud voor deze shit!Ding nodig constant uit om gek te doen. :X
Er komt wat anders waar het vrouwtje ook fatsoenlijk achter op kan en waar meer tour km mee gemaakt kunnen worden.
Gisteren bij een Triumph Tiger Sport(2013)staan kijken en dat lijkt mij wel wat.
Heb de Speed ook nog maar kwa zithouding krijg ik elke keer last van mijn schouder,vreet elke keer pijnstillers voordat we te rijden gaan en dat wil ik niet meer.
En ja word een dagje ouder en dan is comfort toch wel belangrijk en we rijden steeds meer en dat voldoet prima maar wil daar dan ook de juiste motor voor hebben.
Niks veranderlijke dan een fr.......eeeeh mens. _O-
De Hypert staat op MP.

Ach je hebt er wel vet veel fun mee gehad, en je hebt je rijbewijs nog. dusssss prima toch
 
Denk ook dat ik er spijt van krijg maar het vrouwtje hangt de vlag uit als die weg gaat want die vond het al niks als ik er op weg scheu........eeeeh....reed. _O-
Ach,heb er even van geproefd en geloof me het is een geweldig ding maar laat ik nou verstandig zijn. :X
 
Kont van de 1100 gaat lekker😀
full
 
Denk dat de volgende fiets een toch weer een duc word,een Multistrada 1200 met 160 pk lijkt me wel wat *O*
 
Denk ook dat ik er spijt van krijg maar het vrouwtje hangt de vlag uit als die weg gaat want die vond het al niks als ik er op weg scheu........eeeeh....reed. _O-
Ach,heb er even van geproefd en geloof me het is een geweldig ding maar laat ik nou verstandig zijn. :X
zo'n motor ook eens gehad haha, :^
 
Denk dat de volgende fiets een toch weer een duc word,een Multistrada 1200 met 160 pk lijkt me wel wat *O*
Monster 1100 niks voor je, heeft een kennis van mij ook. Leuk ding hoor.
Zet je er een recht stuurtje op.
Vandaag ga ik me nieuw termignoni bochtenset en dempers onder me 916 monteren, me koppeling maakt nu meer geluid dan me orginele dempers. :X
 
Niet helemaal mijn ding zo'n monster en duozit is ook ruk uiteraard en dat is gewoon een voorwaarde en een kuipje voorop en wat bagagemogelijkheden zou toch wel mooi zijn.
Word binnenkort 54........en om nou een HD te kopen zoals sommigen dat doen...nou nee. :X
 
Dan is er nog maar een mogelijkheid: Een BMW, zo een die klaar is voor de wereldreis maar niet verder komt dan het rondje om de kerk.
 
Denk dat de volgende fiets een toch weer een duc word,een Multistrada 1200 met 160 pk lijkt me wel wat *O*
Heb laatst een ritje gemaakt op zo'n Multistrada van een kennis. Dát is een ideaal ding om je rijbewijs mee kwijt te raken.... Maar wat rijdt dat lekker !
 
Heb laatst een ritje gemaakt op zo'n Multistrada van een kennis. Dát is een ideaal ding om je rijbewijs mee kwijt te raken.... Maar wat rijdt dat lekker !

:^

Als je deze wegdoet voor behoud rijbewijs, dan betwijfel ik of de multistrada de oplossing. Dat ding rijd als een beest.

Verder wel een hoop comfort en ik vind het echt een mooi ding.
 
Er is maar één mogelijkheid voor rijbewijs behoud (behalve dan stoppen met rijden zoals ondergetekende).

Meer gewicht en minder vermogen.

Dus toch een HD :P
 
Er is maar één mogelijkheid voor rijbewijs behoud (behalve dan stoppen met rijden zoals ondergetekende).

Meer gewicht en minder vermogen.

Dus toch een HD :P
Easy Rider met zo,n stang op de fender helemaal de lucht in.
Kan moeders lekker tegen aan leunen.
En jij met je wilde haren in de wind. _O- ;)
 
~
Niet helemaal mijn ding zo'n monster en duozit is ook ruk uiteraard en dat is gewoon een voorwaarde en een kuipje voorop en wat bagagemogelijkheden zou toch wel mooi zijn.
Word binnenkort 54........en om nou een HD te kopen zoals sommigen dat doen...nou nee. :X~



HD er bij ... ;) niet alleen maar ...dus een keuze menu .. :+
 
Laatst bewerkt:
Of zoals 'Kwajongen " telkens dingen aan je motor veranderen zodat je niet aan rijden toekomt.
(als humor bedoeld hoor dus denk er niets verkeerds bij ) :]
 
Laatst bewerkt:
Dat bedoel ik....


Een Ducati is niet om te Touren , die nodigen je alleen maar uit om te rammen .. :P :Y

HD electra glide oid`s met een joekel van een buddysit met rugleuning en armsteunen, wordt je vrouwtje
helemaal blij van Gerard.. ;)

( daarna wordt jij ook weer blij _O- _O- )
 
Laatst bewerkt:
Een Ducati is niet om te Touren , die nodigen je alleen maar uit om te rammen .. :P :Y

HD electra glide oid`s met een joekel van een buddysit met rugleuning en armsteunen, wordt je vrouwtje
helemaal blij van Gerard.. ;)

( daarna wordt jij ook weer blij _O- _O- )

Electra Glide Ultra Classic is mijn dagelijks vervoer en geloof me, nodigt mij echt uit om te rijden als een dwaas...!

Marseille - Eindhoven in 10 uur...alleen gestopt om te tanken en meteen door, maar dat kan dan ook met een electra :]
 
Laatst bewerkt:
Electra Glide Ultra Classic is mijn dagelijks vervoer en geloof me, nodigt mij echt uit om te rijden als een dwaas...!

Marseille - Eindhoven in 10 uur...alleen gestopt om te tanken en meteen door, maar dat kan dan ook met een electra :]

Dat ligt niet aan de motor vrees ik . :+

En hij is niet eens uitmekaar gedonderd? ;)






(Dit is ook weer grappig bedoeld zonder bijbedoelingen , dat moet er wel bij gezet in dit gevoelige topic O-))
 
Laatst bewerkt:
Zocht naar een Diavel....die heb je ook in een Strada uitvoering....durf er geen foto van neer te zetten.....maar 'ticks' all jouw boxjes😂
 
Terug
Bovenaan Onderaan