Flex plan, doen of NOOIT doen...

Rooffuss

Die hard MF'er
28 jul 2003
530
0
Breda
Diverse motorzaken bieden dergelijke motoraanschafplannetjes aan. Is dit te doen of juist niet.

Iemand hier een harde mening over of ervaring mee??
 
Ik heb er geen ervaring mee, maar ik weet 1 ding: ik wil een motor zonder bank.

bank van lening dus... :+

Het voelt zo lekker als je je motor ziet staan en je weet dat je alles zelf betaald hebt... (IT'S ALL MINE!!!!)
 
Een doorlopend krediet bij je bank is veel voordeliger. Om dit af te betalen heb je wel zelfdiscipline nodig.
 
Diverse motorzaken bieden dergelijke motoraanschafplannetjes aan. Is dit te doen of juist niet.

Iemand hier een harde mening over of ervaring mee??


als je zelf geld hebt moet je het niet doen....heb je geen geld dan gewoon doen als je er echt belang bij hebt...je leeft tenslotte maar een keer.
 
ik wil dat ook gaan doen, zit nog te twijfelen, of ik het via mijn bank doe, of via de motorzaak
 
voordeel van een lening bij je bank is dat de rente wat lager ligt dus goedkoper is.
En als het kan via de bank, waarom niet je moet het toch zelf terug betalen een ander doet het niet voor je

Succes ermee
 
Zoals een aantal al zeiden: ga naar de bank. Bovendien kan je de boel in één keer aflossen zodra je door een leuke meevaller je restschuld kan betalen. Veel van die flexplannen e.d. laten dat niet toe.

Oftewel: bezwijk niet voor je emoties bij de dealer op zaterdag omdat je in een opwelling en motor wil kopen.
 
Mijn ervaring is dat je bij het flexplan meerdere registraties krijgt bij het BKR in Tiel.Een voor het bedrag dat je daatwerkelijk leent,een voor het totaalbedrag wat je terug moet betalen en een voor de fijne creditcard die je krijgt.Als je denkt dat je binnen de termijn dat je terug moet betalen een nieuwe lening of hypotheek zult gaan afsluiten kun je echt beter naar een bank gaan,scheelt je een hoop gezeur bij een volgende lening.