7 dagen motor toertocht Zwarte Woud juni 2020

desander

Rookie
2 jun 2015
2
0
Loppem
Vertrek op zondag 21 juni, terug op zaterdag 27 juni.

Mogelijkheid van overnachten in hotels/pensions of op campings (tent)

Alles is bespreekbaar.

Ik vertrek op 21 juni vanuit Zedelgem (Brugge) via Luxemburg en de Vogezen, richting Freiburg.

Er worden 5 dagen gereden doorheen het Zwarte Woud, elk traject heeft een gemiddelde lengte van ongeveer 160 km.
Er wordt regelmatig gestopt voor toeristische bezienswaardigheden.

Zelf rijd ik met een Deauville 650.
Ik hou van rustig cruisen, wandelen en fotografie (natuur)
Ben 58 jaar, gehuwd.
Mijn echtgenote kan wegens rugklachten helaas niet meereizen en alleen is maar alleen...

Totaal aantal kilometers (van thuis uit) 2115 km.

Indien overnachten in hotels/pensions, moet u rekenen op 370 euro voor 6 nachten, inclusief ontbijt.

Indien overnachten op campings, reken dan op 130 euro voor 6 nachten.

Dagelijks vertier is afhankelijk van persoon tot persoon...

Geïnteresseerden kunnen gedetailleerde informatie bekomen betreffende de routes.

In bijlage een overzicht van het Zwarte Woud traject.

Gilbert Despeghel
Wilgenlaan 28
8210 Zedelgem

0032 0486 437 680
 

Bijlagen

  • received_186127992462912.jpeg
    received_186127992462912.jpeg
    163,3 KB · Weergaven: 38
Dus eigenlijk zoek je mensen om mee te gaan, als ik het goed lees, dan zou je beter je openings titel aan kunnen passen.
 
Mijn ervaring:
Ik ga dit jaar midweek richting zwarte woud.
Meestal maandag weg en in de namiddag aankomen bij hotel en zaterdagochtend richting huis.
Ik zoek dan een centraal gelegen gezellig hotel met half pension voor maximaal 250 eurie, wel een kamer met Douche en WC.
Neem dan iedere dag een deel van de omgeving (N/0/Z/W van de kaart) en rij dan van 10.30 tot 16.30 met ongeveer 300 km gereden rond.
Het voordeel voor mij is dat ik lekker kan toeren en niet telkens met volle bepakking rond aan het rijden bent.
Na het ontbijt, de gehele dag lekker de toerist uithangen en na het avondeten lekker relaxen aan de bar.
 
Mijn ervaring:
Ik ga dit jaar midweek richting zwarte woud.
Meestal maandag weg en in de namiddag aankomen bij hotel en zaterdagochtend richting huis.
Ik zoek dan een centraal gelegen gezellig hotel met half pension voor maximaal 250 eurie, wel een kamer met Douche en WC.
Neem dan iedere dag een deel van de omgeving (N/0/Z/W van de kaart) en rij dan van 10.30 tot 16.30 met ongeveer 300 km gereden rond.
Het voordeel voor mij is dat ik lekker kan toeren en niet telkens met volle bepakking rond aan het rijden bent.
Na het ontbijt, de gehele dag lekker de toerist uithangen en na het avondeten lekker relaxen aan de bar.
Als je in de midweek gaat hou dan wel rekening dat niet alle verblijven open zijn
vele hebben dinsdag/woensdag rustdag ook veel vreetschuren
 
Terug
Bovenaan Onderaan