48 motorrijders op de bon geslingerd

Low Profile

MF veteraan
10 sep 2004
1.760
0
Provincie utrecht
DRIEBERGEN - Bij controles op de A28 van motorverkeer richting TT in Assen heeft de politie vrijdag 48 bestuurders op de bon geslingerd. Dat heeft het Korps Landelijke Politiediensten laten weten.


De motorrijders werden uit het drukke verkeer naar het evenement geplukt en naar een speciale controlepost geleid. Daar kregen 33 bestuurders een bekeuring, omdat hun voertuig te veel herrie maakte. Een bestuurder moest zijn tweewieler achterlaten, omdat die in te slechte staat bleek om verder te mogen rijden. Vijf motorrijders hadden te gladde banden, tien een onleesbare kentekenplaat.

mf stickers?????? B| B| :N :N O-) :X
 
Verbaasd me niets dat rondom Assen motorrijders worden bekeurd.

Als je een beetje IQ bezit en meestal weet jezelf donders goed wat wel of niet toegestaan is mbt snelheid, gedrag, geluid en technische staat.
En mocht je om een van de voorgaande redenen gepakt worden dan moet je niet gaan piepen/kankeren op de politie.
 
Verbaasd me niets dat rondom Assen motorrijders worden bekeurd.

Als je een beetje IQ bezit en meestal weet jezelf donders goed wat wel of niet toegestaan is mbt snelheid, gedrag, geluid en technische staat.
En mocht je om een van de voorgaande redenen gepakt worden dan moet je niet gaan piepen/kankeren op de politie.
Klopt , maar wanneer gaan ze dan al die golfjes van de weg aftrekken op de dag van formule 1 race's???, het is gewoon kinderachtig :r :r :r
 
Verbaasd me niets dat rondom Assen motorrijders worden bekeurd.

Als je een beetje IQ bezit en meestal weet jezelf donders goed wat wel of niet toegestaan is mbt snelheid, gedrag, geluid en technische staat.
En mocht je om een van de voorgaande redenen gepakt worden dan moet je niet gaan piepen/kankeren op de politie.
:^

Je bnet gewoon stom als je alsnog met een motor met gebreken naar Assen gaat.

Ze zouden hier op zondag ook eens op geluid moeten controleren.... elke zondagochtend allemaal van die schijt Harley's met totaal ongedempte uitlaten die vol bij elk stoplicht wegscheuren, tering herrie... B|
 
Klopt , maar wanneer gaan ze dan al die golfjes van de weg aftrekken op de dag van formule 1 race's???, het is gewoon kinderachtig :r :r :r

We hebben het hier over motorrijders en niet van die golfjes.

Haal anders de hele wereld erbij; waarom hij wel en ikke niet discussies...kom je toch nooit uit.
 
en t ging me eigenlijk om de onleesbare kentekens. zouden dit geknikte platen zijn of toch de mfstickers.

ik wil wel zon sticker maar ben toch nog een beetje bang voor een boete
 
En er zullen er vast nog méér volgen..... niks voorspelbaarder dan de lange arm van de wet. :r

Voor mij reden genoeg om mezelf zo lekker voor de buis te scharen en vanuit mijn luie stoel de 75ste TouristTrophy te gaan bewonderen. :Y
De ambiance verzin ik er wel bij.... *O* *O* *O* *O* O *O* O *O*
full


Iedereen met een prent: sterkte!!
Iedereen zonder prent: watch out!!
Iedereen in Assen: VEEL PLEZIER!!!




:W
 
en t ging me eigenlijk om de onleesbare kentekens. zouden dit geknikte platen zijn of toch de mfstickers.

ik wil wel zon sticker maar ben toch nog een beetje bang voor een boete

Hoezo bang, tis gewoon een risico die je neemt. Rij al een paar jaar met een mf-sticker rond en ook weleens politie auto's achter me gehad, geen probleem tot op heden. Maar ja, als er eentje is die zijn quote nog moet halen dan heb je domme pech.....
 
en er zullen nog vele verbalen volgen...............

-rijden op de vluchtstrook
-wheelies
-overschrijding van de maximunsnelheid
-verstroring van de openbare orde
-héééél veel artikel 5

weer een fijne dag voor de boetesquads
 
We hebben het hier over motorrijders en niet van die golfjes.

Haal anders de hele wereld erbij; waarom hij wel en ikke niet discussies...kom je toch nooit uit.
Het gaat niet om de hele wereld!! het gaat er om dat er weer maar naar 1 groep gekeken gaat worden , en dat is geen beleid maar willekeur
 
Het gaat niet om de hele wereld!! het gaat er om dat er weer maar naar 1 groep gekeken gaat worden , en dat is geen beleid maar willekeur
Nu ja en dat is toch niet zo gek :? .
Bij grote koekblik evenementen staan sze dr ook gewoon hoor.
:Y
 
Het gaat niet om de hele wereld!! het gaat er om dat er weer maar naar 1 groep gekeken gaat worden , en dat is geen beleid maar willekeur

dat is juist geen willekeur maar beleid slimmerd :P
Willekeur is het als je op een willekeurige dag alleen maar de motorrijders gaat aanhouden. Echter is dit het beleid om bij grote evenementen met veel politie op te treden om de orde te handhaven. In dit geval een motorrace, volgende keer is het met koninginnedag in amsterdam of tijdens de Marlboro Masters in Zandvoort. Niks willekeurigs aan ;)
 
Klopt , maar wanneer gaan ze dan al die golfjes van de weg aftrekken op de dag van formule 1 race's???, het is gewoon kinderachtig :r :r :r


Ja, daar staan ze ook te controleren.

