Aankoop tip van de week 2.0

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor die bak met frame wat nog gericht moet worden zonder wiel en veer ehm....

Zou proberen hem tussen de 500,- en 1000,- te kopen maar miss zijn er meer meningen..
 
Hah, en dat zonder te kijken ;) Ik zou hem voor die prijs proberen te kopen als je echt zoiets zoekt.
Beter duur dan niet te koop zullen we maar zeggen.
 
Kwijl:

triumphtrophy_emlspeed01.jpg

triumphtrophy_emlspeed02.jpg

triumphtrophy-emlspeed03.jpg
 
Laatst bewerkt:
hallo allemaal, ik heb onder andere een Honda CB 750 four uit 1982, en daar wil ik dan een bak aan hangen, ik heb ooit 1x een stukkie met een zijspan gereden, maar verder weet ik nog van niets.
Hoe ingewikkeld is het om dit; http://link.marktplaats.nl/536818351 er aan vast te maken?
of hebben jullie nog andere tips wat ik er aan zou kunnen hangen met een budget van max € 500?
ik ben redelijk handig met boutjes, moertjes en een lasapparaat, maar van richten of frames bouwen weet ik (nog ) niet veel.
 
Heeft iemand een foto van de bevestiging van de eml aan de triumph, als de bevestiging hetzelfde is als een Speed triple kan ik er wat mee...beter goed gejat als slecht verzonnen!!
 
Heeft iemand een foto van de bevestiging van de eml aan de triumph, als de bevestiging hetzelfde is als een Speed triple kan ik er wat mee...beter goed gejat als slecht verzonnen!!

Die kunnen we 25 maart vast voor je maken. Kom anders ook gezellig die kant op.
 
Heeft iemand een foto van de bevestiging van de eml aan de triumph, als de bevestiging hetzelfde is als een Speed triple kan ik er wat mee...beter goed gejat als slecht verzonnen!!
het frame is in ieder geval gelijk, wel gaat het om dit type speed triple
full
 
Als het even kan wel ja. Maar waarschijnlijk solo maar dat maakt niet uit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan