Aangereden door koekblik

SgeraldV

MF veteraan
25 apr 2003
1.977
0
Vlakbij Nijmegen
Ja ja, ook mij is het overkomen. Ben gistermiddag door een tegemoetkomende auto volledig van mijn sokken gereden. Ik stak de kruising over en zij kwam vanuit de tegengestelde richting en wilde afslaan en deed dat ook :( Ze had me niet gezien..... Maar goed. Heb de motor nog niet goed bekeken maar die zat toch behoorlijk in elkaar. De auto trouwens ook. Heb genoeg getuigen en volgens de politie kloppen alle verhalen met elkaar dus het zal wel goed komen. Zelf ben ik er zonder botbreuken vanaf gekomen. Wel een bovenbeen die tijdelijk uitgeschakeld is door de pijn en een duim/pols die niet als dusdanig te herkennen is... en natuurlijk de nodige blauwe plekken en schrammen. Een van de politieagenten is zelf ook motorrijder en was heel symathiek. Heeft me 's avonds nog op de hoogte gebracht van de schade en zo. Een vriend van zou als het goed is foto's gaan maken van de overblijfselen... Mijn linker hand (de niet beschadigde hand) begint langzaam aan ernaast te tikken dus tijd om er mee op te houden.

Gegroet,
Gerald
 
Pffff, gelukkig ben je er zelf zonder al teveel letsel vanaf gekomen.
Succes met de verdere afhandeling.
 
Klote man. Gelukkig ben je erzelf goed van af gekomen.
Succes met de afwikkeling van de schade en beterschap.
 
Nondedju! Een snel herstel voor jezelf en succes met de schadeafwikkeling van je motor!!! Good Luck!!!
 
Zwaar kl*ten voor je.

Succes gewenst met het herstel en de schadeafhandeling
 
Sterkte met de afhandeling, de spierpijn etc. Laat je goed nakijken door je huisarts voor de zekerheid. Soms zitten interne zaken niet lekker en kom je daar pas achter als je voor Petrus staat.





een SV1000 met schade is natuurlijk wel intresant
 
Zo zie je maar, weer het zoveelste voorbeeld dat die koekblikkers niet te vertrouwen zijn. Ik hoop het zelf nooit mee te maken, heb vorig jaar mijn portie al gehad.
Volgens de statistieken kan ik denk ik tot mijn 95e probleemloos doorrijden, maar op de een of andere manier vertrouw ik daar toch niet helemaal op :+

ff weer on-topic, gelukkig zijn de blessures beperkt gebleven, sterkte met de afhandeling!
 
Ai ai ai, da's nie goed!!! Sterkte ermee...

Plaats die foto's strax maar nie... doet zeer denk ik, een SV in de poeier... en ja, ik blijf sparen!! :9
 
Poeh he! Ik ben blij dat je er nog zo goed vanaf bent gekomen. Sterkte met alles de komende tijd. Hopen maar dat je snel weer een nieuwe hebt :)
 
Sterkte met de afhandeling, de spierpijn etc. Laat je goed nakijken door je huisarts voor de zekerheid. Soms zitten interne zaken niet lekker en kom je daar pas achter als je voor Petrus staat.





een SV1000 met schade is natuurlijk wel intresant
Heb 4 uur in het ziekenhuis vertoeft dus ben reeds uitvoerig gecontroleerd
 
Mooi balen,jammer van de motor.
In ieder geval sterkte en hopen dat
ze de schade afhandeling een beetje
vlot afwerken.
Beterschap.
 
Terug
Bovenaan Onderaan