Aktie voor de shirtlozen Ciao Marco # 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gooi er maar een slot op , krijg geen reaktie meer op post dus op deze manier gaat het niet meer lukken ben ik bang voor heel triest voor de shirtlozen maar het heeft er alle schijn van dat het dweilen met de kraan open is . '(
Jammer maar heelaas , ik zit hier van alles te beloven en het komt niet (meer ) op gang. ;(

Ook de leverancier van TSC werk niet lekker mee dus wordt al moeilijk.
 
Laatst bewerkt:
Precies ............ik kan ook geen ijzer met handen breken. :$ '(
IK WEL....


MAG IK, MAG IK, MAG IK, MAG IK, MAG IK??????

Puss+in+boots.png


:+
 
Precies ............ik kan ook geen ijzer met handen breken. :$ '(
:^ je hebt iig meer dan je best gedaan...ging er al een tijd vanuit dat het niets meer werd...

gewoon een loser actie van TSC zeg dan direct dat je er niets mee doet...dan was er niets aan te doen maar eerst zeggen dat je het in orde maakt en dan steeds niet laten horen,roepen dat je het regelt en weer niets laten horen is gewoon lame :)
 
Gooi er maar een slot op , krijg geen reaktie meer op post dus op deze manier gaat het niet meer lukken ben ik bang voor heel triest voor de shirtlozen maar het heeft er alle schijn van dat het dweilen met de kraan open is . '(
Jammer maar heelaas , ik zit hier van alles te beloven en het komt niet (meer ) op gang. ;(

Ook de leverancier van TSC werk niet lekker mee dus wordt al moeilijk.

-O-
 
jammer maar helaas :/

mocht er nog iets anders met shirts voor de shirtlozen gedaan worden dan doe ik graag nog een donatie :Y

wat TSC betreft.............valt me een beeeeeeeeeeetje tegen :X
 
echt volkomen belachelijk als dit na zon lange tijd zo op deze manier eindigt. :(
 
Ik zeg als troostprijs een Shirtloze-Toerrit *O*

Wat zeggen jullie van een rondje Friesland :+
 
Rondje midden NL niet beter? :')

Iedereen komt overal vandaan...

Wat denk je waarom ik dit zei.... O-) Ik kom wellicht uit Friesland maar verder niet zo veel.

Maar ik zou ondanks de kl*te ligging jullie friesland graag een keertje willen laten zien :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan