Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij deze net zo beroerd als bij een 1100S ?Ik wens je alvast veel plezier met aansluiten. Ik zou een Hella stekker kopen voor de accessoireplug bij de startmotor.
Precies, daar kun je prima een acculader of druppelaar op aansluiten. Is een vaste 12V aansluiting, dus loopt niet over het contact.Volgens mij zit er bij een RT links bij de opbok beugel 1 of 2 van die dingen.
Die op de startermotor zit achter het plastiek
Mijn interpretatie is dat op dat Hella ding al een loze en afgeteepte kabel zat. Waar die nu zelf dat Ctek stekkertje weer aan heeft gefreubeld.Hebben ze nou het Hella stopcontact vervangen door een laadkabeltje?
Ik zeg wago klem! Die gebruik ik namelijk ook!Mijn interpretatie is dat op dat Hella ding al een loze en afgeteepte kabel zat. Waar die nu zelf dat Ctek stekkertje weer aan heeft gefreubeld.
Toch wel netjes met kroonsteentje gewerkt zeker?
Wat er voorheen aanhing, geen idee, deze kabeltjes waren afgeknipt. En na meten, heb ik er het stekkertje aan gesoldeerd en een krimpkousje erover.Mijn interpretatie is dat op dat Hella ding al een loze en afgeteepte kabel zat. Waar die nu zelf dat Ctek stekkertje weer aan heeft gefreubeld.
Toch wel netjes met kroonsteentje gewerkt zeker?
Halffive, er zit geen originele demper meer onder denk ik, wel met de mogelijkheid de demping in te stellen en deze staat al helemaal op hard(dicht) Het gaat me meer om de hoogte, want zelfs traag de straat op vanop onze oprit is mogelijks raken aan de grond. Loopt echt laag bij de grond hoor.Je achterveer is te licht voor de belading. Het kan ook zijn dat de demping te licht staat. Daar zou ik mee beginnen. De veer omhoog schroeven, dat gaat bij een RT met die zwarte draaiknop. De demping zal ergens een schroefje op de demper zelf zitten.
Als je met de zwarte knop geen weerstand kan opbouwen kan het zijn dat je hem moet bijvullen.