Spot de PET-POPO deel 1

Nick Name

MF veteraan
12 apr 2002
18.708
801
In navolging op het legendarische MF-PET-Fles spel en inspiratie opgedaan in dit topic: Nepagent op de A27

Een nieuwe uitdaging voor heel MF

Spot de PET-POPO!

full


Special thanks voor de suggestie: Yopperdepop in "Nepagent op de A27"

En uiteraard ook voor FastnSweet voor bovenstaande foto!


Graag wel respect voor ieders privacy, dus geen kentekens, namen, Facebook pagina's etc. En zeker geen herkenbare gezichtsfoto's!!

Korte samenvatting van het ontstaan van dit topic:

Bovenstaande motorrijder kwam voor het eerst voorbij toen een mede-MF'er handsignalen van deze wannabee kreeg, al rijdende op de A27.
Al vrij snel kwamen er meerdere getuigen, die de beste man ook tegenkwamen in den lande en daar vergelijkbaar gedrag liet zien.

Dit topic is dus niet bedoelt om alle mogelijke wannabee's te spotten, maar alleen bovenstaande, of op zijn minst diegene die net zo ver of verder gaan in het mimieken van de officiële politie "look" en bijbehorend corrigerend gedrag.

Een willekeurig BMW/FJR/PAN rijder met toevallig een gele jas/helm valt daar dus niet onder.
 
Laatst bewerkt:
Ik stel voor om 'm altijd met een heel slap handje te groeten :)

ik ben in dit geval juist voor een jolig newbie-zwaai-handje.
maar als-tie geen MF sticker voert is hij wellicht gehecht aan zn privacy.
(en hoe weet je _zeker_ dat het "himself" is? zo'n helm is anoniem...)
 
Laatst bewerkt:
ik ben in dit geval juist voor een jolig newbie-zwaai-handje.
maar als-tie geen MF sticker voert is hij wellicht gehecht aan zn privacy.
(en hoe weet je _zeker_ dat het "himself" is? zo'n helm is anoniem...)


Een complot: Er rijden meerderen op deze motor om ons zand in de ogen te strooien.
 
Een naam die circuleert is Lucy Staring,iemand van hier?


:(

ban him ban him ban him ban him ban him ban him ban him
ban him ban him ban him ban him ban him ban him ban him
ban him ban him ban him ban him ban him ban him ban him
ban him ban him ban him ban him ban him ban him ban him
 
Moeten we dan niet een scorelijstje maken? Objectief vast te stellen puntensysteem:

- Fluoriscerend gele helm 1 punt,
- Fluoriscerend gele (hoofdkleur, mag wat andere kleur hebben) jas (geen hesje) 2 punten,
- Witte BMW, Honda Pan of Yamaha FJR, 1 punt
- Striping op motor 1 punt per kleur.
- gekleurde strepen achterop koffers 1 punt
- zwaailamp(en) of flitsers 3 punten, 2 bonuspunten als het blauwe zijn,
- Spiraalsnoer naar helm 1 punt,
- Duidelijk zichtbare antenne 1 punt,
- Broek met reflecterende streep over de gehele zijkant van het been 1 punt.
Nog toevoegingen?

Dus de foto van hdegroot scoort dan 3 punten. De OP-foto scoort 10 punten (11 als het spiraalsnoer zichtbaar zou zijn). Een echte politiemotor zou op 15 punten komen.
 
Moeten we dan niet een scorelijstje maken? Objectief vast te stellen puntensysteem:

- Fluoriscerend gele helm 1 punt,
- Fluoriscerend gele (hoofdkleur, mag wat andere kleur hebben) jas (geen hesje) 2 punten,
- Witte BMW, Honda Pan of Yamaha FJR, 1 punt
- Striping op motor 1 punt per kleur.
- gekleurde strepen achterop koffers 1 punt
- zwaailamp(en) of flitsers 3 punten, 2 bonuspunten als het blauwe zijn,
- Spiraalsnoer naar helm 1 punt,
- Duidelijk zichtbare antenne 1 punt,
- Broek met reflecterende streep over de gehele zijkant van het been 1 punt.
Nog toevoegingen?

Dus de foto van hdegroot scoort dan 3 punten. De OP-foto scoort 10 punten (11 als het spiraalsnoer zichtbaar zou zijn). Een echte politiemotor zou op 15 punten komen.

Pistool :z
 
Godver ik scoor veel te hoog :)
Jira pak met gele armen, Jira broek, wel een zwarte helm en een blauw witte bmw F800GS Trophy :P
 
Laatst bewerkt:
Moeten we dan niet een scorelijstje maken? Objectief vast te stellen puntensysteem:

- Fluoriscerend gele helm 1 punt,
- Fluoriscerend gele (hoofdkleur, mag wat andere kleur hebben) jas (geen hesje) 2 punten,
- Witte BMW, Honda Pan of Yamaha FJR, 1 punt
- Striping op motor 1 punt per kleur.
- gekleurde strepen achterop koffers 1 punt
- zwaailamp(en) of flitsers 3 punten, 2 bonuspunten als het blauwe zijn,
- Spiraalsnoer naar helm 1 punt,
- Duidelijk zichtbare antenne 1 punt,
- Broek met reflecterende streep over de gehele zijkant van het been 1 punt.
Nog toevoegingen?

Dus de foto van hdegroot scoort dan 3 punten. De OP-foto scoort 10 punten (11 als het spiraalsnoer zichtbaar zou zijn). Een echte politiemotor zou op 15 punten komen.

Lijkt me handig, dus een echte is 15 op de WildChocolate-scale, en even kijken dan score ik 0!
 
Telt deze, van Aug 2013 nog mee:
Waar ik me ook soms aan kan irriteren , zie je weer zo`n gast met een witte boxer BMW met een knal geel jack aan , idem helm of wit . Hij bleef maar een endje achter me rijden op de A12 en als ik inhaalde deed hij dat ook , super irritant . Achteraf was het een gewone motorrijder . Had er zaterdag nog een gesprekje over met nog zo`n gast tja als antwoord krijg je "ik wil goed gezien worden in het verkeer" tja dan ben je uitgeluld natuurlijk . Maar op de vraag je ziet er echt uit als een motoragent dan zag je hem vies lachen en zeggen ja en iedereen gaat aan de kant voor je, zelf motoren kan ik lekker doorknallen . Denk ik dan "DUS TOCH " waarom trek je geen oranje hesje aan dan ?

heb ik ook eens een spotje op mn naam staan (helaas geen MF sticker-spot, maar toch)
 
Moeten we dan niet een scorelijstje maken? Objectief vast te stellen puntensysteem:

- Fluoriscerend gele helm 1 punt,
- Fluoriscerend gele (hoofdkleur, mag wat andere kleur hebben) jas (geen hesje) 2 punten,
- Witte BMW, Honda Pan of Yamaha FJR, 1 punt
- Striping op motor 1 punt per kleur.
- gekleurde strepen achterop koffers 1 punt
- zwaailamp(en) of flitsers 3 punten, 2 bonuspunten als het blauwe zijn,
- Spiraalsnoer naar helm 1 punt,
- Duidelijk zichtbare antenne 1 punt,
- Broek met reflecterende streep over de gehele zijkant van het been 1 punt.
Nog toevoegingen?

Dus de foto van hdegroot scoort dan 3 punten. De OP-foto scoort 10 punten (11 als het spiraalsnoer zichtbaar zou zijn). Een echte politiemotor zou op 15 punten komen.

Hij had een spiraalsnoer :Y
Hij scoorde feitelijk op alle bovenstaande punten :')
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het vooral erg veel bonuspunten waard als ie het rijgedrag van mensen om zich heen probeert te beinvloeden :)
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het vooral erg veel bonuspunten waard als ie het rijgedrag van mensen om zich heen probeert te beinvloeden :)
+1

+bonus voor een (fake-)pistol ?
+bonus voor nemen van een foto (door je buddyzit/passagiere natuurlijk), extra als je "het gebaar" vastlegd ?
+bonus als de faker een snor heeft (foto, idem) ?

nb: riskeren we dat MFers nu echte agenten gaan provoceren en/of fotograferen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan