St1300A-Gt2001 Ad van Gils

Dag mannen kan mededelen dat ik de ST1300-Gt2001 zijspan vandaag gekocht heb bij Ad van Gils, volgens mij een manmet veel ervaring, hij zal nog een paar dingen voor mij doen aan het span en dan brengt hij hem over een week of 2, ik rijd er zelf nog niet mee, want ik heb de zijspan cursus bij Anke Krol over 3 weken en daarna ga ik er voorzichtig mee rijden (oefenen)
ja hoor gefeliciteert :}

heb enkele jaren geleden identiek hetzelfde span gereden , de EML is altijd een klasse bak geweest , de voorvork was ik niet zo vol van ...
 

Bijlagen

  • ST 1300 + EML 002.JPG
    ST 1300 + EML 002.JPG
    253,5 KB · Weergaven: 6
  • ST 1300 + EML 003.JPG
    ST 1300 + EML 003.JPG
    252,5 KB · Weergaven: 6
  • ST 1300 + EML 004.JPG
    ST 1300 + EML 004.JPG
    288,1 KB · Weergaven: 4
tja, wat een Corda is daar zijn de meningen over verdeeld, maar troost je, die zul je niet heel vaak in het wild tegenkomen of je moet in de buurt van DAf400 wonen

Ik kom ook weleens buiten het dorp ;)
Of op 1 of andere meeting.

Was iets te snel met mn reply, das trouwens wel een heel apart voertuig zeg, ben benieuwd hoe zo iets rijdt.

We kunnen best weleens met elkaars zijspannen rijden. Misschien komen we elkaar nog eens tegen
 
Zo de zijspan staat sinds donderdag bij mij in de garage en volgende week de zijspan cursus, en dan over een maandje ga ik eens wat dingen uit elkaar draaien om te kijken hoe het een en ander in elkaar zit.
De St1300 is al de 2e op de eerste heb ik 5 jaar rond gereden maar dat was uiteraard solo, vandaag eens het dakje erop gezet was even klooien de eerste keer, ik heb alleen een rood schakelaartje op de pan zitten wat er zelf opgezet is waar ik nog niet van weet waar het voor dient, ook heb ik onder het zadel een relais gezien wat er origineel niet zit.
Dus dat wordt een keer de kuip er af halen om te zien wat er op aangesloten is.
schakelaar.png
 
brandstofpomp om de tank uit het span over te pompen naar de hoofdtank ws. dat wordt meestal zo opgelost. als contact aan staat hoor je iets zoemen als je de schakelaar bedient dan weet je het al bijna zeker

Veel plezier ermee.

Benno
 
Zo de zijspan staat sinds donderdag bij mij in de garage en volgende week de zijspan cursus, en dan over een maandje ga ik eens wat dingen uit elkaar draaien om te kijken hoe het een en ander in elkaar zit.
De St1300 is al de 2e op de eerste heb ik 5 jaar rond gereden maar dat was uiteraard solo, vandaag eens het dakje erop gezet was even klooien de eerste keer, ik heb alleen een rood schakelaartje op de pan zitten wat er zelf opgezet is waar ik nog niet van weet waar het voor dient, ook heb ik onder het zadel een relais gezien wat er origineel niet zit.
Dus dat wordt een keer de kuip er af halen om te zien wat er op aangesloten is.
Bekijk bijlage 1935235
zit er een extra benzinetank in/onder ?
 
Zit er een tankdop op rechts van het span. bij deze bakken zit de tank vaka in de kofferbak. bij de speeds ligt hij eronder.
Maar het kan ook een schakelaar van iets anders zijn, dit was gewoon de eerst logische

Benno
 
Nu ben ik wel een beetje technisch, dus dat er geen tank in zat dat was me wel duidelijk, ik heb toen ik de zijspan gekocht heb gevraagd waar het voor was maar kon de verkoper ook geen antwoord op geven, volgende maand gaat toch alles uit elkaar dan kijk ik wel eens waart de bekabeling heen gaat, moet nog hadvatyverwarming (oxford touring) ledverlichting, en muziek inbouwen leuk winter karweitje
 
De pees rondom het raampje even een smeerbeurt geven met siliconensray, dat doet het huifje al een stuk makkelijker monteren!
 
Klopt helemaal.
Ben nog een goede plaats aan het zoeken voor de radio, mooie clarion marine gekocht, eigenlijk voor een boot maar so what, ding kan tegen water dat is het belangrijkste
 
Terug
Bovenaan Onderaan