Een 10 - 15 jaar geleden toen er nog DTM races waren op Zolder, en de Nederlandse politie nog niet over de grens mocht en nog geen goede flits apperatuur, stonden ze hier al met een helicopter langs de A76.

Ze konden met die oude porsches die Ferrari's, Porsches en ander exotisch tuig nooit tegenhouden. Die duitsers maakten er gewoon een sport van om zo kort moglijk in nederland te zijn. Van Duitse grens naar Belgische grens in een kleine 9 minuten.
 
Het gaat niet om de hele wereld!! het gaat er om dat er weer maar naar 1 groep gekeken gaat worden , en dat is geen beleid maar willekeur

Je moet anders je horizon verbreden als je denkt dat er naar 1 groep gekeken wordt, tunnelvisie heet dat...
 
Hoezo bang, tis gewoon een risico die je neemt. Rij al een paar jaar met een mf-sticker rond en ook weleens politie auto's achter me gehad, geen probleem tot op heden. Maar ja, als er eentje is die zijn quote nog moet halen dan heb je domme pech.....
:^

2 weken geleden nog in Den Haag aangehouden voor een "routine"controle door een motoragent, die nog nadrukkelijk naar m'n kentekenplaat heeft staan kijken maar geen woord zei over m'n sticker :)

en er zullen nog vele verbalen volgen...............

-rijden op de vluchtstrook
-wheelies
-overschrijding van de maximunsnelheid
-verstroring van de openbare orde
-héééél veel artikel 5

weer een fijne dag voor de boetesquads
Tsja ... als je zo stom bent om rond een evenement als de TT zo'n overtreding te begaan maak je het hun wel erg makkelijk. Er komen op één dag enkele tienduizenden motorrijders op één punt bij elkaar, met grofweg dezelfde aankomst- en vertrektijd. Als iedereen kan doen en laten wat hij wil zou het één grote chaos worden, nog afgezien van de risico's op ongevallen. Door middel van controles en handhaving ontstaat een rustig verkeersbeeld waardoor iedereen sneller en veiliger thuis is. Daar kan toch niets op tegen zijn :?
 
Laatst bewerkt:
Even snel rekenen; 48 x gemiddeld 48 euro = nog geen 6250 euro. Kosten inzet materieel en manschappen....tralala iets van een slordige 50.000 euri.

Hmm, goed bezig daar }) . Als IK zo op de zaak zou omgaan met de middelen dan zou ik naar huis worden gestuurd. Ow, ze moeten dus MEER boetes uitschrijven? Zeg dat dan, dan ook boetes voor laten we zeggen hele kleine vergrijpen, zoals kentekenplaten, knipperlichten, spiegels etc :+

Politie moet er zijn voor en goede doorstroom van het verkeer, niet voor die achterlijke opsporingsmethoden en aanpak van micro micro micro-criminaliteit :z

Maar goed, als dat ze een goed gevoel geeft, die zero tolerance, swaaa :+

Moet nog steeds aangifte doen van diefstal van mijn inboedel, want daarvoor had men geen tijd :W (bij wijze van spreken dan).
 
Ze zijn er ook niet om boetes uit te delen, ze zijn er om de orde te handhaven O-)

Ja, je kan mij inderdaad alles wijs maken :+
 
DRIEBERGEN - Bij controles op de A28 van motorverkeer richting TT in Assen heeft de politie vrijdag 48 bestuurders op de bon geslingerd. Dat heeft het Korps Landelijke Politiediensten laten weten.


De motorrijders werden uit het drukke verkeer naar het evenement geplukt en naar een speciale controlepost geleid. Daar kregen 33 bestuurders een bekeuring, omdat hun voertuig te veel herrie maakte. Een bestuurder moest zijn tweewieler achterlaten, omdat die in te slechte staat bleek om verder te mogen rijden. Vijf motorrijders hadden te gladde banden, tien een onleesbare kentekenplaat.

mf stickers?????? B| B| :N :N O-) :X

Is ook niet slim, naar assen met de motor niet in orde :?
 
Zo zo jongens dat ging lekker snel. Mooie motoren trouwens..


Mag ik uw rijbewijs....



Zou een beetje ongepast zijn nu maar wel getuigen van ballen. Daarnaast geeft het ook een garantie op bleke bekkies..het jeukt ;)
 
Ik zat daar trouwens is over te denken( O-) ) dat geluid..

Er komen hier geregeld koekblikken voorbij met "BOOM.BOOM.BOOM.BOOM.BOOM" 'muziek' aan. Daar gelden geen regels voor toch?

[me]Freaky Maus houdt van regels.. :+ [/me]
 
Terug
Bovenaan Onderaan