Erwin P
Crashtest dummy
Zoek maar eens op "The Grand Tour" Dutch police.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
De Zero DS is €10.000 goedkoper. Bij collectief inkopen zul je vast wat korting krijgen, maar ik verwacht geen €10.000 op €28.000.
Ik krijg bij dit soort aankopen een beetje het Porsche Targa gevoel
Ook op 1/3 van de nieuwprijs tov een ook elektrische motorfiets die ik aanhaalde?Bij dit soort aankopen wordt niet alleen gekeken naar de aankoopprijs.
Dit zijn aankopen via leasing of financiele renting. Die worden over meerdere jaren afgeschreven.
Dan kijk je niet naar de aankoopprijs maar naar de total cost of ownership. Inclusief onderhoud en verbruik.
Dan zal je zien dat zo'n Energica niet veel duurder is dan een BMW GS. Misschien zelfs goedkoper als ze heel veel afstand doen.
Zou mij niet verbazen als het uiteindelijk en besparing is.
De investering in de ombouw van alle middelen die de BOA nodig heeft moet eerst door de importeur gedaan worden alsmede deelname aan testdagen voordat hij in de aanbesteding mee kan doen denk ik zo.Nogmaals elektrisch en elektrisch... Vergelijkbaar product voor de functie...
1/3e in aanschaf prijs, al dan niet geleased moet je heel aantrekkelijke andere voorwaarden tegenover zetten lijkt me.
Alleen nog de banden in de warmers en je kan gelijk volgas naar een melding.Een voordeel van een EV is denk ik ook dat 'ie niet warm gereden hoeft te worden dus dat op termijn minder slijtage optreedt dan met een ICE ?
Ik heb vandaag een handhaver op zo n motor gezien. Hij was er erg over te spreken. Moet wel zeg dat ik het ding er niet uit vind zien in handhaving uitrusting . Moet zeggen dat ik hem eigenlijk gewoon mislukt vind in tegenstelling tot de Ego Evo modellen die wel optisch okay zijn. Volgens de handhaver voelde de motor lichter aan dan de Suzuki die ze hiervoor hadden.. Handhaving rijdt ook in ev Vito busjes, Hyundai en Kias en Renault ZoeDe investering in de ombouw van alle middelen die de BOA nodig heeft moet eerst door de importeur gedaan worden alsmede deelname aan testdagen voordat hij in de aanbesteding mee kan doen denk ik zo.
Hoewel de politie in Amsterdam 'gewoon' een Zero had aangeschaft in 2022.
Maar daar weet @IJzervreter meer van.
Grappig, ik vind hem juist erg goed gelukt (zelfs in ‘handhavingstrim’)! Heb erop proefgereden, maar de demo moest nog bijna €30k kosten. Dat had ik (er) ff niet (voor) over…[…] Moet wel zeg dat ik het ding er niet uit vind zien in handhaving uitrusting . Moet zeggen dat ik hem eigenlijk gewoon mislukt vind in tegenstelling tot de Ego Evo modellen die wel optisch okay zijn. Volgens de handhaver voelde de motor lichter aan dan de Suzuki die ze hiervoor hadden. […]
Nogmaals elektrisch en elektrisch... Vergelijkbaar product voor de functie...
1/3e in aanschaf prijs, al dan niet geleased moet je heel aantrekkelijke andere voorwaarden tegenover zetten lijkt me.
Ik hou niet van de GS achtige motoren. En dan in het wit met al die troep erop was het net Moby DickGrappig, ik vind hem juist erg goed gelukt (zelfs in ‘handhavingstrim’)! Heb erop proefgereden, maar de demo moest nog bijna €30k kosten. Dat had ik (er) ff niet (voor) over…
Aha daar is de excellVoor mij, met mijn gebruik en fiscaliteit, is een Energica experia goedkoper dan een BMW GS.
Je kan echt compleet andere prijzen krijgen als je kijk naar TCO in plaats van aankoopprijs.
