Motorrijles: kletsen over lessen #15 Kijk waar je heen wil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Stoppie heet dat. Die moeten ze verplicht onderdeel van het examen maken.
Dank je, weer wat geleerd :t

Geen idee hoe dit gelukt is, bij de noodstop krijg ik geregeld ABS maar dit was helemaal nieuw.
Zou dus ook niet weten hoe ik dat zou moeten reproduceren voor een examen.


Even doorgestreept, dom nu ik er over nadenk. ABS krijg je bij een slippend wiel, die had ik dus niet.
 
Laatst bewerkt:
Nog een AVB remproef erbij?

Bij een VRO krijg je nog een remproef met 140km/h. Ik vind eigenlijk dat die er ook nog bij moet voor het AVB. Stoppie en snelle remproef zijn veel leuker dan wat je nu op het AVB doet, toch?

En pas op of ik stel voor om de bunny-hop er ook nog bij te doen.
 
Laatst bewerkt:
Je hebt dus een leuke dag op het circuit gehad FTT :t Hard gaan ze he , althans de snelle groepen })

Ben benieuwd naar de foto's en 1800 stuks dan zijn er heel wat :P
Ja er waren dit keer maar 1 of 2 snelle groepjes, overgrote deel waren allemaal beginners dus dat was nog redelijk bij te houden qua foto's maken
Maar zodra dan de snelle groepen kwamen werd ik er gewoon duizelig van met het proberen te volgen met de camera haha :P

In ieder geval bij deze al een paar foto's online geplaatst waar ik wel blij mee ben:

https://www.flickr.com/photos/155113974@N03/albums/72157698340220935

1800 foto's verwerken is een hoop werk -O-
Heel veel ervan kunnen ook direct de prullenbak in dus dat scheelt wel een beetje :$
 
Ik vind ze netjes geworden hoor, FTT! Ik doe het je niet na. :)
Dank je!

Vind alleen jammer dat het niet helemaal scherp is, maar vermoed dat dit voornamelijk een combinatie is van de tekortkomingen van de lens & verkeerd de focus leggen

Anders een keertje samen gaan dan laat ik je zien wat ik dan doe
Kunnen we allebei onze fotografie vaardigheden verbeteren ;)
 
Geslaagd! *O* :]
Het was, ondanks een andere motor, een hele fijne rit. De examinator was niet zo bekend in Leeuwarden en omstreken, dus ik heb bijna alleen maar 60/80/100km wegen gezien. :P
En de uitslag is al bekend bij de gemeente, dus ik kan zo om 1 uur meteen terecht om mijn rijbewijs aan te vragen :t
 
Geslaagd! *O* :]
Het was, ondanks een andere motor, een hele fijne rit. De examinator was niet zo bekend in Leeuwarden en omstreken, dus ik heb bijna alleen maar 60/80/100km wegen gezien. :P
En de uitslag is al bekend bij de gemeente, dus ik kan zo om 1 uur meteen terecht om mijn rijbewijs aan te vragen :t
:t

:}

Veel veilige en vrolijke km's gewenst!
 
Geslaagd! *O* :]
Het was, ondanks een andere motor, een hele fijne rit. De examinator was niet zo bekend in Leeuwarden en omstreken, dus ik heb bijna alleen maar 60/80/100km wegen gezien. :P
En de uitslag is al bekend bij de gemeente, dus ik kan zo om 1 uur meteen terecht om mijn rijbewijs aan te vragen :t



Wat goed!! Gefeliciteerd! :t :t
 
Dank je!

Vind alleen jammer dat het niet helemaal scherp is, maar vermoed dat dit voornamelijk een combinatie is van de tekortkomingen van de lens & verkeerd de focus leggen

Anders een keertje samen gaan dan laat ik je zien wat ik dan doe
Kunnen we allebei onze fotografie vaardigheden verbeteren ;)

Prima! Tegen die tijd zal ik wel even een geschikte lens huren. De mijne werken beter voor portretten/close-ups.

@Thrive: gefeliciteerd!!
 
Succes alvast Cruising en Stalmanw! :] :] :t

Ik ben stiekem wel jaloers op jullie, ik moet zelf wachten tot 28 augustus voor mijn AVD examen. :Y
 
Ik ga morgen met mijn vriendin op de motor van Beusichem naar Arnhem (AVB terrein). Even oefenen op de parkeerplaats en dan allebei AVB examen. Ik ga vragen of we op de terugweg binnendoor via de N320 kunnen, stuk leuker dan dat lange stuk snelweg fietsen.

Zin in!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan