Je bedoelt te vragen: is de 750er de groenteburger onder de motoren?Is een 750 dan niet het ideale compromis tussen het vermogen van een 1000 en de wendbaarheid van een 600 ?Of is het bij een 750 noch vis noch vlees; net niet krachtig genoeg en net iets te lomp ?
vind het wel een logische gedachten gang.
maar is die 750 niet ondstaan (of visaversa) i.s.m. de superbike.
Goh, ben toch blij dat ik een 600er gekozen heb.Ook op een 600 kun je je prima doodrijden.
R6...
Ook op een 600 kun je je prima doodrijden.
R6? Hoe zit dat dan met die naam?
Dan ga je er wel van uit dat de 600-rijders ook per sé vooruit willen qua vermogen. Is niet altijd zo. Ik ken ook mensen die van 900 terug zijn gegaan naar 600.Maaaaaar... met ons als sportieve rijders willen we plezier, sensatie en spanning, en vormgeving. Iemand die net zijn rijbewijs heeft zal meestal beginnen op een motorfiets met bv 600 cc, maar hij droomt ondertussen al van die 750 of 1000 cc
Wat andere mensen over een motor denken is voor mij niet de reden om hem aan te schaffen of zelfs maar te willen hebben. Anyway, op dit moment is 600cc meer dan voldoende voor mij.Die 600 cc van tegenwoordig wordt gezien als een beginners motor, maar dit is eigenlijk al een volwaardig race kanon. En als ie dan eenmaal een paar jaar op die 600 gereden heeft dan wil die een 1000, gewoon omdat dat het ultieme wapen is, en een hebbeding
Tegenwoordig wordt de keuze tussen een 600 en een 1000 voornamelijk bepaald door de vraag of je veel vermogen of erg veel vermogen wilt.
Ook op een 600 kun je je prima doodrijden.
Juist uitgelegd....GSXR1000rijder...de juiste woorden.Denk dat de meeste lezers onder ons het motorijden al hobby hebben. Als je het motorrijden als functioneel beschouwd en de motor gebruikt als woon werk fiets dan is 500 cc prima toerijkend.
Maaaaaar... met ons als sportieve rijders willen we plezier, sensatie en spanning, en vormgeving. Iemand die net zijn rijbewijs heeft zal meestal beginnen op een motorfiets met bv 600 cc, maar hij droomt ondertussen al van die 750 of 1000 cc
Die 600 cc van tegenwoordig wordt gezien als een beginners motor, maar dit is eigenlijk al een volwaardig race kanon. En als ie dan eenmaal een paar jaar op die 600 gereden heeft dan wil die een 1000, gewoon omdat dat het ultieme wapen is, en een hebbeding
Dit wil hij mede omdat de motorbladen schrijven over zijn onwijse acceleratie en vermogen.
Ja en de 750 is gewoonweg een uitstevend ras, niet omdat er iets mis mee is, maar mede omdat er in de racerij geen succesen meer mee gehaald worden, en dat zal volgend jaar nog sterker worden. En de 1000 cc van nu weegt nog minder als de 750 van 3 jaar terug.
Juist uitgelegd....GSXR1000rijder...de juiste woorden.
Moet mij een beetje voorzichtig opstellen van nu af aan want anders krijg ik strafseconde's opgelegd....geintje............
Ik heb een hekel aan dat slotje,wou toch nog iets erover uitleggen....oeps ik begin weer...,mijn excuses bied ik gedeeltelijk(nu die andere nog) aan maar ik meende wel wat ik zei als ik die hajulabiesierijder tegen komt gaat ik hem lekker aan stront rijden(wat zeg ik hier nu verkeerdJa, ikke ook, durf al helemaal niet meer te reageren.
Als ik iets schrijf gaat er meteen het slot op. Dus bij deze alvast mijn welgemeende excusus.
Ik heb een hekel aan dat slotje,wou toch nog iets erover uitleggen....oeps ik begin weer...,mijn excuses bied ik gedeeltelijk(nu die andere nog) aan maar ik meende wel wat ik zei als ik die hajulabiesierijder tegen komt gaat ik hem lekker aan stront rijden(wat zeg ik hier nu verkeerdniks toch).Oja ik vind mijzelf zeker niet de snelste maar ik weet wel waar ik het over hebt,mag ook wel na 20 jaar rijervaring
Zaterdag misschien naar de eifel Paul
Het kenteken kan na binnekomst van de bike met4 dagen binnen te zijn..vandaag toevallig gehoort/meegeluistert...rode R1 vandaag binnen vrijdag/zaterdag rijdenDenk het niet, zie me niet met een CB900F de Eifel in rijden. Eerst mijn nieuwe R1 scoren (kenteken is nog niet binnen) en dan nog inrijden. Dus ik denk niet dat ik ga.
Ook mijn straat R6,mits goed afgeveerd,is moeilijk te pakken op stuurweggetjes.
En toch kan je makkelijker sneller op een 600 circuitrijden!
Ik heb beide,een R1 goed afgeveerd op racebanden en een geheel geprepareerde circuit "99 gsx-r600 die zwaarder weegt dan mijn R1.Je moet van heel goede huize komen om op je R1 de gixxer voor te blijven hoor!
Het rijdt gewoon makkelijker.
Bocht uit,vol op het gas.Doe dat op de R1 en je zit vol IN het gras.
Maar ik zal hem 10Mei wel meenemen voor jullie R1-mannen.
Ook mijn straat R6,mits goed afgeveerd,is moeilijk te pakken op stuurweggetjes.