Aha, dit komt me bekend voor... Rij zelf een GSX600F en had hetzelfde probleem. In regen reed hij beroerd, begon op 3 poten te lopen, en even later nog maar op 2. Heb toen ook alle tips ter harte genomen, d.w.z. nieuwe bougiekabels, nieuwe bougiedoppen, in de rubber afsluitdopjes van de bougiegaten kleine gaatjes geprikt (voor de verdamping van water dat in de bougiegaten lekt), nieuwe bougies, het afwateringsgaatje boven de uitlaatpoorten doorgeblazen met een compressor, niets mocht baten...
Uiteindelijk met mijn bobines naar Motoport gegaan en ze laten testen. Bleken de bobines last te hebben van lekstroom. Met andere woorden, als ze nat werden, brachten ze de vonk niet over naar de bougie, maar sprong de vonk over naar het frame van de motor. Nou kun je natuurlijk gaan prutsen om de bobine te proberen te isoleren, maar het blijft dan zwak. Ik ben naar de Japanse motorsloop in Wormerveer gegaan en heb daar een gebruikte bobine gehaald, en de andere bobine die ik had (lekte minimaal) geisoleerd met een dot lijm uit een lijmpistool. Sindsdien helemaal geen problemen meer gehad! Maar het schijnt een zwak punt te zijn van Suzuki, dus het verbaast me niks als dit bij jou ook het geval is.