Zij kopen die ook aan via een vennootschap. Dan krijg je ook een heel ander plaatje.
De TCO van een Taycan is ook goedkoper dan een Bmw 3.
En wat heeft die GS nou van doen dan tussen een vergelijk tussen 2 elektrische motoren waarvan er 1 10K goedkoper is...?Voor mij, met mijn gebruik en fiscaliteit, is een Energica experia goedkoper dan een BMW GS.
Je kan echt compleet andere prijzen krijgen als je kijk naar TCO in plaats van aankoopprijs.
Zij kopen die ook aan via een vennootschap. Dan krijg je ook een heel ander plaatje.
De TCO van een Taycan is ook goedkoper dan een Bmw 3.
Reken er maar niet opEn wat heeft die GS nou van doen dan tussen een vergelijk tussen 2 elektrische motoren waarvan er 1 10K goedkoper is...?
Misschien dat jouw review van die DS ook wel wat invloed heeft gehadReken er maar niet op
Gewoon erop rond hobbelen zou best gaan. Ik heb het nagevraagd,onze Zero is afgevoerd omdat we hem niet gebruikten. Ik ben niet de enige mogelijke gebruiker . En inderdaad het was de onprettigste motor waarbij ooit op gereden heb .Misschien dat jouw review van die DS ook wel wat invloed heeft gehad
Al zou het voor handhaving die geen achtervolgingen doet prima moeten kunnen.
Ik weet dat die van ons ongeveer 6 s7 jaar oud was. Het zal echt nu wel wat verbeterd zijn . Voor het beoogde gebruik een matig ding. Gewoon als transportmiddel waarschijnlijk prima te doen als je het vergelijkt met een goedkope 250 cc fiets.Mijn DS is inderdaad ook geen hoogvlieger, maar voor het doel prima geschikt.
Wat moeten ze nou doen behalve korte ritjes door de stad? Lijkt me allemaal niet zo heel spannend toch?
Daarbij ben ik ook wel benieuwd wat er gebeurd als je een Reiger/HK/YSS 500 per motor doet bij 10+ motoren. Volgens mij moet er op die jongere DS'en prima wat van te maken zijn.
Sindsdien hebben ze wel echte vering gekregen van een echt merk ipv mountainbike spul en ik meen afgelopen jaar een compleet nieuw frame/motor enz. Niet mee gereden, maar ik stel me zo voor dat dat serieuze upgrades waren tov van de oude.Ik weet dat die van ons ongeveer 6 s7 jaar oud was. Het zal echt nu wel wat verbeterd zijn . Voor het beoogde gebruik een matig ding. Gewoon als transportmiddel waarschijnlijk prima te doen als je het vergelijkt met een goedkope 250 cc fiets.
Ik wens hem handhaving van harte toe.Sindsdien hebben ze wel echte vering gekregen van een echt merk ipv mountainbike spul en ik meen afgelopen jaar een compleet nieuw frame/motor enz. Niet mee gereden, maar ik stel me zo voor dat dat serieuze upgrades waren tov van de oude.
Ik rij hem zelf zoals ik een goedkoop 125-300'tje zou doen, daarmee moet je hem ook vergelijken inderdaad. Alleen trekt dit in het midden gebied natuurlijk veel beter en ben je minder druk met de besturing, wat me voor handhaving een beste pre lijkt.
Ik moet er mee samen werken af en toe. Ik wens niemand een Zero toe.Ik wens handhaving de eerste/oudste versie van harte toe, maar dat is een stukje persoonlijk frustratie misschien
Niet eens de extra slijtage die je zou hebben, maar gewoon meer fun. Ik rijd nu gewoon als ik zin heb (mijn banden zijn warm omdat ie op werk in een verwarmde loods staat) met flink gas weg. Heerlijk.Een voordeel van een EV is denk ik ook dat 'ie niet warm gereden hoeft te worden dus dat op termijn minder slijtage optreedt dan met een ICE ?