St1300A-Gt2001 Ad van Gils

Aircooled74

Die hard MF'er
5 nov 2006
638
109
Heerlen
Ik heb nog een vraag is iemand bekend met de zijspan combinatie st1300A met een Eml Gt2001 bakdie bij Ad van Gils te koop staat, ik heb hier serieus interesse in maar weet verder nog niets van zijspannen af, ik wil dan nog eerst een cursus volgen voordat ik ga rijden, dat ik al meer dan 30 jr motor rijdt schijnt weinig te zeggen.
Grr Roland.
 
soloervaring is leuk maar minder ter zake als je zijspan wilt rijden. Bij Ad kun je ook met Anke Krol zijspanles nemen, dan leer je in ieder geval wat het betekent. Ad is een door de wol geverfde zijspanrijder, hij zal je echt wel kunnen vertellen wat de staat van dat span is wat hij heeft staan.
 
En als je dan zijspan rijdt denk je: waarom heb ik dat niet veeeeeeeeeeel eerder gedaan!? Zo ging dat bij mij vorig jaar in ieder geval.
 
Volgens mij heb ik Ad een paar keer gezien met dit span in Etten Leur tijdens de zijspan rit daar.
Erg fraai span, zeer strak en tot in perfectie afgewerkt.
Leuke rit trouwens altijd.
 
Volgens mij heb ik Ad een paar keer gezien met dit span in Etten Leur tijdens de zijspan rit daar.
Erg fraai span, zeer strak en tot in perfectie afgewerkt.
Leuke rit trouwens altijd.

Is de ettenleurse zijspanrit weer actief? Of praat je uit het verleden?

Ik ben er een paar keer geweest maar hoor er niks meer van.
 
Dag mannen kan mededelen dat ik de ST1300-Gt2001 zijspan vandaag gekocht heb bij Ad van Gils, volgens mij een manmet veel ervaring, hij zal nog een paar dingen voor mij doen aan het span en dan brengt hij hem over een week of 2, ik rijd er zelf nog niet mee, want ik heb de zijspan cursus bij Anke Krol over 3 weken en daarna ga ik er voorzichtig mee rijden (oefenen)
 

Bijlagen

  • 20230930_092234.jpg
    20230930_092234.jpg
    387,4 KB · Weergaven: 3
  • 20230930_103057.jpg
    20230930_103057.jpg
    357,5 KB · Weergaven: 3
Super. Gefeliciteerd. Ik denk dat je goed bezig bent, eerst leren rijden.
Mooie combinatie, eml rijdt fijn.
 
Gefeliciteerd! Ik dacht vanmiddag nog even langs te gaan bij Ad, maar het kwam net niet uit in de planning.
 
heel mooi ding maar ik blijf het een beetje een gekke volgorde vinden, eerst kopen en dan gaan kijken of je zijspanrijden wel leuk vindt. Is een beste investering zo'n ding. Kan alleen maar hopen dat je er veel plezier in krijgt en veel mooie kilometers ermee gaat maken.

Succes met je rijles straks.
 
Bedankt allemaal, trouwens vorige week in België in Berlaar naar een zijspan treffen geweest, aardige gasten die zijspan rijders en ook meerdere rijdsters, vooral die mevrouw op die moto guzzi span vond ik indrukwekkend, grt Roland.
 
Welkom hier.
Gelijk serieus van start met zo'n deftige combinatie
Proficiat met de aanschaf en succes met leren rijden.
Komt vast goed
 
Bedankt allemaal, trouwens vorige week in België in Berlaar naar een zijspan treffen geweest, aardige gasten die zijspan rijders en ook meerdere rijdsters, vooral die mevrouw op die moto guzzi span vond ik indrukwekkend, grt Roland.

Daar ben ik dit jaar ook maar weer eens geweest.
Jou niet (bewust) gezien, ik was met mijn Corda.
 
Geen idee wat een Corda is, ben nog een newb...
Heb er op de zondag morgen met mn camera rondgelopen en even staan praten met een mevrouw op een Moto guzzi zijspan (een grijze)
 
tja, wat een Corda is daar zijn de meningen over verdeeld, maar troost je, die zul je niet heel vaak in het wild tegenkomen of je moet in de buurt van DAf400 wonen
 
Terug
Bovenaan Onderaan