Alpinestars S-MX5 tenen ingedeukt?

Snakemaster

MF'er
8 mei 2014
40
0
Dwingeloo
Hallo mede-forummers.

Mijn Alpinestars S-MX5 zijn na 2 dagen in de auto liggen ineens ingedeukt ter hoogte van mijn grote teen.
De laarzen hebben niks te verduren gehad behalve 2 zonnige dagen op de achterbank van de auto. Aan de buitenkant is niks te zien, alleen aan de binnenkant zit in beide laarzen een bobbel waardoor mijn grote teen niet lekker zit..

De laarzen zijn nog maar een jaar oud en hebben geen crashes meegemaakt.

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand tips om dit op te lossen?

Alvast bedankt!
 
Laatst bewerkt:
Misschien omdat ze warm zijn geworden is het leer opgerekt. En dat leer kan nergens heen behalve beneden?
 
Hallo mede-forummers.

Mijn Alpinestars S-MX5 zijn na 2 dagen in de auto liggen ineens ingedeukt ter hoogte van mijn grote teen.
De laarzen hebben niks te verduren gehad behalve 2 zonnige sagen op de achterbank van de auto. Aan de buitenkant is niks te zien, alleen aan de binnenkant zit in beide laarzen een bobbel waardoor mijn grote teen niet lekker zit..

De laarzen zijn nog maar een jaar auto en hebben geen crashes meegemaakt.

Herkent iemand dit probleem of heeft iemand tips om dit op te lossen?

Alvast bedankt!
_______________________________________________________________________

*O* Dit is een bekend probleem :Y

Dit komt omdat de laarzen nog maar een jaar auto zijn, en dat ze twee zonnige sagen op de achterbank gelegen hebben.
Dit heeft verder niets te maken of ze crashes meegemaakt hebben

:]
 
Komt doordat in de neus geen fatsoenlijke steun is ingebouwd bij het zwikken. De SMX5 heeft een relatief korte zool waardoor alle steun uit het leer moet komen.
Een schoenmaker kan je laarzen even op de leest zetten waardoor er weer vorm in de neus komt. Zelf kan je het ook doen, maar dat zal ws niet goed lukken. Leer natmaken, iets in de neus duwen wat goed blijft zitten en de goede maat heeft (een leest in jouw maat als je die hebt zou perfect zijn) en warm wegzetten voor 2 dagen.
 
_______________________________________________________________________

*O* Dit is een bekend probleem :Y

Dit komt omdat de laarzen nog maar een jaar auto zijn, en dat ze twee zonnige sagen op de achterbank gelegen hebben.
Dit heeft verder niets te maken of ze crashes meegemaakt hebben

:]

_O- :} :o
verrekte telefoons altijd haha


Komt doordat in de neus geen fatsoenlijke steun is ingebouwd bij het zwikken. De SMX5 heeft een relatief korte zool waardoor alle steun uit het leer moet komen.
Een schoenmaker kan je laarzen even op de leest zetten waardoor er weer vorm in de neus komt. Zelf kan je het ook doen, maar dat zal ws niet goed lukken. Leer natmaken, iets in de neus duwen wat goed blijft zitten en de goede maat heeft (een leest in jouw maat als je die hebt zou perfect zijn) en warm wegzetten voor 2 dagen.

Dit is een hele goede tip! Ik ga op zoek naar een schoenmaker in de buurt!
Bedankt!
 
Terug
Bovenaan Onderaan