25kw, je houd niemand bij

Ach dat ie niet harder dan 160 gaat vind ik niet zo erg.
Ik vind het veel belangrijker om fatsoenlijk te leren sturen met die fiets! ('k heb niet voor niets een pakkie met sliders gekocht :+ )
Dat hard rijden enz is veel leuker en veiliger als je je motor goed kent (denk ik)
 
op mun site staan een paar filmpjes die met een 25kw fiets zijn gemaakt..

en idd. als iemand met een volvermogen fiets in bochten voor je zit en die gene rijdt sportief hou jij het dus nooit bij met een 25kw fiets!
met een 25kw fiets kan je vol aan je gas gaan hangen terwijl je alles aan de grond rijdt en dan heeft die volvermogen fiets nog gas over....dit win je dus nooit.. ;( maar ja.. 2 jaartjes wat is dat nou op een mensenleven...


grtzz
 
mijn ZXR 400 25kw ging nog 190 en wou nog harder.ik heb er alleen een ander achtertandwiel opgezet dus dat zal die wel niet meer halen.en ik ken ook een gozer met 25kw die menig motorrijden met volvermogen zoekrijd in de bocht.dus zolang er niet te veel rechte stukken zijn kan je best meekomen.
 
mijn 25 kw zx6r rijd iets van een 250 , meer heb ik hem nog niet getest accelereert in iets van een 3 sec naar de honderd
 
weet je zeker dat ie 25 kW is :?

nee, maar weet wel zeker dat hij geen 25 kw is :+

en diegene die hem later overkoopt zal een uniek stuk hebben, er komen namelijk nog veel veranderingen aan

- 750 blok
- usd voorvork
- bredere achterbrug
- en nog een beetje tuning aan het blok
 
mijn 25 kw zx6r rijd iets van een 250 , meer heb ik hem nog niet getest accelereert in iets van een 3 sec naar de honderd

Is in ieder geval sneller in de acceleratie dan mij kawa met 143pk (ok een paar pondjes zwaarder dan de jouwe).

Wakker worden :+
 
mijn ZXR 400 25kw ging nog 190 en wou nog harder.ik heb er alleen een ander achtertandwiel opgezet dus dat zal die wel niet meer halen.en ik ken ook een gozer met 25kw die menig motorrijden met volvermogen zoekrijd in de bocht.dus zolang er niet te veel rechte stukken zijn kan je best meekomen.
Wow das wel hard zeg! was ie in Nederland afgevoerd?
Weet iemand of er nog verschil zit tussen de Nederlandse en Duitse 25kw set?? })
 
word dat bij jullie niet op de cdi begrensd? mijn er5 was op de carbs begrensd en liep iets van een 190 (op teller) een andere er5 die op de cdi begrensd was liep maar 160 :?
 
de mijne heeft kleinere inlaten!
als ik dit zo hoor denk ik dat ie maar es afgesteld moet worden :?
loopt verder netjes hoor en weegt 180kg
 
Tsss... Niet zo zeuren, gewoon die 25 kW periode doorzitten en inderdaad gewoon veel bochten rijden ;)

200 ?? als het wat tegenwaait haal ik soms 160 niet eens, wat voor een fiets heb je ?

Ik haal op mijn XJ600S met wind mee, ook net geen 149 hoor...
 
Hoi allen,

ik ben pas sinds gisteren lid en nu druk bezig met zoveel mogelijk postings lezen, maar ik rijd ook op een 25kW fietsje :] en het lijkt me leuk om de 30e ook van de partij te zijn, is that ok?
 
Hoi allen,

ik ben pas sinds gisteren lid en nu druk bezig met zoveel mogelijk postings lezen, maar ik rijd ook op een 25kW fietsje :] en het lijkt me leuk om de 30e ook van de partij te zijn, is that ok?

Tuurlijk, hoe meer zielen hoe meer vreugd, moet je je eigen hier wel even opgeven!
25KW meeting..... 30 Maart
 
Laatst bewerkt:
DOH! stupid! |( studpid! |( stupid! |(
zucht... ik kan niet ;( ik kom de 30e 's middags terug van vakantie...
Sorry guys.... Volgende keer ben ik van de partij!
 

Ik wil wel eens een weg weten waar je top niet boven de 100 uit komt en niet meer dan 40 meter tussen een bocht hebt. Dan zou je hem bij kunnen houden maar die 30 meter loopt i al zo ver op je uit...


Probeer de WestFriese omringdijk vanaf Schoorldam richting Schagen eens. Je hebt een heel groot hart nodig om daar vol te gaan: smalle, slechte weg, diepe berm en geen ruimte om stuurfoutjes te corrigeren. Ik rij daar met mijn Diversion 900 regelmatig vreselijk snel uitziende leren pakken het snot uit de neus (maar alleen omdat ik die dijk vrijwel elke dag rij).

Hetzelfde tijdens tochten door de Eiffel: het maakt dan werkelijk niet uit wat je rijdt, het maakt uit wat er tussen je oren zit.

Chiel
 
Mijn GS-je deed ongeveer één chocotoff over 0-100... een beetje auto (niet eens een GTI) trok mij eruit. En 135 km/h is ook ;( ;( ...

Nu niet zoveel last meer van gelukkig, maar het vermogen is ook niet exact 25kW geloof ik :+ maar wel een heel stuk minder dan origineel (91kW)

Altijd achteraan rijden als je met een groep rijdt ken ik ook, zelfs met alleen '25 kaaweetjes' reed ik achteraan :( :(
 
Wow das wel hard zeg! was ie in Nederland afgevoerd?
Weet iemand of er nog verschil zit tussen de Nederlandse en Duitse 25kw set?? })
hij is in nederland afgevoerd. vandaag weer ff gereden :] en haalde met me vriendin achterop en groter achtertandwiel achter, nog 180 })
 
Terug
Bovenaan Onderaan