Aktie voor de shirtlozen Ciao Marco # 58

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gooi er maar een slot op ,

'( ... Meen je dat ?


En even voor de duidelijkheid, ik weet dat t absoluut niet aan/bij jou ligt, echt 100 :} voor wat je geprobeerd hebt te bereiken en hoe je geprobeerd het een oplossing te vonden voor de gedupeerde en TSC, maar als hij zelf al niet meewerkt, ondanks dat jij je nek uitsteekt...dan houdt het idd op.
 
Is goed en als afsluiten een dikke vette BBQ bij mij thuis *O*

Alleen ik ben momenteel effe motorloos O-) Hopelijk kan ik m'n nieuwe Tuono vrijdag ophalen *O*

Oh heb nog een mooie Multistrada 1000S in de aanbieding van 2005 met 18000km.

Gefeliciteerd met je aankoop *O* , mooie fiets is dat en rijd als een kogel. :]
 
Laatst bewerkt:
Jammer als shirt bezitter zou ik me zelf eigenlijk moeten schamen,
voor de ts.
Maarja hij is dus net zo onbetrouwbaar als het merk dat hij predikt. :r
 
ik denk het wel et......
vakantietijd denk ik :)

Dan kan je nog gewoon reageren .........ik zit nu ook in verweggistan , en wie is er nou niet meer bereikbaar in deze tijd.
Ik heb ook nooit meer een reactie gekregen op PM's .....ikke absoluut niet meer begrijp ....mischien failliet :? ;)
Ach ik vind het triest en zonde van de tijd (en die was er genoeg) en gun Ronald heel veel personeel . :Y :Z
 
Heeft iemand het ontwerp zoja pm even,
ik wil weleen poging doen om dit tot een goed eind te brengen.
Laten we niet vergeten waar het om gaat.
#58
 
Jammer als shirt bezitter zou ik me zelf eigenlijk moeten schamen,
voor de ts.
Maarja hij is dus net zo onbetrouwbaar als het merk dat hij predikt. :r

hè rustig aan hè dat TSC onbetrouwbaar overkomt ok maar ga niet Ducati daar gelijk mee vergelijken. koop toch gewoon een officieel shirt mensen en pak je verlies. Genoeg mooie spullen te koop en je steunt Simoncelli Foundation.
 
Speciaal ontwerp voor dit topic :+

slotje1.jpg
 
Ja idd, iedere keer als ik mijn shirt, polo, of ls aantrek heb ik dubbele gevoelens omdat ik dit topic ook volg. Al hoop ik nog steeds dat er een oplossing gevonden gaat worden.
 
hè rustig aan hè dat TSC onbetrouwbaar overkomt ok maar ga niet Ducati daar gelijk mee vergelijken. koop toch gewoon een officieel shirt mensen en pak je verlies. Genoeg mooie spullen te koop en je steunt Simoncelli Foundation.

Ducati heeft hier inderdaad niets mee te maken.
Een officieel shirt kopen heeft hier natuurlijk ook niks mee te maken. Iemand verkoopt hier shirts en door omstandigheden komen ze niet op de juiste adressen aan. Helaas en jammer.
Als TSC in januari had gezegd het hierbij te laten dan had ik mijn verlies genomen en een ander shirt o.i.d. gekocht. Nu na al die tijd en vele toezeggingen (de laatste toezegging is van twee weken geleden via P.M.) voel ik me vreselijk ge...................

Op dit moment is het dus het principe wat me het meest dwarszit en niet het feit dat ik shirt loos ben
 
Ducati heeft hier inderdaad niets mee te maken.
Een officieel shirt kopen heeft hier natuurlijk ook niks mee te maken. Iemand verkoopt hier shirts en door omstandigheden komen ze niet op de juiste adressen aan. Helaas en jammer.
Als TSC in januari had gezegd het hierbij te laten dan had ik mijn verlies genomen en een ander shirt o.i.d. gekocht. Nu na al die tijd en vele toezeggingen (de laatste toezegging is van twee weken geleden via P.M.) voel ik me vreselijk ge...................

Op dit moment is het dus het principe wat me het meest dwarszit en niet het feit dat ik shirt loos ben

Snap je frustatie en het is ongelooflijk dat het nog steeds niet geregeld is. Ben geen 'slachtoffer' maar volg het topic wel. Ik zou zeggen koop een ander shirt van een betrouwbare leverancier en eer je held daarmee ipv te wachten op loze beloftes.....
 
Ducati heeft hier inderdaad niets mee te maken.
Een officieel shirt kopen heeft hier natuurlijk ook niks mee te maken. Iemand verkoopt hier shirts en door omstandigheden komen ze niet op de juiste adressen aan. Helaas en jammer.
Als TSC in januari had gezegd het hierbij te laten dan had ik mijn verlies genomen en een ander shirt o.i.d. gekocht. Nu na al die tijd en vele toezeggingen (de laatste toezegging is van twee weken geleden via P.M.) voel ik me vreselijk ge...................

Op dit moment is het dus het principe wat me het meest dwarszit en niet het feit dat ik shirt loos ben

Goed gedaaan niet ingevuld :+ , ik zeg altijd maar zoo ...........verlaag je niet op hetzelfde niveau. :N :N :r
 
Laatst bewerkt:
Goed gedaaan niet ingevuld :+ , ik zeg altijd maar zoo ...........verlaag je niet op hetzelfde niveau. :N :N :r


Waarom niet :?

Het is toch zo, echt te kansloos wat er hier allemaal gebeurt is en dan heb ik het niet over jou Gerrit, jij verdiend niks anders dan lof maar TSC is na zijn super aktie bij mij keihard door de mand gevallen door een half jaar dingen te roepen/beloven en 0,0 waarmaken....
Erg lullig voor de mensen die er op wachten maar ik had allang afgehaakt en ergens anders een shirt gekocht......honden hou je aan de lijn.....

Te triest........
 
Laatst bewerkt:
Waarom niet :?

Het is toch zo, echt te kansloos wat er hier allemaal gebeurt is en dan heb ik het niet over jou Gerrit, jij verdiend niks anders dan lof maar TSC is na zijn super aktie bij mij keihard door de mand gevallen door een half jaar dingen te roepen/beloven en 0,0 waarmaken....
Erg lullig voor de mensen die er op wachten maar ik had allang afgehaakt en ergens anders een shirt gekocht......honden hou je aan de lijn.....

Te triest........

geen woord van gelogen dus de harde waarheid :Y
 
Waarom niet :?

Het is toch zo, echt te kansloos wat er hier allemaal gebeurt is en dan heb ik het niet over jou Gerrit, jij verdiend niks anders dan lof maar TSC is na zijn super aktie bij mij keihard door de mand gevallen door een half jaar dingen te roepen/beloven en 0,0 waarmaken....
Erg lullig voor de mensen die er op wachten maar ik had allang afgehaakt en ergens anders een shirt gekocht......honden hou je aan de lijn.....

Te triest........
:^
 
hè rustig aan hè dat TSC onbetrouwbaar overkomt ok maar ga niet Ducati daar gelijk mee vergelijken. koop toch gewoon een officieel shirt mensen en pak je verlies. Genoeg mooie spullen te koop en je steunt Simoncelli Foundation.


zo is het :Y
vandaag het shirt en vest besteld.
nu alleen nog even wachten :P ze moeten die plas nog over zwemmen met het spul.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan