Afbranden nieuwe leden

Wat de leden van M-F bindt is dat we allemaal motorrijden. Verder komen we allemaal uit verschillende werelden met hun eigen normen en waarden. Wat in Den Haag normale spreektaal onder vrienden is, is in het zuiden van het Drenthse noorden waarschijnlijk best grof en wordt als afbranden gezien.
 
Ach en uiteindelijk zeiken de zelfbenoemde niet-zeikers weer in zelfgeopende topics over de zeikers,
dat ze niet zo moeten zeiken, om zelf wat te zeiken te hebben, onder het mom van een moreel-sausje
(scheinheiligheid is der een ander woord voor)want zulke topcis als deze dragen
net zo min bij aan een positieve sfeer op een forum,
als een topics van domme topicsstarters,
met een vraag die qua inzet niet hoger komt als: van, merkloze motorfiets doet ut niet meer...
en de bedoeling van deze weinige inzet ook nog is:
wie kan hem gratis repareren hier ter plekke voor de deur, Nu!!! terwijl ik mijn handen warmhoud aan me zak. ...
 
Ach en uiteindelijk zeiken de zelfbenoemde niet-zeikers weer in zelfgeopende topics over de zeikers,
dat ze niet zo moeten zeiken, om zelf wat te zeiken te hebben, onder het mom van een moreel-sausje
(scheinheiligheid is der een ander woord voor)want zulke topcis als deze dragen
net zo min bij aan een positieve sfeer op een forum,
als een topics van domme topicsstarters,
met een vraag die qua inzet niet hoger komt als: van, merkloze motorfiets doet ut niet meer...
en de bedoeling van deze weinige inzet ook nog is:
wie kan hem gratis repareren hier ter plekke voor de deur, Nu!!! terwijl ik mijn handen warmhoud aan me zak. ...
Juustum :t
 
jahoor, daarom doe ik hier ook anders reflecteren als de door @Mike Schenk genoemde hagenezen.

Er zijn gebruikers weggebleven (iig 1 ) die niet tegen het woord "kankeren" kon. Dat uiteindelijk gewoon in VanDale staat
 
Wat ik aan zit te denken.... mensen kennen elkaar niet echt en online praten is wat anders dan in het echt. Als je in het echt elkaar kan ontmoeten , een gezellige dagdeel van maakt met eten, etc dan werkt dat de sfeer wel ten goede. Want je weet wie die iemand in het echt.

Zou trouwens niet zo een gek idee zijn om 100 man op BBQ te hebben en iedereen betaald zijn deel.....leuke BBQ wordt dat denk ik. Nadat de situatie van corona voorbij is natuurlijk....
 
Wat ik aan zit te denken.... mensen kennen elkaar niet echt en online praten is wat anders dan in het echt. Als je in het echt elkaar kan ontmoeten , een gezellige dagdeel van maakt met eten, etc dan werkt dat de sfeer wel ten goede. Want je weet wie die iemand in het echt.

Zou trouwens niet zo een gek idee zijn om 100 man op BBQ te hebben en iedereen betaald zijn deel.....leuke BBQ wordt dat denk ik. Nadat de situatie van corona voorbij is natuurlijk....

Tuurlijk joh. Ik zie het al helemaal voor me. ;)

kJ5MnTnDAkDrLeWFMzDgZNqQ1dNdZJZlaWhefjbNN2LDkPCwlgqobzH38f3_XszNgrgvDQf-rNFlfQoHkpDcMk1at5qtVWdQz0Dz1OTBiM5z0oDSMq__iYIXrrAnF0sI
 
Wat ik aan zit te denken.... mensen kennen elkaar niet echt en online praten is wat anders dan in het echt. Als je in het echt elkaar kan ontmoeten , een gezellige dagdeel van maakt met eten, etc dan werkt dat de sfeer wel ten goede. Want je weet wie die iemand in het echt.

Zou trouwens niet zo een gek idee zijn om 100 man op BBQ te hebben en iedereen betaald zijn deel.....leuke BBQ wordt dat denk ik. Nadat de situatie van corona voorbij is natuurlijk....
BBQ goed idee, wel gewoon met speklappen en burgers en worst, graag :Y:Yen wie dat niet vreet vreet maar niet,
anders kun je alsnog 17x gaan bakeleien over welke organisch biologisch door engelenstof gedraaide soja soort O-):Z
het meest niet naar vlees smaakt maar er wel op lijkt....
 
jahoor, daarom doe ik hier ook anders reflecteren als de door @Mike Schenk genoemde hagenezen.

Er zijn gebruikers weggebleven (iig 1 ) die niet tegen het woord "kankeren" kon. Dat uiteindelijk gewoon in VanDale staat
Ik hou ook niet van het k-woord en heb er vervelende herinneringen aan.
Mijn moeder is namelijk onlangs nog van de trap af gekankerd.
 
Krijgen we eerst weer zo'n zelfde topic als dit over welke vlees wel, en welk vlees niet besteld moet worden. En dan maar niet te beginnen over de discussie die volgt als het gaat over welk bier gehaald moet worden... :+
 
Het is en blijft lastig. Zo veel mensen zoveel wensen. Laat de passie voor het motorrijden hier dan de verbindende factor zijn!
Nou, als ik zie wat hier bij de KFC gebeurt is die passie onmiddelijk weg en schaam ik me dood dat ik (ook?) motorrijder ben
 
Terug
Bovenaan Onderaan