Het grote Wat-ik-vandaag-onderweg-meemaakte-topic X

Status
Niet open voor verdere reacties.
Xtine schreef op 06 december 2013 @ 20:11:


Het frustrerende is dat die eikel jouw actie heel anders uitlegt dan jij, en wij allemaal.
:?

Die automobilist vertelt z'n vrienden dat 'ie een sprintje deed met een motor, en dat die motorrijder wel heel onverantwoordelijk veel gas gaf om dat sprintje te winnen. Hij had helemaal niet in de gaten dat 'ie zelf onverantwoord reed.
Tenminste, dat stel ik me zo voor.
 
Die automobilist vertelt z'n vrienden dat 'ie een sprintje deed met een motor, en dat die motorrijder wel heel onverantwoordelijk veel gas gaf om dat sprintje te winnen. Hij had helemaal niet in de gaten dat 'ie zelf onverantwoord reed.
Tenminste, dat stel ik me zo voor.

Op die manier. Het ergste is dat dat soort amoebes op de een of andere manier toch in staat blijkt om het rijbewijs te bemachtigen.
 
Die automobilist vertelt z'n vrienden dat 'ie een sprintje deed met een motor, en dat die motorrijder wel heel onverantwoordelijk veel gas gaf om dat sprintje te winnen. Hij had helemaal niet in de gaten dat 'ie zelf onverantwoord reed.
Tenminste, dat stel ik me zo voor.

helaas denk ik dat je vaker gelijk hebt dan niet met deze manier van denken. vele bestuurders in nederland denken echt een machtig goede piloot te zijn van hun auto. op andere gedachte brengen is vaak onmogelijk. ik denk dat agenten zichzelf regelmatig voor de kop kunnen slaan om wat ze allemaal mee maken.
 
Op die manier. Het ergste is dat dat soort amoebes op de een of andere manier toch in staat blijkt om het rijbewijs te bemachtigen.

Ja, er rijden er wat rond.

Buiten het feit dat heel wat bestuurders 'op de fiets zitten' in de auto en dus ook bochten afsnijden waar dat niet is gepast vraag ik me ook af waarom je niet als eerste weg was.....
 
helaas denk ik dat je vaker gelijk hebt dan niet met deze manier van denken. vele bestuurders in nederland denken echt een machtig goede piloot te zijn van hun auto. op andere gedachte brengen is vaak onmogelijk. ik denk dat agenten zichzelf regelmatig voor de kop kunnen slaan om wat ze allemaal mee maken.


Ze moeten zich niet voor hun kop slaan, dat doen wij al. Ze moeten roze pasjes in beslag nemen, en liefst door de versnipperaar duwen.
 
Mr. Mandela zou zeggen ik zie geen verschillen .. ik zie mensen die gebruik maken van motorvoertuigen.

Mensen in verschillende fases van hun leven met al hun aandachtspunten. Laten we elkaar steunen ipv stelling nemen.

En hij knikte vriendelijk. Wetende dat Mahatma Ghandi ook een jurist was en in zijn eentje in feite het Britse leger versloeg met niets anders dan mededogen en rechtschapenheid.

Een groot man is heen gegaan.

Zo groot en zo zonder ego.
 
Laatst bewerkt:
Als al z'n volgelingen zich nu ook zo als hem zich hadden gedragen...

D'r woont hier een een (blanke) zuid afrikaan in de straat, die is niet zo heel blij
met de Mandela & z'n ANC bro's

Zo lief en vredelievend is die groepering niet..

( toegegeven.. zo veel vredelievende groepen zijn er op dat hele continent toch niet )
 
Precies... Eenmaal per 20 jaar een grote schoonmaak houden.. En dan heb ik het niet over het Mandela-onderwerp, maar over bestuurders.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan