Advies gevraagd..

Daisy

Die hard MF'er
30 dec 2001
499
0
Almere
Heb nu dik een half jaar mijn lichte rbw en scheur in die tijd op een vtr250 :P en op een CB1 rond (op de laatste mag ik dus eigenlijk niet rijden..... :X ;) )

Maar ja wat is nu de vraag zullen jullie denken....
Over een maandje ga ik nog een keer examen doen (ben nu namelijk 21 en was zo dom om niet ff te wachten maar ja heb er eigenlijk geen spijt van...ratel ratel ratel :+ ) En als ik het gehaald heb ga ik eindelijk mn eigen motor aanschaffen :] *D

Ik ga zowiezo voor een ss!
En mijn favoriet is dan een R6, maar zouden jullie me dat aanraden of afraden en waarom? En wat voor motoren raden jullie me aan?

Ben nieuwschierig hoe jullie er over denken :)
 
Ik zie niet in waarom je geen R6 zou kunnen nemen...
Lekkere fiets hoor...
Niet teveel en zeker niet te weinig power..
Ligt lekker in de bochies...

Gewoon doen...!!
 
Ik denk een GSX-R :P ... maar gezien het feit dat je al wat ervaring met lichtere fietsen hebt is een R6 wel een goeie keus.... wel een blauwe he? :P Want Yamaha blauw... past bij... (vul maar in ;) )

Nou ja, wat ik vertel wist je ook al...
 
Ik denk een GSX-R :P ... maar gezien het feit dat je al wat ervaring met lichtere fietsen hebt is een R6 wel een goeie keus.... wel een blauwe he? :P Want Yamaha blauw... past bij... (vul maar in ;) )

Nou ja, wat ik vertel wist je ook al...

Nee nee nee nee niet weer :P ;) haha
Ik ga definitief voor rood :) :P
 
Nee nee nee nee niet weer :P ;) haha
Ik ga definitief voor rood :) :P
Rode R6 ziet er ook wel aardig uit hoor. :P ;) Nee serieus, fraaie fiets. Ben geen rood-fan maar R6 in het rood is toch errug fraai! :} :} :}

Kvind dit alleen nogal een onzintopic :P , je hebt je beslissing toch allang gemaakt. 8-) :9 ;) Zeg nou maar gewoon dat je over een paar maand een rode 2001 R6 koopt. *D

Droom lekker over die R6, ik ga iig nu :z (dromen over een 2003 Gixxer 750 ofzo O-) )
 
beter een cbr nemen, veel vergevings gezinder, en minder compromis loos als een R6. R6 is meer polsenwerk maar als je echt op het scherpst van de snede wil rijden hebbie aan de yammie een goeie set wielen
 
ja eigenlijk wel zinloos he....wilde gewoon een beetje aandacht :P
Maar toch nog bedankt voor de vele reacties :P :+
Ok ik moet snel weg anders kom ik te laat bij mn leerling

Hopen dat hij over een paar maanden in mn schuur staat *D
 
ja eigenlijk wel zinloos he....wilde gewoon een beetje aandacht :P
Maar toch nog bedankt voor de vele reacties :P :+
Ok ik moet snel weg anders kom ik te laat bij mn leerling

Hopen dat hij over een paar maanden in mn schuur staat *D


Je leerling in de schuur...... :+
 
Gewoon een paar keer verschillende fietsen huren voor een weekendje.
Kan je zelf de verschillen ontdekken. Het kiezen van een fiets lijkt me toch erg persoonlijk. Misschien ziet de een fiets er geweldig uit maar zit je er erg beroerd op. En over de techniek... Slechte japanners worden volgens mij toch niet gemaakt? :?
Maareh suc6 met jouw examen!
Zwaai :]
 
Er zijn ook wel andere manieren om aandacht te trekken hoor... door bepaalde foto's te plaatsen bijvoorbeeld <hint> :P

Zodra ik mn motor heb (welke het ook wordt) zal ik wel een paar leuke foto's maken ;)

Op vrijdag 28 februari 2003 11:08 schreef Tumblin Tummie het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of die R6 zo geschikt is om de hele dag achter leerlingen aan te rijden.
Of heb je daar nog een andere motor voor?

Ben nu nog alleen autorij-instructrice en de motor die ik ga kopen wordt niet om achter leerlingen aan te rijden...die wordt alleen van mij (ikke ikke ikke :P )
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan