Agenten mogen 24/7 bekeuren per vandaag

Agenten bekeuren in hun vrijetijd!

  • Goed,..meer blauwe

    Stemmen: 17 13,0%
  • Belachelijk,...

    Stemmen: 6 4,6%
  • Waanzin

    Stemmen: 81 61,8%
  • Bewijs????

    Stemmen: 17 13,0%
  • Maar hoe zit het dan met,...

    Stemmen: 5 3,8%
  • Ze doen maar,. ik doe wat IK wil.

    Stemmen: 5 3,8%

  • Totaal aantal stemmers
    131
Even voor de helderheid. Dat gevoel dat je hebt kan ik best begrijpen.

Je kan het er mee eens zijn of niet...maar door een hard bekeurings beleid te voeren zijn het aantal verkeersongevallen met letsel gewoon gedaald. Dit zijn echt harde cijfers!! Daar komt bij dat de politiemensen van bureau verkeershandhaving meestal boa's zijn. Zeg maar burgers die mogen bekeuren en verder niets.

De harde cijfers zeggen dat er minder verkeersdoden zijn gevallen èn de harde cijfers zeggen dat er meer bekeuringen zijn geschreven. Maar daarmee is nog niet bewezen dat er minder doden zijn gevallen omdat er meer bekeuringen zijn geschreven. De harde cijfers zeggen nl. ook dat er meer rotondes zijn aangelegd ipv. kruispunten, dat er meer dodehoek spiegels op vrachtwagens gemonteerd zijn, meer zgn. 'black spots' zijn opgeruimd ed. De harde cijfers zeggen zelfs dat het weer minder slechte dagen kende dan het jaar daarvoor en de voertuigen veiliger zijn geworden dan het jaar ervoor, door meer kreukelzones, airbags, ABS, SIPS, veiligheidskooien etc. De harde cijfers zeggen ook dat er steeds minder fietskilometers worden afgelegd, minder scootâh kilometers en er minder kinderen op straat spelen, dus minder kwetsbare verkeersdeelnemers in het verkeer.

There are Lies, Damn Lies and Statistics :r
 
De harde cijfers zeggen dat er minder verkeersdoden zijn gevallen èn de harde cijfers zeggen dat er meer bekeuringen zijn geschreven. Maar daarmee is nog niet bewezen dat er minder doden zijn gevallen omdat er meer bekeuringen zijn geschreven. De harde cijfers zeggen nl. ook dat er meer rotondes zijn aangelegd ipv. kruispunten, dat er meer dodehoek spiegels op vrachtwagens gemonteerd zijn, meer zgn. 'black spots' zijn opgeruimd ed. De harde cijfers zeggen zelfs dat het weer minder slechte dagen kende dan het jaar daarvoor en de voertuigen veiliger zijn geworden dan het jaar ervoor, door meer kreukelzones, airbags, ABS, SIPS, veiligheidskooien etc. De harde cijfers zeggen ook dat er steeds minder fietskilometers worden afgelegd, minder scootâh kilometers en er minder kinderen op straat spelen, dus minder kwetsbare verkeersdeelnemers in het verkeer.

There are Lies, Damn Lies and Statistics :r
:}
 
Vind t een goede zaak, het zijn precies de overtredingen waaraan ik me erger, en die op snelheid kunnen ze toch nooit hard maken!

Overtredingen als rechts inhalen, te hard rijden, het negeren van een inhaalverbod door vrachtwagens en het rijden op de vluchtstrook tijdens een file
 
onverantwoord rijgedrag keur ik ook af maar controles om de kas te vullen daar erger ik mij enorm aan. vind als we even doortrekken naar 200 plus is dat even spelen en verantwoord op lege snelweg, gestapo vind dat onverantwoord en wil mijn rijbewijs innemen. kun je eindeloze discussie over voeren :Z
 
Gisteravond rond 10 uur even langs de terrasjes in westerbork gereden. Toen ik daar voor de tweede keer langsreed met een wheelie stond er gelijk iemand op om te kijken. zou dat een agent zijn geweest?
 
Gisteravond rond 10 uur even langs de terrasjes in westerbork gereden. Toen ik daar voor de tweede keer langsreed met een wheelie stond er gelijk iemand op om te kijken. zou dat een agent zijn geweest?

