kwastert
Forti Nihil Difficilius
Mn XJ, met span ook 1:12. De TRX kan met minder toe, 1:13Hmm, mijn K1200r deed 1:12. Solo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mn XJ, met span ook 1:12. De TRX kan met minder toe, 1:13Hmm, mijn K1200r deed 1:12. Solo.
Terechte opmerking. Ik vond het zelf ook niet weinig. Heb me er ook nog niet echt tot na de komma in verdiept, of zorgen in gemaakt.Je kunt je ook afvragen waarom het verbruik zo hoog is.
Volgens mij is 1 op 11 voor een moderne injectie motor redelijk veel.
komt dus aardig in de buurt van wat die van mij doet.Mijn woon-werk op de solo R11xx ongeveer 1:16.
Dezelfde route op het R11xx span 1:12.
Verkeersdrukte en snelheden gelijk.
En 2000 km met een achterband....Hmm, mijn K1200r deed 1:12. Solo.
dat is het niet , als de motor naar links trekt ( duwt ) wil het zeggen dat de motor of te laag ligt tegenover het zijspan of dat het toespoor te groot is , dit is mijn ideeWat me wel opviel is dat het span nu toch wel naar links trok van 80km/h, ik moest continu tegensturen en dat ga je na verloop van tijd wel voelen. Terug thuis even en gaan meten en doordat de bak flink was geladen en dus dieper in de veer (van het span) was gezakt is de vlucht negatief geworden. Ik ga er van uit dat dat de oorzaak van het trekken is want daarvoor die hij dat niet.
Kun je 'm niet wat meer toespoor geven? Dat vindt ik net wat sjieker dan meer vlucht. Een modern span, op autobanden moet eigenlijk geen vlucht hebben.kut met peren. fout van mij, ding trekt naar rechts.... ik moest de ganse tijd naar links tegensturen. ik heb momenteel aan beide armen last van een tenniselleboog, dat laat zicht dan aardig voelen. sorry voor de foute info
heb de veer van het span meer voorspanning gegeven, daardoor krijgt de motor meer vlucht, normaal morgen even testen met gewicht in de bak.
enfin, om het goed te maken nog even een plaatje van het winterkamperen Bekijk bijlage 1957268
momenteel staat het span nog op twee motorbanden en de bak op een autoband. plan is om de komende weken het 19" voorwiel te vervangen door een 17" met iets bredere band, op het 15" wiel van het span ligt nu een heel hoge band, die wordt vervangen door een veel lagere band, achterwiel motor zal eveneens een 15" smart wiel worden.Kun je 'm niet wat meer toespoor geven? Dat vindt ik net wat sjieker dan meer vlucht. Een modern span, op autobanden moet eigenlijk geen vlucht hebben.
motor band is " schuif gevoelig " autoband meer rubber op de grondWaarom zou je voor een Smart wiel willen? Voor de looks? Houd er rekening mee dat een motorband aan de voorzijde lichter stuurt dan een autoband.
Een Smart in je standaard vork kan ook (met een adapter). Ruud had dat op z'n 1100GS. Een tweedehands schommel voor een R1150GS ga je waarschijnlijk niet vinden...
Zal best, ik heb al veel spannen gehad (niet zoveel als jij natuurlijk), maar de 2 met motorband voorop stuurden duidelijk lichter dan de rest. Schuiven nooit last van gehad. Spoorvorming is ook stuk meer voelbaar met autoband. Enkel de EML met naafbesturing had daar geen last van.motor band is " schuif gevoelig " autoband meer rubber op de grond
Er is in Duitsland of Frankrijk wel af en toe iets te vinden, maar ik denk dat je dan wel de hoofdprijs betaalt. Dit bijvoorbeeld:Een tweedehands schommel voor een R1150GS ga je waarschijnlijk niet vinden...