Het was ook sarcastisch bedoelt... I know; komt lastig over in schrijftaalHad
Zal vandaag even een foto maken hoe het erbijj staat
Een hok vol. Ik ben trots op je!!!!!Er was ooit redelijk wat ruimte. Nu oud Japans ijzerBekijk bijlage 1844631
Kwa kleur passen ze wel bij elkaarZo de eerste reparatie uitgevoerd. Heb een moer in bak oude moeren gevonden (gooi niet zomaar bouten en moeren weg). Dus het motorblok zit aan de bovenzijde weer echt vast (ander zat ook niet meer dan handvast).
Verder nog een sfeerplaatje. En ik heb de motor onthoofd
En het kleien is gelukt de tank is nu dicht (en daar kan ik geen foto van maken).
@CoenoX Via het forum van de CX-club
Ware het niet dat de fabrikant van de motorfiets in die tijd in de boekjes had staan dat remleidingen om de 4 jaar vervangen moeten worden.Slechts 41 jaar oud, nix mis mee toch?
(er komen staalommantelde leidingen op). En ik spreek uit ervaring dat dit bij motoren van ongeveer deze leeftijd de remwerking ten goede komt.
Al enig idee wanneer je ze gaat vervangen?Ware het niet dat de fabrikant van de motorfiets in die tijd in de boekjes had staan dat remleidingen om de 4 jaar vervangen moeten worden.
Ergo na 10 x die termijn is, kan het zijn dat het toch wel effect gaat hebben (er komen staalommantelde leidingen op). En ik spreek uit ervaring dat dit bij motoren van ongeveer deze leeftijd de remwerking ten goede komt.
Dat iets niet moeilijk is, zeg jij altijdNog niet besteld, maar is niet moeilijk. En ik laat wel weten wanneer
Komt omdat hij gelijk heeft.Dat iets niet moeilijk is, zeg jij altijd
Jullie hebben makkelijk praten met zulke mooie werkruimtesKomt omdat hij gelijk heeft.
Vloeken kan ik heel goed, dus dat lukt welTsja, dat is geluk hebben (moet wel voor de garage betalen).
Maar remleidingen vervangen is (mits vervangende aanwezig en de juiste lengte hebben) echt niet moeilijk. Iets met bouten los en vast draaien
Meest ingewikkelde erbij is om de nieuwe leidingen gevuld te krijgen met verse remvloeistof. Dat levert soms wat vloekwerk op