:+ Dat was waarschijnlijk iemand die jou een ros voor je kop wilde gaan geven, als je er NOG een keer langs was gekomen })

Want wheelien dames doen we NIET voor een vol terras. Posen ok, maar wheelien doen we alleen op meetings, in polders en op de snelweg O-)

Ow ja ,en op weg naar de TT, want dan krijgen we applaus vanaf de viaducten
:W
 
dus elke agent die in zijn vrije tijd stoned dronken of misschien alleen een beetje aangeschoten en een beetje gefrusteerd is kan vanaf nu een een overtreding doorgeven waardoor jij een bekeuring ontvangt. of worden deze agenten ook gecontroleerd op hun geestlijke vermogen tijdens hun vrije tijd om bovengenoemde situaties te voorkomen.
Bovendien kan elke lolbroek anoniem dit nummer bellen uit naam van een agent.
 
dus elke agent die in zijn vrije tijd stoned dronken of misschien alleen een beetje aangeschoten en een beetje gefrusteerd is kan vanaf nu een een overtreding doorgeven waardoor jij een bekeuring ontvangt. of worden deze agenten ook gecontroleerd op hun geestlijke vermogen tijdens hun vrije tijd om bovengenoemde situaties te voorkomen.
Bovendien kan elke lolbroek anoniem dit nummer bellen uit naam van een agent.

Weet jij het nummer dan?
En heb je het penningsnummer (of hoe dat ook heet) van de agent?
En kom je daarna in diensttijd op het bureau om het proces verbaal e.d. in te vullen?
 
dus elke agent die in zijn vrije tijd stoned dronken of misschien alleen een beetje aangeschoten en een beetje gefrusteerd is kan vanaf nu een een overtreding doorgeven waardoor jij een bekeuring ontvangt. of worden deze agenten ook gecontroleerd op hun geestlijke vermogen tijdens hun vrije tijd om bovengenoemde situaties te voorkomen.
Bovendien kan elke lolbroek anoniem dit nummer bellen uit naam van een agent.
Nou dat laatste zal nog wel mee vallen :P Denk wel dat ze dienstnummer etc. moeten doorgeven :P En nummer 666 werkt echt niet hoor :+
 
Weet jij het nummer dan?
En heb je het penningsnummer (of hoe dat ook heet) van de agent?
En kom je daarna in diensttijd op het bureau om het proces verbaal e.d. in te vullen?


Kledingnummer.
En proces-verbaal moet op ambtseed/belofte worden opgemaakt en dus ondertekend.
Dus zomaar de horkenlijk bellen gaat niet op.
 
gelukkig hebben ze er toch over nagedacht
maar als ze toch op het burea proces verbaal moeten opmaken waarom zullen
ze dan nog bellen
 
Verder is het tegen erg asociale bestuurders wel mooi, alleen moeten die dan ter plekke aan de kant gezet kunnen worden, dat werkt veel beter.

:^

Alleen dat "veel beter" mag je vervangen door "werkt dan misschien wel, bij een bon zeker niet". Achteraf zo'n bonnetje als je niks in de gaten hebt... Daar leer je niks van.

En als een agent die nacht geen seks gehad heeft, en hij heeft geen dienst, kan hij alsnog gaan rondxruisen in zijn prive-auto om mensen te bekeuren :r
 

      gelukkig hebben ze er toch over nagedacht
maar als ze toch op het burea proces verbaal moeten opmaken waarom zullen
ze dan nog bellen

En daarom zal het allemaal wel los lopen
Is meer omdat de agent in vrije tijd niet altijd gelijk een pen en papier tot zijn beschikking heeft, vandaar dat hij dat numeer kan bellen om de gegevens door te geven...
 
En daarom zal het allemaal wel los lopen
Is meer omdat de agent in vrije tijd niet altijd gelijk een pen en papier tot zijn beschikking heeft, vandaar dat hij dat numeer kan bellen om de gegevens door te geven...

dan wel stilstaand of handsfree mag ik hopen.
 
En daarom zal het allemaal wel los lopen
Is meer omdat de agent in vrije tijd niet altijd gelijk een pen en papier tot zijn beschikking heeft, vandaar dat hij dat numeer kan bellen om de gegevens door te geven...

Moet dan wel handsfree natuurlijk :P

Edit: ben weer niet de enige die bijdehand is B|
 
Moet dan wel handsfree natuurlijk


Logie want anders krijg je de situatie dat een agent in vrije tijd die aan het bekeuren is, door een andere agent in zijn vrije tijd bekeurt wordt en die agent in zijn vrije tijd.......
 
Laatst bewerkt:
Brengt ons zo'n 55 jaar terug.... maar goed, typisch Nederland.

:r


Balkenende is 150 jaar terug..dus zo slecht vind ik het niet. Donner is van 2 eeuwen geleden trouwens..

Vind dat clonen maar niks..

Best wel veel aandacht dit topic..iemand al om een piccie gevraagd?
 
Terug
Bovenaan Onderaan