Als je NU uit het raam kijkt....

Rijden

  • Helaas, winterstop

    Stemmen: 16 8,3%
  • Geen stop, niet rijden :(

    Stemmen: 48 25,0%
  • Jazeker :}

    Stemmen: 108 56,3%
  • Hij Weer?

    Stemmen: 20 10,4%

  • Totaal aantal stemmers
    192
Rotterdam Hofplein : Zon, windstil. Schitterend weer !! :] Alleen geen vrij, helaas, maar strakkies weer lekker naar Bredaaj brommen.
 
Als ik nu naar buiten kijk moet ik huilen, verschrikkelijk mooi weer en een motor die wacht op twee uitlaat tussen pijpjes ;(
 
Oma doe ik bij deze de groeten van me! :+

Maar word GVD helemaal gefrustreerd van dit weer!!! Waar is mn zonnetje nou weer gebleven!!!??? Dikke wind zodat ik vanzelf al 95 blijf rijden als ik mn gas loslaat! Regen tot in mn onderbroek!!!

Ik willlll ZOOOOOOOONNNNNNNN :( :( :(


O-)
 
ik zie dit nu....
full
 
Als je nu in amersfoort kijkt dan is t droog!!! Gaat er iemand mee rondje doen???
 
DAN SCHIJNT T ZONNETJE!!!!!!!!!!!!!!!! :9~ EN ALS JE DAN OOK NOG EEN LAGE HARDE ROFFEL VOORBIJ HHORT KOMEN KAN JE MIJ OOK NOG ZIEN!!!!!!!!!!


8-)

greetzzzzzz
 
Jajajajaja omaaa ik weet t, maar kijk nou eens wat een weertje!! Ik ben ff scheuren! Je moet toch genieten van t laatse beetje zon })
 
Als ik nu uit het raam kijk, vanuit mijn geaircondicionde lab, is het buiten zon 25 graden, de zon schijnt volop.
Helaas staat mijn schatje nog op versleten schoenen en moet ik eerst wat geld bij elkaar sprokkelen voor banden, maar ja dan kan ik wel weer doorknallen voor de rest van het jaar tot ze weer op zijn.... aangezien een liter 95 hier maar 90 ct kost!!!

Groeten uit valencia! :P O-) :9~ 8-) etc.... ;)
 
als ik nu naar buiten kijk dan zie ik regen, maar ik hoop dat het vanmiddag weer droog is....want gisteren heb ik nog wel even genoten van de lekkere temperatuur.









ik denk dat ik maar andere kleren koop, om dat ik binnenkort voor een vakantie in nederland ben.
 
deze topic titel kan ik bij klote weer ook wel een keer posten en dan zegt iedereen : blij dat ik binnen zit en niet naar buiten hoef !


:+ ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan