Robinjo
MF veteraan
Als je googelt op JDM krijg je denk ik een plaatje van die KZ te zien.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb de foto veranderd naar een gewone versie, maar met nog steeds maar 1 claxon.Dat is een amerikaan, die heeft ook maar 1 schijf voor.
Ik heb hem snel ingeruild voor een RD350LC, veel meer fun dan dat lompe Honda orgel.Ik heb er ook 1 gehad. Met koni schokdempers en goede banden was de wegligging zeer acceptabel. Het blok wilde veel te hoge toeren draaien voor de techniek die er in zat.
Die constructie met 3 zware kettingen in het blok was gewoon beroerd.
Is dit een resultaat van de "scrapheap challenge"? Wat een bij elkaar geraapt zooitje
… ik ook, ‘80er ‘N’ met 43 paarden en 175 in het uur. Later een 2-1 Marshall eronder, de demper nog verloren in de Maastunnel. Fijn fietsje.Ik ook, maar dan met mijn eigen CB400N.
In die tijd mocht je nog met een proefrijbewijs rijden.
Heb ik toch geluk gehad. Vaak wedstrijdje gedaan met mn KZ en 30K gehad, op wat olie tanken en benzine bunkeren na….Ik heb de foto veranderd naar een gewone versie, maar met nog steeds maar 1 claxon.
Overigens heb ik er zelf 1 gehad, nieuw gekocht in 1982.
Een verschrikkelijke slecht ding, binnen 800km ging de nokkenaskettingspanner al kapot, een paar maanden op
moeten wachten omdat die niet op voorraad was en uit Japan moest komen, en had de wegligging
van een natte dweil.
Ik vind hem op de demper na best wel goed gelukt.
Eerst een klimrek chopper van gemaakt, en nu het geheel weer proberen om te bouwen tot een zogenaamde caferacer,
Ik probeer maar even niet het beeld op te roepen van het origineel...