Hey,
Ongeveer zes weken terug heb ik een Kawasaki ZX6R gekocht, mijn tweede motorfiets, hier was het een en ander niet oké van mee. Destijds heb ik er 1800 euro voor betaald.
Later, na het vervangen van remblokjes en de rem te ontluchten, kwam de remklauw tijdens het rijden een beetje los. De motor heb ik daarna naar een garage gebracht, uit tijdgebrek en omdat ik niet zó competent ben.
Inmiddels heb ik van de garage gehoord dat er véél mis is met de motor, van te dunne remschijven tot een te strakke ketting, nieuwe achterband moet er op, boutjes zijn doorgedraaid, etc. En het komt in totaal bijna neer op 2500 euro.
Is dat het waard om in een motor uit bouwjaar 2000 (model uit 1998) te investeren?
Wat vinden jullie?
Ongeveer zes weken terug heb ik een Kawasaki ZX6R gekocht, mijn tweede motorfiets, hier was het een en ander niet oké van mee. Destijds heb ik er 1800 euro voor betaald.
Later, na het vervangen van remblokjes en de rem te ontluchten, kwam de remklauw tijdens het rijden een beetje los. De motor heb ik daarna naar een garage gebracht, uit tijdgebrek en omdat ik niet zó competent ben.
Inmiddels heb ik van de garage gehoord dat er véél mis is met de motor, van te dunne remschijven tot een te strakke ketting, nieuwe achterband moet er op, boutjes zijn doorgedraaid, etc. En het komt in totaal bijna neer op 2500 euro.
Is dat het waard om in een motor uit bouwjaar 2000 (model uit 1998) te investeren?
Wat vinden jullie?