25 kw...>sneller als koekblik?

Ik ben bijna een 25 kw rijder, en ik vraag me af op ik dit vermogen genoeg is om de algemene koekblik eruit te rijden. En daarmee bedoel ik niet topsnelheid, maar trekkracht. (bijv van 70 naar 120).
Ik kan namelijk niet wachten om voor het stoplicht de bekende gohwatbenikstoeromdatikeenkutgeluidhebalsikgasgeef-koekblikrijder voorbij te rijden. *D
 
Ligt er aan watvoor motor je hebt. Maar over het algemeen rij je tot een km of 120 alle gemmidelde automobielen er wel uit.
De catagorie die jij bedoeld is denk ik net iets te snel dus dat is wachten op een snellere motor.
 
Hmmm, moet je jezelf "bewijzen" dan? :Z :Z :Z :Z

Ik heb geen ervaring met 25 kW (alleen met volbloed motoren O-) ), maar een motor is altijd sneller (uitgezonderd asociaal dikke Porsche of Ferrari o.i.d.)

Ik WEET dat ik sneller ben, hoef het niet te laten zien *D
Als ik lekker accelereer doe ik dat voor mezelf, lekker de pk's even voelen })
 
van 0-100 win je van vrij-wel alles...

van 70 naar 120 gaat al lastig worden bij een beetje lease bak.


boven de 120 kun je maar beter doen alsof je geen haast hebt })
 
Ik moet me zeker bewijzen. Zo kom ik heel stoer over, en dat is ook mijn bedoeling.
Stoer zijn is toch de bedoeling van het motorrijden?
waarom zou je anders gaan motorrijden???
VOOR DE LOL toch niet?

:+
 
met mijn Honda CB500 25kw. trok is de meeste auto's tot 100 km uur er wel uit.
Veel meer puf had hij toen niet meer.
Dus je kan gerust een stoplicht sprintje aan.

Maar met mijn Fazer (95pk) gaat het wel.
Yaaahhhoooooeeeeeewwwwww :P
 
sneller DAN
*zucht*

Maar goed, ik ben iig sneller tot 120/130 :P
Cagiva Mito, 20KW.
 
met mijn Honda CB500 25kw. trok is de meeste auto's tot 100 km uur er wel uit.
Veel meer puf had hij toen niet meer.
Dus je kan gerust een stoplicht sprintje aan.