Zoals ik in Per heden, ook op drie wielen al schreef, heb ik het CB span:
verruilt voor een Side-bike van dezelfde leverancier
Na een aantal jaren erg leuk kennis gemaakt te hebben met het rijden op 3 wielen op de CB heb ik inmiddels het gevoel dat ik een beetje kan rijden met een zijspan. En daar kwam de oude drift van lange afstanden rijden weer omhoog zetten.
Zoals sommige wel weten, houd ik ervan om lange afstanden te rijden en de wereld zo een beetje af te snuffelen te beginnen met Europa.
Het lijkt me ook heel erg leuk om die gewoonte voort te zetten op 3 wielen, maar ja dan is CB span nu niet het meest geschikte voor. Als ik er een rondje van 600km op had zitten was ik toch wel redelijk af.
Dus ik had 3 mogelijkheden:
Zoals duidelijk mogen zijn is het uiteindelijk de laatste optie geworden en waren de andere 2 ook geen echte opties.
Hoe het gelopen is, ja wie een erg goed geheugen heeft of heel diep door wat topics graaft, zou wel eens wat hints tegen kunnen komen.
Maar goed op zondag 10 juni plaatste ik dit bericht:
CB400F in "Aankoop tip van de week 2.0"
maar ja dat was natuurlijk een gebbetje, want in werkelijkheid hadden roestendoenze en ik allang 's morgens afgesproken bij motel Breukelen en was de ruil eigenlijk al geschied.
Dus tegen de tijd dat ik dit plaatste was deze sidebike al mijn metgezel geweest op de reis naar huis:
Deze luxe franse combinatie gaat me vast erg veel plezier brengen.
het eerste serieuze ritje is ook al min of meer gepland.
Half augustus moeten deze banden door de Morvan in Frankrijk gaan rollen.
Als ik dan toch onderweg ben, wil ik ook nog even bij een stel vrienden in de Drome langs en aansluitend door naar het Het Fehn Wochenende nr.3 is van 24 t/m 26 Augustus 2012
Al met al zal het in totaal uit komen op zo'n 4000km, dus dan moeten de evt. aandachtspuntjes wel aan het licht zijn.
Voor nu heb ik wel al een kleine to do list:
verruilt voor een Side-bike van dezelfde leverancier
Na een aantal jaren erg leuk kennis gemaakt te hebben met het rijden op 3 wielen op de CB heb ik inmiddels het gevoel dat ik een beetje kan rijden met een zijspan. En daar kwam de oude drift van lange afstanden rijden weer omhoog zetten.
Zoals sommige wel weten, houd ik ervan om lange afstanden te rijden en de wereld zo een beetje af te snuffelen te beginnen met Europa.
Het lijkt me ook heel erg leuk om die gewoonte voort te zetten op 3 wielen, maar ja dan is CB span nu niet het meest geschikte voor. Als ik er een rondje van 600km op had zitten was ik toch wel redelijk af.
Dus ik had 3 mogelijkheden:
- geen lange tochten rijden
- geen lange tochten met span rijden
- een ander span
Zoals duidelijk mogen zijn is het uiteindelijk de laatste optie geworden en waren de andere 2 ook geen echte opties.
Hoe het gelopen is, ja wie een erg goed geheugen heeft of heel diep door wat topics graaft, zou wel eens wat hints tegen kunnen komen.
Maar goed op zondag 10 juni plaatste ik dit bericht:
CB400F in "Aankoop tip van de week 2.0"
Zo de kogel is door de kerk,
mijn CB span mag de deur uit. Zijn er hier liefhebbers voordat ik hem op marktplaats zet?
[pictures=motorstek,3303]
maar ja dat was natuurlijk een gebbetje, want in werkelijkheid hadden roestendoenze en ik allang 's morgens afgesproken bij motel Breukelen en was de ruil eigenlijk al geschied.
Dus tegen de tijd dat ik dit plaatste was deze sidebike al mijn metgezel geweest op de reis naar huis:
Deze luxe franse combinatie gaat me vast erg veel plezier brengen.
het eerste serieuze ritje is ook al min of meer gepland.
Half augustus moeten deze banden door de Morvan in Frankrijk gaan rollen.
Als ik dan toch onderweg ben, wil ik ook nog even bij een stel vrienden in de Drome langs en aansluitend door naar het Het Fehn Wochenende nr.3 is van 24 t/m 26 Augustus 2012
Al met al zal het in totaal uit komen op zo'n 4000km, dus dan moeten de evt. aandachtspuntjes wel aan het licht zijn.
Voor nu heb ik wel al een kleine to do list:
- olie lekkage bij snelweg gebruik oplossen
- olie systeem flushen (je bent toch bezig)
- luchtfilter vervangen
- bougies vernieuwen
- auto accu in de bak vast zetten
- dak vervangen
- glas knipperlicht bak vervangen
- benzine pomp plaatsen
- antenne op de bak zetten
- remcircuit doorspoelen
- remblokken verversen
- andere spiegels monteren, de rechter is onbruikbaar bij rijden
- remlicht bak nalopen
- voetsteunpunt maken voor bakkenist
- ruit vervangen
Laatst bewerkt: