Achterwiel Kawa Z650

De Beuf

Rookie
13 feb 2011
10
0
Heb een brikkie gekocht en wel een Z650,met daarin al een aluuminum achterbrug en een ander dik achterwiel (15 inch), staat wel stoer vind ik ,maaar er moet ooit wel eens een nieuw tandwiel op,en waar is dat wiel dan van..?Herkent iemand dat wieletje of de naaf
full

full

full
 
Ben bang dat het een aftermarkt wiel is,het is een velg voor tubless banden,die ben ik
nog nooit tegengekomen op een Japanse productie motor,enigste merk die dat heeft
voor zover ik weet is BMW,er zit ook een zogenaamd blind tandwiel op,dat is dus pas
gemaakt voor die naaf,ik ben dus bang dat je dat ook zal moeten doen. :)
15 inch zit bij geen 1 japanse wegmotor standaard achter,uitgezonderd choppers
 
Laatst bewerkt:
Zo,dat was snel. Ja ik dacht dus zelf ook al dat het een zelfgemaakt tandwiel was, maar er staat toch wel iets op van 42 (het aantal tanden dus).De naaf op zich lijkt wel BMW-achtig,maar kan hem toch nergens vinden.
 
enigste Japanse motoren die dat ook hadden zijn de Honda XL600 paris dakar en de xl600
Pharaoh,maar dat zijn goudkleurige velgen,blinde tandwielen zijn wel te krijgen.je moet alleen
de kettingmaat weten(staat op de schakels) en het aantal tanden,en dan is het een kwestie
van de gaten erin maken of laten maken,je heb 1 voordeel een voorbeeld heb je al.
Of gewoon een normaal wiel van een z650 zien te vinden,dan kan er weer een gewoon
kettingwiel op,overigens is er misschien wel een passend kettingwiel te vinden,op de site
van JT sprockets staan ook de maten van kettingwielen,je ben dan alleen wel ff zoet
om dat uit te zoeken.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat het gewoon een origineel wiel wordt of in ieder geval een originele naaf met daarom waarschijnlijk een 17 inch velg 8-) . Toch alvast bedankt
 
Terug
Bovenaan Onderaan