250cc sterk genoeg?

ty 500 krijgt ook geen ban om dat het zeker ook allemaal kan :P
Je mag ty geen mongool noemen omdat de mensen die lijden aan het downsyndroom niet met hem vergeleken willen worden.
Verder is het niet 100% zeker dat hij een mongool is.
Randdebiel o.i.d. kan dan natuurlijk weer wel :P
 
Heel mul zand? Schoepenband..
En als je iets minder extreem wilt..Pirelli MT32..
Is voor jouw 18" wel wat moelijker aan te komen.
 
Misschien dat sommige mensen ook maar beter met zo'n 50cc kunnen beginnen ;)

iemand toevallig nog een adresje voor een 38,3mm carburateur voor me honda???

:] :]

Ik heb hier nog een dell orto 38mm liggen, komt van mn husaberg af, incl choke etc.
Is compleet, mag weg voor heel weinig :)
 
Hier nog een mooi voorbeeld van een 22 jaar oude honda!

Zo kan het ook Ty !!! })

IMG_0299.JPG


gr Roel.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb hier nog een dell orto 38mm liggen, komt van mn husaberg af, incl choke etc.
Is compleet, mag weg voor heel weinig :)


Hmm, ik heb nu een 38mm op mijn KX zitten en mijn gasschuif en naald en eigenlijk alles wel (18 jaar oud...) is tamelijk versleten.
Kan ik zo'n carb dan gewoon monteren? Denk dat alleen de aansluiting van de inlaat moet passen dan? Hoeveel is "voor weinig?" ;)

krijg ik dan ook meer koppel? :P
 
Laatst bewerkt:
Hmm, ik heb nu een 38mm op mijn KX zitten en mijn gasschuif en naald en eigenlijk alles wel (18 jaar oud...) is tamelijk versleten.
Kan ik zo'n carb dan gewoon monteren? Denk dat alleen de aansluiting van de inlaat moet passen dan? Hoeveel is "voor weinig?" ;)

krijg ik dan ook meer koppel? :P

En vermogensverlies....... ;)
 
Hmm, ik heb nu een 38mm op mijn KX zitten en mijn gasschuif en naald en eigenlijk alles wel (18 jaar oud...) is tamelijk versleten.
Kan ik zo'n carb dan gewoon monteren? Denk dat alleen de aansluiting van de inlaat moet passen dan? Hoeveel is "voor weinig?" ;)

krijg ik dan ook meer koppel? :P


hoi ,ik heb nog een 250 cc carb liggen van kawa
als je belang hebt hijs 100%
msn heb je al :+
 
Dit soort opmerkingen laat je achterwege op M-F.kremers, ook voor jou geld dat je je uitlatingen wat zult moeten gaan aanpassen.
Volgende opmerking in deze stijl betekend een paar dagen niet posten.

ff een schopje voor dit topic. Het is alweer 6 dagen geleden dat ik iets van Ty gehoord heb, dus van daar.
Tevens wil ik iedereen die aan dit topic heeft meegewerkt een heel gelukkig nieuwjaar toewensen (dus ook Ty).

en wat is die baksteen streng he. Ik heb het al eens meer geschreven, volgens mij is bakkie er een van de politie. Geef nix hoor, we hebben allemaal zo ons gebrek.

Ik hoop gauw weer iets van onze vriend te horen want dit topic is echt om je te _O-

gr, Look.
 
Terug
Bovenaan Onderaan